Vroeg opstaanquote:Op donderdag 9 december 2010 08:55 schreef mefke79 het volgende:
Oe k_i_m wat is t?
uitgeleden?
weer ziekjes?
Slecht geslapen?
Voor een habbekrats nieuwe halve maantjes kopen? dát zou ik doen, als ik toch van plan was ze terug te plaatsen.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
Hehe, mjah, die had ik er al afgehaald, anders kon ik het gedeelte dat we wilden verven niet verven (er zaten van die halve maantjes op). We wilden ze eigenlijk terugplakken, vandaar dat we niet eerder bezig zijn geweest met die lijm. Alleen die halve maantjes blijken nu erg omgekruld te zijn, dus op het laatste moment een change of plan.. Maar ik heb nu wat tips uit de omgeving waarmee ik wel vertrouwen heb dat het gaat lukken (lampenolie, stickerverwijderaar van -jawel- Sorbo, water) dus ik ga wel kijken hoever ik kom. In het ergste geval plakken de verhuizers aan de treden vast als ze de wasmachine en de droger naar boven lopen
echt? oh gatverquote:Op donderdag 9 december 2010 09:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
fuck het is glad buitenWilde net in mijn auto stappen maar bij de laatste stap gleed m`n been weg, zo tegen de rand van de auto aan
En op de stoep is het een ijsbaan. Dit hoeft voor mij niet hoor zo
Dat het zo met een heuveltje omhoog gaat maar aan de andere kant niet naar beneden? t zal Wijks zijn denk ik.quote:
ben je zo gehecht aan die verf dat je m wil laten zitten?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:31 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings!
Ik ben blij!! Devin Townsend staat eind maart in de Boerderij in Zoetermeer, da's vlakbij!En Anneke van Giersbergen (van the Gathering) doet dat concert ook nog eens mee, woohoo!
Vandeweek even oppas regelen, zelfs lief wil mee
En wij hebben tegelijk met het passeren van de hypotheekakte en de akte van levering ook onze testamenten laten passeren. Ik ben ook erg blij dat dat nu goed geregeld hebben. Mijn schoonzus krijgt voogdij over ons kind (en evt. ook een 2e enz.) en we hebben 2 mensen als achtervang, mocht zij niet kunnen/willen. Daarnaast hebben we op laten nemen dat er ruimhartig door de kantonrechter mag worden omgesprongen met geld dat overblijft (dus: wanneer de uitgaven ten goede komen van het kind in de breedste zin des woords, dus bijv. ook de aanschaf van een grotere auto en dat soort dingen). Vond het echt naar om erover na te denken, ik zag af en toe echt zo'n zielig klein jochie zonder papa en mama voor me, maar ik vond het echt belangrijk om goed te regelen.
En nu lichthartiger zaken: weet iemand of er spul is waarmee je tapijtlijm van een trap kunt krijgen zonder de verflaag aan te tasten? Liever geen terpentine, dat werkt wel, maar duurt ééuwen!
volgens mij noemen ze zoiets in deze buurt een kluft en in zuiholland ga je de hol op (of af)quote:Op donderdag 9 december 2010 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat het zo met een heuveltje omhoog gaat maar aan de andere kant niet naar beneden? t zal Wijks zijn denk ik.
Dat compenseert eventuele dreigende flatulentie?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:03 schreef trui het volgende:
dat ken ik echt niet, nee!
ik krijg 6 mensen te eten vanavond (leesclub). dat wordt lekker simpel zuurkoolschotel-met-capucijners.ter compensatie heb ik wel zéér intelligente vragen voorbereid over 't boek.
haha, ook dat ja! al duurt 't hopelijk tot na ze weer weg zijn voordat die op komt zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef k_i_m het volgende:
Dat compenseert eventuele dreigende flatulentie?.
en vastlijmen met tapijtlijm en dan hier en daar een klein spijkertje erin om de boel op zijn plek te houden? (heb ik oo wel eens gedaan, werkte prima)quote:Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef Incantrix het volgende:
Ah, dank voor de tips!
Mef, we wilden ze eerst tijdelijk terugplaatsen, maar ze zijn dus te gekruld, dat vinden we gevaarlijk..
Buuv, ik vind die dingen eigenlijk spuuglelijk, dus terugplakken was eigenlijk het plan tot we iets anders hadden.. Maar nu ze er dus af zijn denk ik niet dat ze herbruikbaar zijn.
Lady, eigenlijk niet, maar we gaan dus overmorgen al verhuizen. Da's niet veel tijd om een trap opnieuw te lakken én de verf droog te krijgen. Nee, we willen geen vloerbedekking op die trap.
Ja ik! Thuis.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft er voor mij een recept voor koekjesdeeg voor uitstekers, dat niet zo uitzakt.
ik bedoel dat de uitgestoken vormpjes ook goed in vorm blijven, snappez vous?
ik moet een paar koekesuitstekers testen die ik gisteren per post ontving
nou dat wil ik dus eigenlijk ook wel, want ik heb ook zo'n koekjesdeegpers liggen die ik nog steeds uit moet testen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:23 schreef trui het volgende:
ik zou niet het spritzzz recept van BE nemen in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |