Vroeg opstaanquote:Op donderdag 9 december 2010 08:55 schreef mefke79 het volgende:
Oe k_i_m wat is t?
uitgeleden?
weer ziekjes?
Slecht geslapen?
Voor een habbekrats nieuwe halve maantjes kopen? dát zou ik doen, als ik toch van plan was ze terug te plaatsen.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
Hehe, mjah, die had ik er al afgehaald, anders kon ik het gedeelte dat we wilden verven niet verven (er zaten van die halve maantjes op). We wilden ze eigenlijk terugplakken, vandaar dat we niet eerder bezig zijn geweest met die lijm. Alleen die halve maantjes blijken nu erg omgekruld te zijn, dus op het laatste moment een change of plan.. Maar ik heb nu wat tips uit de omgeving waarmee ik wel vertrouwen heb dat het gaat lukken (lampenolie, stickerverwijderaar van -jawel- Sorbo, water) dus ik ga wel kijken hoever ik kom. In het ergste geval plakken de verhuizers aan de treden vast als ze de wasmachine en de droger naar boven lopen
echt? oh gatverquote:Op donderdag 9 december 2010 09:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
fuck het is glad buitenWilde net in mijn auto stappen maar bij de laatste stap gleed m`n been weg, zo tegen de rand van de auto aan
En op de stoep is het een ijsbaan. Dit hoeft voor mij niet hoor zo
Dat het zo met een heuveltje omhoog gaat maar aan de andere kant niet naar beneden? t zal Wijks zijn denk ik.quote:
ben je zo gehecht aan die verf dat je m wil laten zitten?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:31 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings!
Ik ben blij!! Devin Townsend staat eind maart in de Boerderij in Zoetermeer, da's vlakbij!En Anneke van Giersbergen (van the Gathering) doet dat concert ook nog eens mee, woohoo!
Vandeweek even oppas regelen, zelfs lief wil mee
En wij hebben tegelijk met het passeren van de hypotheekakte en de akte van levering ook onze testamenten laten passeren. Ik ben ook erg blij dat dat nu goed geregeld hebben. Mijn schoonzus krijgt voogdij over ons kind (en evt. ook een 2e enz.) en we hebben 2 mensen als achtervang, mocht zij niet kunnen/willen. Daarnaast hebben we op laten nemen dat er ruimhartig door de kantonrechter mag worden omgesprongen met geld dat overblijft (dus: wanneer de uitgaven ten goede komen van het kind in de breedste zin des woords, dus bijv. ook de aanschaf van een grotere auto en dat soort dingen). Vond het echt naar om erover na te denken, ik zag af en toe echt zo'n zielig klein jochie zonder papa en mama voor me, maar ik vond het echt belangrijk om goed te regelen.
En nu lichthartiger zaken: weet iemand of er spul is waarmee je tapijtlijm van een trap kunt krijgen zonder de verflaag aan te tasten? Liever geen terpentine, dat werkt wel, maar duurt ééuwen!
volgens mij noemen ze zoiets in deze buurt een kluft en in zuiholland ga je de hol op (of af)quote:Op donderdag 9 december 2010 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat het zo met een heuveltje omhoog gaat maar aan de andere kant niet naar beneden? t zal Wijks zijn denk ik.
Dat compenseert eventuele dreigende flatulentie?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:03 schreef trui het volgende:
dat ken ik echt niet, nee!
ik krijg 6 mensen te eten vanavond (leesclub). dat wordt lekker simpel zuurkoolschotel-met-capucijners.ter compensatie heb ik wel zéér intelligente vragen voorbereid over 't boek.
haha, ook dat ja! al duurt 't hopelijk tot na ze weer weg zijn voordat die op komt zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef k_i_m het volgende:
Dat compenseert eventuele dreigende flatulentie?.
en vastlijmen met tapijtlijm en dan hier en daar een klein spijkertje erin om de boel op zijn plek te houden? (heb ik oo wel eens gedaan, werkte prima)quote:Op donderdag 9 december 2010 10:16 schreef Incantrix het volgende:
Ah, dank voor de tips!
Mef, we wilden ze eerst tijdelijk terugplaatsen, maar ze zijn dus te gekruld, dat vinden we gevaarlijk..
Buuv, ik vind die dingen eigenlijk spuuglelijk, dus terugplakken was eigenlijk het plan tot we iets anders hadden.. Maar nu ze er dus af zijn denk ik niet dat ze herbruikbaar zijn.
Lady, eigenlijk niet, maar we gaan dus overmorgen al verhuizen. Da's niet veel tijd om een trap opnieuw te lakken én de verf droog te krijgen. Nee, we willen geen vloerbedekking op die trap.
Ja ik! Thuis.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft er voor mij een recept voor koekjesdeeg voor uitstekers, dat niet zo uitzakt.
ik bedoel dat de uitgestoken vormpjes ook goed in vorm blijven, snappez vous?
ik moet een paar koekesuitstekers testen die ik gisteren per post ontving
nou dat wil ik dus eigenlijk ook wel, want ik heb ook zo'n koekjesdeegpers liggen die ik nog steeds uit moet testen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:23 schreef trui het volgende:
ik zou niet het spritzzz recept van BE nemen in elk geval.
Pepparkokkarquote:Op donderdag 9 december 2010 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft er voor mij een recept voor koekjesdeeg voor uitstekers, dat niet zo uitzakt.
ah prima, dan wacht ik dat graag af!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal ze vanmiddag even voor je posten lady-wrb.
Ze komen uit mijn Kook Ook kookboek. Ooit gekregen van de moeder van mijn ex als kadootje toen ik op mezelf ging en dat is nog steeds priceless. Alle basisdingen staan erin.
En dus ook gewoon simpele koekjes die smaken zoals mijn Oma ze altijd maakte.
En ze lopen niet uit. Wij hebben altijd hele schattige bootjes koekjes etc.![]()
dat smaakt toch naar die koekhuisjes die je bij ikea kan kopen nu?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pepparkokkar![]()
http://www.cooks.com/rec/view/0,1910,138167-231200,00.html
En passend bij de tijd van het jaar. Glaasje glöck erbij
Chocolaatje?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:32 schreef Incantrix het volgende:
En nu heb ik geen gemakje meer, alleen nog maar pms
hier ijzelt het. en ik moet er dus nog uit.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Pff Inca das balen zeg...![]()
De zon is hier inmiddels verdwenen en komt de sneeuw wer met bakken uit de hemel naar beneden.
Ja, zoiets heb ik ook, alleen zijn mijn verhoudingen net anders 250-200-150 geloof ik, maar dat moet ik even nakijken thuis.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:37 schreef k_i_m het volgende:
Of de standaard zandkoekjes. Dat is lekker stug deeg.
* 250 gram bloem
* 200 gram suiker
* 200 gram boter (kamertemp.)
* 1 zakje vanillesuiker
* snufje zout
Wel even in de koelkast laten rusten (half uur) en dan rollen en steken maar.
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:06 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier dames met een wheelybug? Is dat leuk om te krijgen als kraamcadeau? Ik vind zo'n muis zelf wel erg lief en de baby in kwestie is al voorzien van een kledingvoorraad tot volgend jaar
Dat zou mijn volgende vraag geweest zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sasha heeft er lang plezier van gehad en nu heeft Oscar er lol mee.
Ik zou wel de grote doen, want Oscar is nu dus 15 maanden en ontdekt hem nu pas. De kleine zou dan al weer te klein zijn.
tjee!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hadden we dat achter de rug, was mijn andere zus aanwezig bij een gewapende overval. Ging er nogal ruig aan toe, met schieten in het plafond en mensen slaan met een klauwhamer.
ja heftig! en eerst was ze heel stoer en hahahah, en wat maakt het mij nou uit, maar een dag later durfde ze al niet eens meer alleen naar het toilet. heftig hoor. En dan hebben ze ook nog eens niets mee genomen.quote:
ik wel, zet msn maar even aanquote:Op donderdag 9 december 2010 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
Nou, daar zou ik ook om huilen hoor. Ook nu. Da's gewoon haske klote. Niet op een schaal van wereldvrede ofzo, maar wel superirritant.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:41 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik ben blij!Nog 2,5 tree en dan is het eraf!
Tjézus, buuv, wat súperheftig![]()
Shit man.. En ik huilen om wat lijm op een trap
Doos.. Sterkte voor beiden dan, hoe is het nu?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik ook om huilen hoor. Ook nu. Da's gewoon haske klote. Niet op een schaal van wereldvrede ofzo, maar wel superirritant.
Nou ja, mijn ene zus en haar vriend zijn supernuchter, dus die gaan gewoon lekker verder. Mijn andere zus doet of er niets gebeurd is en werkt op volle kracht verder. Maar had wel hulp gezocht dus dat komt ook goed.
quote:"A je to!" (Tsjechisch voor "En dat is het")
Uhm BE hoe groot is Oscar??quote:Op donderdag 9 december 2010 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sasha heeft er lang plezier van gehad en nu heeft Oscar er lol mee.
Ik zou wel de grote doen, want Oscar is nu dus 15 maanden en ontdekt hem nu pas. De kleine zou dan al weer te klein zijn.
Dan zou je met Sasha naar de buurman en buurman musical kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zie nu pas je signature!
![]()
Sasha enorm fan van 'de buurmannen' zoals hij ze noemt! En die kreeg komt bij ons thuis dus ook steeds vaker langs.![]()
[..]
Is die er? Wist ik niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:12 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dan zou je met Sasha naar de buurman en buurman musical kunnen
Wij hebben kaartjes vor zoetermeer in mei ergens.
Gewoon een 12,5 inch toch? Dat past prima. óók als je klein bent. Vriendinnetje van mijn jongste draagt ook nog maat 98 ofzo, terwijl ze bijna 7 is. en die fietst al vanaf dat ze twee is. Zonder zijwielen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef p_iglet het volgende:
Voor wat betreft het formaat van de wheelybug en andere loopauto dingen ben ik ongetwijfeld ook beinvloed door het feit dat Pepijn standaard neit op dingen voor zijn eigen leeftijd past.
Ik vraag me nu al af hoe we ooit voor Pepijn's 4e verjaardag de fiets met trappers, zonder zijwieltjes gaan vinden die hij graag wil hebben.
wheelybug zelf heeft overigens het volgende staan:
Leeftijd: De kleine versie voor kinderen vanaf 1 t/m 4 jaar, De grote versie voor kinderen vanaf 2,5 t/m 5 jaar.
Blokken op de trappers.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:33 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn draagt qua lengte maat 80/86 broeken, heeft super korte beentjes, en op de 12"fietsjes van zijn grotere neefjes past hij echt niet, hij kan met zijn voetjes gewoon niet bij detrappers, laat staan bij de grond.
Zijn nichtje van 2,5 en dezelfde lengte past daar wel op, die heeft veel langere benen.
Hier zit Bep ook al met haar knietjes onder haar neus, dus de kleine wheelybug wordt al niet meer zoveel gebruikt, en dan moet ze nog 3 worden... ik zou voor de grote gaan!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar is weliswaar groot, maar niet buiten de lijntjes groot en Sasha heeft er ook niet eerder op gespeeld dan nadat hij echt goed kon lopen. En zat toen prima op die grote.
Maar goed, dat is mijn advies.
Een ander kan er idd anders over denken. Ik zie ook zat grotere kindjes op die van ons, 5-6 jaar idd, en daar vind ik al dat de benen als lange stelten uitsteken.
En ik kom niet uit een familie met extreem lange mensen verder...
Zo ging ik naar de middelbare schoolquote:Op donderdag 9 december 2010 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, blokken op de trappers, zo deden we dat vroeger idd als een fiets nog niet helemaal paste.
Met de postbode?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:28 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook... ik was nét lekker bezig boven met opruimen en bedden verschonen enzo en toen ging de deurbel. Postbode, hij was maar alvast in de serre gaan staan ook want het duurde zo langkneus.
Nu eerst maar even wat eten met zn tweetjes
in jouw geval is het meer: the postman never rings twicequote:Op donderdag 9 december 2010 15:28 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook... ik was nét lekker bezig boven met opruimen en bedden verschonen enzo en toen ging de deurbel. Postbode, hij was maar alvast in de serre gaan staan ook want het duurde zo langkneus.
Nu eerst maar even wat eten met zn tweetjes
ik knoop alleen de punten van het open stuk zeg maar. En dan niet helemaal strak.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Ticootje het volgende:
Maar dan wordt ie toch niet droog met een knoop erin?
Oh, gløgg is zo lekker! Vooral met heel veel nootjes en rozijnen onderinquote:Op donderdag 9 december 2010 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh ja, ik ben ook een sucker voor mooie voerinkjes![]()
Zo, ik heb een recept voor Glögg gevonden een soort Gluhwein maar dan lekker. Dát ga ik maken met oud en nieuw.en de kerst.
wordt het toch nog gezellig.
recept:
Glögg - Glögg is de Scandinavische versie van de warme wijn (Glühwein, bisschopswijn), de ingrediënten bestaan uit (vaak rode) wijn, kruiden als kaneel en kruidnagels en eventueel een sterkere drank als vodka of cognac. Het drankje wordt verwarmd, maar mag niet koken (anders verdampt alle alcohol). Glögg is een populaire drank rond de Kerst. Een traditioneel Glögg recept:
1 fles rode wijn
1,5 dl vodka
7 kaneelstokjes
20 kruidnagels
gember
Kardemom
2 dl suiker
1 eetlepel vanille suiker
Gebruik geen kaneel- of kardemom poeder. Alle ingrediënten bij elkaar doen en de vodka erdoor mengen, laat deze mix minstens een dag staan. Zeef de vodka en doe er de rode wijn bij, verwarm het mengsel, maar laat het niet koken. Warm serveren met rozijnen en amandels.
Ietsjes eenvoudiger recept, ook alcoholvrij!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:09 schreef huuphuup het volgende:
Buuf geniet van je tatjes.![]()
Dat glogg ofzo klinkt wel erg lekker, maar voorlopig kan ik toch niets drinken nog.
Ja, die gember, dat vond ik ook wat vaag in het recept. Ik zou zeggen neem een gemiddeldequote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef oeke het volgende:
Oh, die lijkt me ook lekker.
Alleen hoeveel is 1 hele gember, die kunnen best groot zijn namelijk.
Oh, ik denk even na Moussy. Ik kan er geen zo uit de mouw schudden..
Graag! Ik kan ook niet echt iets vinden zo, ik kom steeds op dylon en zo uitquote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef oeke het volgende:
Oh, ik denk even na Moussy. Ik kan er geen zo uit de mouw schudden..
whehe die is coolquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben ff aan het zoeken voor je Mous!
Vind ik deze voor Huup. Vooral leuk met zwangere buik![]()
[ afbeelding ]
Die wil ik!!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben ff aan het zoeken voor je Mous!
Vind ik deze voor Huup. Vooral leuk met zwangere buik![]()
[ afbeelding ]
Oeh klinkt iig wel heel erg Cas!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
heeft Zara niet een skelettentrui?? volgens mij zag ik dat gister!
En ik heb nog een grijs T shirt met skull en glimmers of studs. hebben?
hai!quote:
Nou moet ik even goed nadenken wat er allemaal goed zou komenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hai!
is het allemaal goed gekomen?
ja! en eerder werken enzo. En geen zin. en dingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou moet ik even goed nadenken wat er allemaal goed zou komen. Het vroege opstaan?
Er zijn wat dingen niet goedgekomen in de tussentijd, vandaar mijn warrigheidquote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! en eerder werken enzo. En geen zin. en dingen.
Nou gewoon álles
oh, dat klinkt euh,,, niet zo goed.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen niet goedgekomen in de tussentijd, vandaar mijn warrigheid. Maar dat pm ik wel even.
Had het niet ook min of meer met het rijzingsproces te maken? Net zoals de theelepel koud water?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik proef het altijd meteen, als ik het vergeten ben. Maar echt heel nuttig is het niet vast niet.
Wij gaan in aprilquote:Op
donderdag 9 december 2010 14:12 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dan zou je met Sasha naar de buurman en buurman musical kunnen
Wij hebben kaartjes vor zoetermeer in mei ergens.
Ja, die is cool hè. Die lonkt echt al jaren naar me. Vooral dat (vrij vertaald) hou je bek in het latijn eronder.quote:
je hond chocola voerenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:58 schreef oeke het volgende:
Naar BE, hopelijk slaapt Oscar wel lekker. Zo'n badje doet vaak wonderen he?![]()
Die blokken zijn leuk!
Dat filmpje van dat babybordje is echt ieuw trouwens.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik ook om huilen hoor. Ook nu. Da's gewoon haske klote. Niet op een schaal van wereldvrede ofzo, maar wel superirritant.
Nou ja, mijn ene zus en haar vriend zijn supernuchter, dus die gaan gewoon lekker verder. Mijn andere zus doet of er niets gebeurd is en werkt op volle kracht verder. Maar had wel hulp gezocht dus dat komt ook goed.
oh ja, kee. Bedankt voor de service. ofzoiets.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Het is een lastig punt, aangezien bijna alle Vaio's daarop stukgaan. Die aardige meneer van Sony zei nog wel dat hij hem voor 58,- euro (en daarna bijbehorende reparatiekosten) wilde ophalen, en daarna door Sony het kabeltje laten vervangen, maar daar heb ik maar vriendelijk voor bedankt.
"Oh meneer, dat hoeft niet, ik heb inmiddels al een nieuwe HP laptop, ik zoek wel even verder op internet. "
Oh!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hond chocola voeren![]()
daar kunnen ze toch dood van gaan?
![]()
Wel echte nerd trouwens. wat staat daar voor pokémon of totoro ding te knipperen ook achter?
Had ik al gezegd dat je NOOIT een Sony Vaio laptop moet kopen?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, kee. Bedankt voor de service. ofzoiets.![]()
Ja, daar was ik al bang voor, dat het een soort kwaal was van dat ding.nou ja, blijf hopen hoor.
Die heeft Thijs ook, van H's collega's gekregenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Als we dan toch gaan bestellen met z'n allen.![]()
[ afbeelding ]![]()
voor buikbeeb
De ingang waar de adapter in moet is afgebroken. Nu is hij dus niet meer te gebruiken omdat de accu niet meer kan opladen omdat hij gewoon geen stroom krijgt. Die ingang is niet meer dan een blokje;quote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef oeke het volgende:
![]()
Inca, fijn dat alles zo goed als klaar is voor de verhuizing. Pfft, zal jullie alledrie wel lekker rust geven straks.![]()
Kim, ik snap niks van je snoertjes maar ik duim met je mee.
die language blocksquote:Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef huuphuup het volgende:
ja dat sowieso, hoop dat ie lekker slaapt straks dan. Zo sneu dat spugen.
Amélie heeft net in bad míjn tanden gepoetsten een lol dat ze had, dacht dat ze erin bleef hangen op een bepaald moment
![]()
Buuf die site![]()
Van deze vraag ik me af of het nou echt werkt:
[ afbeelding ]
oh oh als ik carnaval toch ns leuk vond...![]()
[ afbeelding ]
Orea! Jij móet zo'n pakje voor Leia hoor
Deze twee wil ik hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gadgetshoe nuttelozer hoe beter <3
Is Large misschien iets om te zoeken.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
Hier gaat ie ook wel blij van worden, gewoon bij otto![]()
[ afbeelding ]
leverbaar eind december
wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan nog niet wakker worden, maar het moet wel, want ik moet mijn koffer nog inpakken.
Zuid hollands RW??quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef trui het volgende:
wat verdrietig cara... gecondoleerd en sterkte voor je familie!
ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek, helemaal in rijswijk!
ja die! dan kan ik naar je zwaaien, toch?quote:
Waar moet je zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef trui het volgende:
[..]
ja die! dan kan ik naar je zwaaien, toch?
ik ga natuurlijk stiekem eigenlijk voor jou, én voor de bushaltes-met-buuv-poster.
maar ik moet nu gaan, ik wil er ruim op tijd zijn. baaaai! *zenuwt*
noh! Dat waren mijn 15 minutes of fame.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Waar moet je zijn?
De buuf-posters zijn weg..
ik zie ze iig nergens meer hangen... misschien nog wel bij CJG zelf maar daar ben ik nog niet gweest...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noh! Dat waren mijn 15 minutes of fame.
T geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zie ze iig nergens meer hangen... misschien nog wel bij CJG zelf maar daar ben ik nog niet gweest...
succes!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, mailbox gecheckt, op naar de overblijf.![]()
![]()
Die twee wil ik in een combi! Een zij die sterven gaan groeten u zwaai.
M. had 'm gedownloadquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Vicky, ik ben afgelopen woensdag met een vriendin naar die film van Harry Potter in de bioscoop geweest. (Was het eerste HP-deel dat ik niet op een tv-scherm zag maar op groot filmdoek. Mooi hoor.)
dat doen wij meestal ook, HP marathonquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe HP-film, maar ik wil ze eerst allemaal weer gaan kijken voordat ik die ga kijken. We gaan dus binnenkort beginnen met de eerste.
Ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat doen wij meestal ook, HP marathon
en nu ga ik echt vouwen!!
Ik kan wel een belgisch bonbonnetje op de post doen voor je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef huuphuup het volgende:
Cara wat heftig. Gecondoleerd en sterkte
[..]
wrijf het er maar in![]()
![]()
Trui spannend!
Succes alvast.
oeh kom maar doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:16 schreef k_i_m het volgende:
Huup, ik heb nog slippers in de komende 3 maten, dus de volgende maat kan ik zo naar je opsturen. Die zijn roze geloof ik ....
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik ken ze wel. Die zijn weer wat later uitgevonden. Ik weet waarom
heb je dat filmpje ook gezien?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef Asyniur het volgende:
Mocht iemand gaan bestellen dan wil ik wel graag zo eentje:
http://www.thinkgeek.com/geek-kids/1-3-years/c0d9/
ja, hoezo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je dat filmpje ook gezien?
t is niet voor werk hoor, tis voor een opleiding gecombineerd met werken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
lady wat cool zegWanneer kun je beginnen?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd dan maar toch Lady! of niet?
Ik ga 'even'naar de garage. Mijn man had de ruitewissers (ruimtewissers) aan laten staan, dus toen ik auto startte, en die dingen nog niet los waren brak er iets af ofzo. Heel zielig lam vlerkje.
![]()
Maar het is van de liefde van mijn man grote auto, dus dat moet weer ff in orde.![]()
Zou'k haast wensen dat ie op mij zo zuinig was.*naar dooie puntjes in haar kijkt*
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
Die slippers vind ik erg leuk. Zijn die er ook voor jongens? Dan hoef ik dit volgend jaar geen sandalen en/of crocs te kopen. Alhoewel Lennon met crocs wel erg goed kan voetballen.
goeiekope nep-uggs van H&M in een grotere maat. Gaat tot nu toe goed. En als t glad is kom ik niet buitenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef PM-girl het volgende:
Maar vervelend dat je nu ook weer zo'n last hebt, hoe doe je dat als je naar buiten gaat dan?
Haha, dat zijn de betere plannen. Hier is het vaak heel standaard moedertje en baby (geen vader, want dat is een jongen natuurlijk).quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef PM-girl het volgende:
YPPY, leuk he, die kleuterplannen! Ik heb er momenteel twee thuis, ze zijn Sinterklaas aan het spelen.
Dat kan niet volgens mij. Is een dect en die zijn gekoppeld aan elkaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Ik weet ff niet waar dit t beste past, dus daarom maar hier
wij hebben deze babyfoon zonder camera:
[ afbeelding ]
en ik wil weten of ik zo'n losse baby-unit extra bij kan kopen. Dus dat er 2 kamertjes binnenkomen op de babyfoon beneden zeg maar.
Bestaat dat? Iemand enig idee waar ik dat kan kopen, zo met even zoeken bij de gangbare babyzaken online kom ik er zo snel niet uit.
Maar op een telefoonbasis kun je toch ook meerdere telefoon koppelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens mij. Is een dect en die zijn gekoppeld aan elkaar.
En die voeten van jou!
dat zijn de voeten van mn kind jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens mij. Is een dect en die zijn gekoppeld aan elkaar.
En die voeten van jou!
ow, hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat zijn de voeten van mn kind ja![]()
Diaan ja das wel een idee, prénatal even bellen. Misschien kom ik in de stad morgen kan ik het sowieso ff vragen in de winkel.
Is Dect dus altijd gekoppeld aan 1 zender en 1 ontvanger dus niet twee 2 zenders op 1 ontvanger? Je hebt toch ook van de dect telefoons enzo? Oh wat diaan zegt ja haha
hahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou'k haast wensen dat ie op mij zo zuinig was.*naar dooie puntjes in haar kijkt*
oh, wat lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef trui het volgende:
leuke verrassing trouwens toen ik thuis kwam: man & kinderen hadden de kerstboom opgezet en alle kerstversieringen ook neergezet/opgehangen. zooo lief! en erg leuk thuiskomen!
Heeft ze er last van? Is ze benauwd? Zo nee, zou ik het even zo laten...quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:41 schreef Ticootje het volgende:
Ff hier,
Ik zie net in jen dr keel achterin aan een kant iets wat helemaal opgezwollen is. Zijn dat de amandellen? En moet ik daar de dokter voor bellen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |