abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89702331
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:23 schreef L0we het volgende:

[..]

Geloof me, het is allemaal een kwestie van wennen :)
Precies.. Ik moet nu heel veel manoeuvreren met allerlei verschillende auto's.. Ook wel wennen :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89702366
quote:
Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef junkiexp het volgende:

[..]

1600 belasting per jaar :o

10.000 is wel cheap, die dingen doen meer als 20k in de handel.
Hoeveel staat erop ?

Verbruik is rond de 1:12.5, dat valt best mee.
Hij staat nu op 56756 km :)
Ik heb hem gekocht via een bekende van een kennis van me... Die dus geldnood had :P Wou eerst 12750 maar ik heb kunnen afdingen tot 10000 :D
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89702449
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Precies.. Ik moet nu heel veel manoeuvreren met allerlei verschillende auto's.. Ook wel wennen :P
Ook daar wen je aan ;). Ik heb in best wel veel auto's gereden, das echt wel een voordeel, want nu stap ik in elke auto in en rij ik zo weg :)
pi_89702482
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef L0we het volgende:

[..]

Die staan toch ook gewoon boven de weg?
Ja ook, maar m'n rijinstructeur wees me steeds op het andere bord omdat dat duidelijker was ofzo.
Tap tap tap
pi_89702486
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Hij staat nu op 56756 km :)
Ik heb hem gekocht via een bekende van een kennis van me... Die dus geldnood had :P Wou eerst 12750 maar ik heb kunnen afdingen tot 10000 :D
Nog zo'n 100.000 km, dan is hij waarschijnlijk wel een beetje ingereden :D.
pi_89702541
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef L0we het volgende:

[..]

Ook daar wen je aan ;). Ik heb in best wel veel auto's gereden, das echt wel een voordeel, want nu stap ik in elke auto in en rij ik zo weg :)
Ja het gaat me ook steeds makkelijker af. Zijn meestal vrij nieuwe auto's dus gaat allemaal lekker soepel :P. Alleen automaatjes is nog even wennen.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89702625
quote:
Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef L0we het volgende:

[..]

Nog zo'n 100.000 km, dan is hij waarschijnlijk wel een beetje ingereden :D.
Hahahah :P soms wordt ik wel raar aangekeken als ik rij -.-
Zulke blikken van: mooie auto heeft je vader :')
ze moesten eens weten :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89702669
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Toch heb ik liever dat ouwe schijthok van mij dan een BMW :@
pi_89702717
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ook, maar m'n rijinstructeur wees me steeds op het andere bord omdat dat duidelijker was ofzo.
Ik ga nu aan mezelf twijfelen... Ik weet niet eens meer hoe het er nou precies uit ziet daar... :'). Terwijl ik dr afgelopen donderdag nog overheen ben gereden... :P
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja het gaat me ook steeds makkelijker af. Zijn meestal vrij nieuwe auto's dus gaat allemaal lekker soepel :P. Alleen automaatjes is nog even wennen.
Automaatjes zijn inderdaad even wennen ja :D. Dan moet je niet zomaar even je rem loslaten ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Kan je niet ergens een sticker scoren "Hij is echt van mij hoor!" ;)
pi_89702758
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Toch heb ik liever dat ouwe schijthok van mij dan een BMW :@
Leuk he, die kleine kutautootjes O+
pi_89702762
quote:
Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik ga nu aan mezelf twijfelen... Ik weet niet eens meer hoe het er nou precies uit ziet daar... :'). Terwijl ik dr afgelopen donderdag nog overheen ben gereden... :P

[..]

Automaatjes zijn inderdaad even wennen ja :D. Dan moet je niet zomaar even je rem loslaten ;)

[..]

_O_ :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89702773
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef L0we het volgende:

[..]

[..]

[..]

Picanto met automaat :')
pi_89702805
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef L0we het volgende:

[..]

Leuk he, die kleine kutautootjes O+
Ja :9.. Zei al tegen mijn ouders.. Als die t begeeft koop ik mooi weer een AX ofzo :P
pi_89702823
Ik reed gister weer even een stukje in de Astra G automaat van mn pa. Op zich rijdt het best wel leuk, maar ik heb toch veel liever mn eigen autootje :)
pi_89702849
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef L0we het volgende:
Ik reed gister even een stukje in de Astra G automaat van mn pa. Op zich rijdt het best wel leuk, maar ik heb toch veel liever mn eigen autootje :)
Ik rij vrij veel in een Astra G.. Mijn ouders rijden er één. Fijne auto :9
pi_89702962
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja :9.. Zei al tegen mijn ouders.. Als die t begeeft koop ik mooi weer een AX ofzo :P
Gelukkig is dat koelvloeistof verhaal nog goed afgelopen :)
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik rij vrij veel in een Astra G.. Mijn ouders rijden er één. Fijne auto :9
Hij rijdt best wel fijn inderdaad. Tijdje geleden mn moeder van het vliegtuig in duitsland gehaald. Met 177 op de GPS gaat de tank toch best rap leeg :+
pi_89703294
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef L0we het volgende:

[..]

Gelukkig is dat koelvloeistof verhaal nog goed afgelopen :)

[..]

Hij rijdt best wel fijn inderdaad. Tijdje geleden mn moeder van het vliegtuig in duitsland gehaald. Met 177 op de GPS gaat de tank toch best rap leeg :+
Ja hij doet t weer prima nu :9..
Heb m op 180 op de teller gehad vanuit Oostenrijk terug.. Van Salzburg naar huis in een uurtje of 8 inclusief minstens een uur pauze in totaal.
pi_89703479

Je ziet duidelijk wanneer ik dld binnen rij, en wanneer het drukker begint te worden op de weg :D
pi_89703539
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:54 schreef L0we het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet duidelijk wanneer ik dld binnen rij, en wanneer het drukker begint te worden op de weg :D
Omg dat is gaaf :D.. Hoe doe je dat?
pi_89703666
heb ik gedaan met http://www.trackr.eu

MyTracks doet ongeveer hetzelfde, en zo zijn er nog wel een paar van die diensten die een dergelijke service bieden.

Glympse is ook erg leuk, daarmee kan je een uitnodiging naar iemand versturen, die kan dan live op de kaart zien waar je rijdt, met welke snelheid en dergelijke.
pi_89703707
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef L0we het volgende:

MyTracks doet ongeveer hetzelfde, en zo zijn er nog wel een paar van die diensten die een dergelijke service bieden.

Glympse is ook erg leuk, daarmee kan je een uitnodiging naar iemand versturen, die kan dan live op de kaart zien waar je rijdt, met welke snelheid en dergelijke.
Ah gaat voor mij al niet werken dus :P.. Oude telefoon :')
pi_89703745
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef L0we het volgende:

Alleen iPhone dus? Helaas :'(

Moet je trouwens dus wel dataverbinding aanhebben in het buitenland? Lijkt me minder leuk :o.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89703747
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ah gaat voor mij al niet werken dus :P.. Oude telefoon :')
Wat voor telefoon heb je? :)
pi_89703780
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef L0we het volgende:

[..]

Wat voor telefoon heb je? :)
Sony Ericsson K310i.. Still going strong after 4 years :P
pi_89703825
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Alleen iPhone dus? Helaas :'(

Moet je trouwens dus wel dataverbinding aanhebben in het buitenland? Lijkt me minder leuk :o.
Nee, die eerste werkte ook op een nokia e51. De rest werkt op android.

Voor trackr hoefde ik geen dataverbinding te hebben in het buitenland, hij sloeg alles lokaal op, daarna kon ik het in 1 keer op internet zetten.

Enneh, er staat op trackr.eu `or select another device ;). Dan kom je hier uit: http://www.trackr.eu/download/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')