Zijn het er niet per ongeluk twee?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:08 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik heb laatst een riempje gekocht, een zwarte maar ik snap er niks van. Volgens mij moet hij 2x om me heen ofzo maar dan hou ik heel veel ruimte over, terwijl het wel mijn maat isSnapt iemand hoe dit ding werkt?
Rechtsboven zit een strikje die aan de voorkant moet.
[ link | afbeelding ]
Haha nee joh dit is hipquote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn het er niet per ongeluk twee?
Maar vond je het ook mooi?quote:
Dat valt me van je tegenquote:Op donderdag 9 december 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik heb er geen verstand van![]()
Waarom heb je hem dan gekochtquote:Op donderdag 9 december 2010 10:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha nee valt een beetje tegen maar ik moest wat
Omdat het riempje die in mn jurkje zat gesneuveld was en ik een nieuwe nodig had omdat ik het jurkje zonder niet zo leuk vond en mijn vriend zei dat hij snapte hoe hij werkte, maar das niet zo blijkt nuquote:Op donderdag 9 december 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan gekocht
Haha dat ken ik ja, alleen heb ik dit keer de verkoopster niet eens gevraagd omdat het zo druk was in de winkel. Voortaan maar niet meer zulke impulsieve aankopen doenquote:Op donderdag 9 december 2010 10:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb naar jullie geluisterd heur![]()
Oog; ik snap ook nooit van dat soort riemgevallen.
Als ik zoiets koop moet de verkoopster me eerst aankleden en eenmaal thuis zit ik alweer helemaal in de knoop
Nou...echtquote:
Nee want dat past dan weer net niet, wat een dom ding zeg...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:35 schreef Barbaaf het volgende:
Moet ie dan niet drie keer om je heen?
Hij doelde waarschijnlijk op die sig-waardige quote van gisterquote:
En veel lopen, dat moet ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij moet die bal in je mond en dan gewoon wikkelen en zo strak mogelijk aantrekken![]()
Ing, lekker met de beentjes omhoog vandaag
Heel slim, het nuttige met het aangename combinerenquote:Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En veel lopen, dat moet ook.
Maar dat is nogal pijnlijk.
Straks maar es lopend naar het dorp om een paar boodschappen.
Gisteravond heb ik een hele tijd heen en weer gesjouwd door de hal, keuken en berging met een zak chips in de hand
Ow, dan zijn ze op trektocht; gisteren zaten ze bij mijquote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Volgens mij woont er vandaag een drumband in mijn hoofd
Multitasken FTWquote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel slim, het nuttige met het aangename combineren
Gezelligquote:Op donderdag 9 december 2010 10:42 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Volgens mij woont er vandaag een drumband in mijn hoofd
Als ze dan maar blijven doortrekken en niet te veel nagalmen dan zingen we het wel een dagje uitquote:Op donderdag 9 december 2010 10:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan zijn ze op trektocht; gisteren zaten ze bij mij
Kinkyquote:Op donderdag 9 december 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij moet die bal in je mond en dan gewoon wikkelen en zo strak mogelijk aantrekken![]()
Iddquote:Op donderdag 9 december 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tijd dat je weer eens in Maastricht gaat buurten
Het zou eigenlijk best een goed stelletje zijn. Hij zoekt nog een PA, zij is er eentje. Ze kunnen samen foto's maken van de hondjes en de natuur, samen het land rond treinenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
Heb ik een nieuw liefdeskoppel gemist?
Oh oeps en toen?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik zat vandaag vast op het metrostation van rotterdam centraal omdat ik mijn portemonnee verloren ben
kon het poortje niet meer door dus
deed een aardige ret meneer het poortje voor me openquote:
Hebbie alles al laten blokkeren? Gaat een duur grapje wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deed een aardige ret meneer het poortje voor me open
naar huis gebeld, en m'n moeder heeft me opgehaald
want ik ben nu al m'n pinpassen kwijt, rijbewijs, ov kaart, pasje voor de veerpont van school...
Hoezo, is daar zo'n levendige SM-scene dan? Zo'n ballgag lijkt me wel een handige accessoire voor Sjonquote:Op donderdag 9 december 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tijd dat je weer eens in Maastricht gaat buurten
Heeft niks met liefde te maken, slechts pure lustquote:Op donderdag 9 december 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
Heb ik een nieuw liefdeskoppel gemist?
Nou iddquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie alles al laten blokkeren? Gaat een duur grapje worden
Oh dat is echt zo ontzettend kut, ben je m gewoon zomaar verloren?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
want ik ben nu al m'n pinpassen kwijt, rijbewijs, ov kaart, pasje voor de veerpont van school...
Schijnbaar, oh-oh kwam vrij rap op het ideequote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoezo, is daar zo'n levendige SM-scene dan? Zo'n ballgag lijkt me wel een handige accessoire voor Sjon
Nou zie bovenstaandquote:[..]
Heeft niks met liefde te maken, slechts pure lust
Balen zeg. Wordt een hoop werk dat allemaal te laten blokkeren en opnieuw aan te vragen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sm is echt totaal niet mijn ding.quote:
Hij wil welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |