abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2010 @ 20:10:47 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89691469
Met leuke vormpjes dus! :Y *)
pi_89691617
ik moest lachen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:32:04 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89692713
Getver, ik moet wat dingen op papier gaan zetten voor de logeerpartij van volgende week, het grootste gedeelte heb ik al, maar ik kan me er niet toe zetten het even af te ronden.

Zie er als een berg tegenop, gedoe en geregel, zenuwen of alles wel goed zal gaan, of de mannen wel goed zullen slapen etc. etc. Normaal heb ik echt geen problemen met op reis gaan, maar dan weet ik dat F. thuis is, dus dat papa altijd snel bij ze kan zijn als het nodig is, maar nu zitten we toch maar mooi samen aan de andere kant van de wereld...

We hebben maar meteen van deze gelegenheid gebruik gemaakt om eea 'te regelen' voor als ons vliegtuig in zee stort. We hebben mijn zus gevraagd om, als-dan, de zaken te regelen. Dus niet of zij voor ze willen zorgen, want wie weet hoe de situatie er dan voor staat, maar zij en haar man zijn dan degenen die het voortouw nemen in hoe de zaken voor de mannen geregeld moeten gaan worden. Fijn idee wel dat dat nu gebeurd is. :Y
pi_89693496
Be, ik dacht dat je voor je werk ging! Maar het is dus gewoon lekker vakantie begrijp ik. Waar ga je heen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89693802
Ik kan het me helemaal voorstellen, BE. Raar idee lijkt me dat. Fijn dat het wel geregeld is. Heb je dat officieel laten vastleggen ook, of alleen afgesproken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 december 2010 @ 21:17:43 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89695244
Ik ga eerst 3 dagen werken mefke, F. gaat dan duiken en relaxen, en dan hebben we daarna nog 3 dagen samen. :)

Niet vast laten leggen Miss_sly, maar we hebben wel de beide ouders erover verteld, dus het is voor niemand een verrassing zeg maar.
  woensdag 8 december 2010 @ 21:24:43 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89695651
spuiten en slikken dus. Maar fijn dat je gespuit wel lekker was BE.

Pff, toch lastig hè, op vakantie gaan. Het went wel. Toen wij in februari even weg waren duurde het 4 dagen eer ik gewend was. En toen hadden we nog één dag om echt te genieten. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 8 december 2010 @ 21:36:42 #8
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89696305
Wij zijn nog nooit langer dan een dag samen weggeweest sinds de kinderen. Ik denk er wel eens aan om samen een weekend weg te gaan, want dat zou toch stap 1 moeten zijn, maar ik durf het helemaal niet aan om Job ergens te laten logeren. Katja wel, die logeert om de haverklap en is ook een week op kamp geweest.
En als ik het dan wel zou doen, zou ik er waarschijnlijk wegens alle zorgen niet van durven genieten.

Oops, dit is wel een erge egopost zo. Ik vind het super dat jullie samen weg kunnen BE. Ik hoop ook echt dat je in het vliegtuig de zorgen van je af kunt zetten en lekker kunt genieten na het werk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:28:41 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89699210
BE,dat zal vast goedkomen!! Ik kan me je gevoel echter wel voorstellen hoor.

al vind ik het idee dat ik in augustus 3 dagen op Lowlands zit en Lennon bij "oppas" is ook nog niet helemaal lekker
Make love, not war ☮
pi_89707468
* Fannie kijkt ook weer eens om het hoekkie :W

Goedemorgen
t'is weer wit hier, en koud.

Een mooie dag om de kerstboom uit den doosch te halen ~:)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 08:19:56 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89707892
ow be, wat voor apparaatje was dat dan wat niet werkte?
ik heb al een jaar zo'n ding liggen en nooit gebruikt, dus als we dezelfde hebben, kan die meteen door naar de kringloop.

ik heb een muis van een halve meter hoog in mijn slaapkamer *O*
  donderdag 9 december 2010 @ 08:31:22 #12
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_89707996
Goodmornings!

Ik ben blij!! Devin Townsend staat eind maart in de Boerderij in Zoetermeer, da's vlakbij! *O* En Anneke van Giersbergen (van the Gathering) doet dat concert ook nog eens mee, woohoo! *O* Vandeweek even oppas regelen, zelfs lief wil mee :D

En wij hebben tegelijk met het passeren van de hypotheekakte en de akte van levering ook onze testamenten laten passeren. Ik ben ook erg blij dat dat nu goed geregeld hebben. Mijn schoonzus krijgt voogdij over ons kind (en evt. ook een 2e enz.) en we hebben 2 mensen als achtervang, mocht zij niet kunnen/willen. Daarnaast hebben we op laten nemen dat er ruimhartig door de kantonrechter mag worden omgesprongen met geld dat overblijft (dus: wanneer de uitgaven ten goede komen van het kind in de breedste zin des woords, dus bijv. ook de aanschaf van een grotere auto en dat soort dingen). Vond het echt naar om erover na te denken, ik zag af en toe echt zo'n zielig klein jochie zonder papa en mama voor me, maar ik vond het echt belangrijk om goed te regelen.

En nu lichthartiger zaken: weet iemand of er spul is waarmee je tapijtlijm van een trap kunt krijgen zonder de verflaag aan te tasten? Liever geen terpentine, dat werkt wel, maar duurt ééuwen!
3!
  donderdag 9 december 2010 @ 08:37:50 #13
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89708055
Jaren terug wel speciale lijmoplosser gebruikt maar daar heb ik dagen op zitten krabben ook nog. Dus dat is niet DE tip
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89708210
Icantrix, volgens mij krijg je dat niet voor elkaar zonder de verflaag te beschadigen. Spul dat lijm oplost, lost ook verf op.
Gewoon vloerbedekking eraf trekken, spul op de lijmlaag, schuren en verven? Tis een K klus, maar wel het beste resultaat denk ik.
  donderdag 9 december 2010 @ 08:53:42 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89708258
Goedemorgen }:|.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_89708286
Oe k_i_m wat is t?
uitgeleden?
weer ziekjes?
Slecht geslapen?
  donderdag 9 december 2010 @ 08:58:57 #17
95408 Incantrix
pi_89708318
Trap opnieuw verven is echt géén optie, want dat zou ik eigenlijk het liefst willen.. We verhuizen overmorgen al :{ Het gaat er wel af met terpentine hoor, maar dat duurt echt fokking lang..
3!
pi_89708375
Icantrix, tip van de dag. Laat die vloerbedekking lekker zitten, verhuis eerst en doe het later. De kan dat het lukt met terpetine is niet zo groot en zeker niet in die korte tijd. Bovendien, met vloerbedekking is de kans dat je de trap beschadigt tijdens het verhuizen een stuk kleiner.
  donderdag 9 december 2010 @ 09:18:08 #19
95408 Incantrix
pi_89708695
Hehe, mjah, die had ik er al afgehaald, anders kon ik het gedeelte dat we wilden verven niet verven (er zaten van die halve maantjes op). We wilden ze eigenlijk terugplakken, vandaar dat we niet eerder bezig zijn geweest met die lijm. Alleen die halve maantjes blijken nu erg omgekruld te zijn, dus op het laatste moment een change of plan.. Maar ik heb nu wat tips uit de omgeving waarmee ik wel vertrouwen heb dat het gaat lukken (lampenolie, stickerverwijderaar van -jawel- Sorbo, water) dus ik ga wel kijken hoever ik kom. In het ergste geval plakken de verhuizers aan de treden vast als ze de wasmachine en de droger naar boven lopen ;)
3!
  donderdag 9 december 2010 @ 09:21:39 #20
14746 k_i_m
pi_89708765
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 08:55 schreef mefke79 het volgende:
Oe k_i_m wat is t?
uitgeleden?
weer ziekjes?
Slecht geslapen?
Vroeg opstaan }:|. Eerder werken }:|.
In my life
Why do I smile
  donderdag 9 december 2010 @ 09:24:47 #21
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89708821
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
Hehe, mjah, die had ik er al afgehaald, anders kon ik het gedeelte dat we wilden verven niet verven (er zaten van die halve maantjes op). We wilden ze eigenlijk terugplakken, vandaar dat we niet eerder bezig zijn geweest met die lijm. Alleen die halve maantjes blijken nu erg omgekruld te zijn, dus op het laatste moment een change of plan.. Maar ik heb nu wat tips uit de omgeving waarmee ik wel vertrouwen heb dat het gaat lukken (lampenolie, stickerverwijderaar van -jawel- Sorbo, water) dus ik ga wel kijken hoever ik kom. In het ergste geval plakken de verhuizers aan de treden vast als ze de wasmachine en de droger naar boven lopen ;)
Voor een habbekrats nieuwe halve maantjes kopen? dát zou ik doen, als ik toch van plan was ze terug te plaatsen.
  donderdag 9 december 2010 @ 09:35:54 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89709057
fuck het is glad buiten :o Wilde net in mijn auto stappen maar bij de laatste stap gleed m`n been weg, zo tegen de rand van de auto aan :%
En op de stoep is het een ijsbaan. Dit hoeft voor mij niet hoor zo :o
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 9 december 2010 @ 09:37:04 #23
14746 k_i_m
pi_89709089
Ai ai ai :(. En het doet ook extra pijn als het buiten koud is en je stoot ergens tegenaan :{.
In my life
Why do I smile
pi_89709137
lampenolie ja! Daar zweert mijn moeder bij! Maar je gaat die maantjes dus wel terugplakken?
  donderdag 9 december 2010 @ 09:40:17 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89709165
Er zat op die plek al een ingekapseld ei van een vorige butspartij, lekker dan :')
Nu ja, ik ben toch al getrouwd :P

Succes met je lijm en tapijttegels Incan!
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')