quote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef RickoKun het volgende:
Maar Chai, hoe zoe jij het vinden als je samen met mij voorgetrokken zou worden in een swingers club? Ach nee swingersclub hoeft ook niet natuurlijk! Nee maar dan kunnen we samen in een of andere attractie wel zitten en dan elkaar met de handen bevredigen. Vooral als we in een achtbaan zitten dan kan je mij ook 'voortrekken' en door de verticale G krachten hoef je alleen nog maar je mond open te doen!
Dat is wel hendig sjiek hé?
Ontopic:
Wat een vreselijk herkenbare klacht zeg. Ik pats dat soort figuren vaak.
Het is een principekwestie. Andere mensen krijgen deze privileges ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef Unischroef het volgende:
Waar maak je je druk om jij wordt er toch niet anders van. Die lui krijgen dat later nog wel op hun bord.
Eensquote:Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een principekwestie. Andere mensen krijgen deze privileges ook niet.
Ach ik zou mij er niet druk om maken en gewoon een voldoende halen en pas bij een faal van jezelf een herkansing eisen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een principekwestie. Andere mensen krijgen deze privileges ook niet.
watquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef RickoKun het volgende:
Maar Chai, hoe zoe jij het vinden als je samen met mij voorgetrokken zou worden in een swingers club? Ach nee swingersclub hoeft ook niet natuurlijk! Nee maar dan kunnen we samen in een of andere attractie wel zitten en dan elkaar met de handen bevredigen. Vooral als we in een achtbaan zitten dan kan je mij ook 'voortrekken' en door de verticale G krachten hoef je alleen nog maar je mond open te doen!
Dat is wel hendig sjiek hé?
Ontopic:
Wat een vreselijk herkenbare klacht zeg. Ik pats dat soort figuren vaak.
Nee middelbare school, 5HAVO.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Klinkt als een ROC school, klopt dit?
Zou je het knap vinden als ik mijn knapzak over je buikje heen laat knappen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het knap om zo kort te praten
Ik vraag me echt af of FOK! voor jou een uitlaatklep is of dat je in het dagelijks leven ook zo tegen iedereen praat.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou je het knap vinden als ik mijn knapzak over je buikje heen laat knappen?
Liefde hoef je niet uit te vinden, dat moet je meemakenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of FOK! voor jou een uitlaatklep is of dat je in het dagelijks leven ook zo tegen iedereen praat.
Maar ik hoef het niet per sé uit te vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |