Precies.. Ik moet nu heel veel manoeuvreren met allerlei verschillende auto's.. Ook wel wennenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Geloof me, het is allemaal een kwestie van wennen
Hij staat nu op 56756 kmquote:Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
1600 belasting per jaar![]()
10.000 is wel cheap, die dingen doen meer als 20k in de handel.
Hoeveel staat erop ?
Verbruik is rond de 1:12.5, dat valt best mee.
Ook daar wen je aanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies.. Ik moet nu heel veel manoeuvreren met allerlei verschillende auto's.. Ook wel wennen
Ja ook, maar m'n rijinstructeur wees me steeds op het andere bord omdat dat duidelijker was ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Die staan toch ook gewoon boven de weg?
Nog zo'n 100.000 km, dan is hij waarschijnlijk wel een beetje ingeredenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Hij staat nu op 56756 km
Ik heb hem gekocht via een bekende van een kennis van me... Die dus geldnood hadWou eerst 12750 maar ik heb kunnen afdingen tot 10000
Ja het gaat me ook steeds makkelijker af. Zijn meestal vrij nieuwe auto's dus gaat allemaal lekker soepelquote:Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Ook daar wen je aan. Ik heb in best wel veel auto's gereden, das echt wel een voordeel, want nu stap ik in elke auto in en rij ik zo weg
Hahahahquote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Nog zo'n 100.000 km, dan is hij waarschijnlijk wel een beetje ingereden.
Toch heb ik liever dat ouwe schijthok van mij dan een BMWquote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Hahahahsoms wordt ik wel raar aangekeken als ik rij -.-
Zulke blikken van: mooie auto heeft je vader
ze moesten eens weten
Ik ga nu aan mezelf twijfelen... Ik weet niet eens meer hoe het er nou precies uit ziet daar...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook, maar m'n rijinstructeur wees me steeds op het andere bord omdat dat duidelijker was ofzo.
Automaatjes zijn inderdaad even wennen jaquote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja het gaat me ook steeds makkelijker af. Zijn meestal vrij nieuwe auto's dus gaat allemaal lekker soepel. Alleen automaatjes is nog even wennen.
Kan je niet ergens een sticker scoren "Hij is echt van mij hoor!"quote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Hahahahsoms wordt ik wel raar aangekeken als ik rij -.-
Zulke blikken van: mooie auto heeft je vader
ze moesten eens weten
Leuk he, die kleine kutautootjesquote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat ouwe schijthok van mij dan een BMW
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ga nu aan mezelf twijfelen... Ik weet niet eens meer hoe het er nou precies uit ziet daar.... Terwijl ik dr afgelopen donderdag nog overheen ben gereden...
[..]
Automaatjes zijn inderdaad even wennen ja. Dan moet je niet zomaar even je rem loslaten
[..]
Kan je niet ergens een sticker scoren "Hij is echt van mij hoor!"
Picanto met automaatquote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ga nu aan mezelf twijfelen... Ik weet niet eens meer hoe het er nou precies uit ziet daar.... Terwijl ik dr afgelopen donderdag nog overheen ben gereden...
[..]
Automaatjes zijn inderdaad even wennen ja. Dan moet je niet zomaar even je rem loslaten
[..]
Kan je niet ergens een sticker scoren "Hij is echt van mij hoor!"
Jaquote:
Ik rij vrij veel in een Astra G.. Mijn ouders rijden er één. Fijne autoquote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef L0we het volgende:
Ik reed gister even een stukje in de Astra G automaat van mn pa. Op zich rijdt het best wel leuk, maar ik heb toch veel liever mn eigen autootje
Gelukkig is dat koelvloeistof verhaal nog goed afgelopenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja.. Zei al tegen mijn ouders.. Als die t begeeft koop ik mooi weer een AX ofzo
Hij rijdt best wel fijn inderdaad. Tijdje geleden mn moeder van het vliegtuig in duitsland gehaald. Met 177 op de GPS gaat de tank toch best rap leegquote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rij vrij veel in een Astra G.. Mijn ouders rijden er één. Fijne auto
Ja hij doet t weer prima nuquote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Gelukkig is dat koelvloeistof verhaal nog goed afgelopen
[..]
Hij rijdt best wel fijn inderdaad. Tijdje geleden mn moeder van het vliegtuig in duitsland gehaald. Met 177 op de GPS gaat de tank toch best rap leeg
Omg dat is gaafquote:Op woensdag 8 december 2010 23:54 schreef L0we het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet duidelijk wanneer ik dld binnen rij, en wanneer het drukker begint te worden op de weg
Ah gaat voor mij al niet werken dusquote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef L0we het volgende:
heb ik gedaan met http://www.trackr.eu
MyTracks doet ongeveer hetzelfde, en zo zijn er nog wel een paar van die diensten die een dergelijke service bieden.
Glympse is ook erg leuk, daarmee kan je een uitnodiging naar iemand versturen, die kan dan live op de kaart zien waar je rijdt, met welke snelheid en dergelijke.
Alleen iPhone dus? Helaasquote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef L0we het volgende:
heb ik gedaan met http://www.trackr.eu
MyTracks doet ongeveer hetzelfde, en zo zijn er nog wel een paar van die diensten die een dergelijke service bieden.
Glympse is ook erg leuk, daarmee kan je een uitnodiging naar iemand versturen, die kan dan live op de kaart zien waar je rijdt, met welke snelheid en dergelijke.
Wat voor telefoon heb je?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah gaat voor mij al niet werken dus.. Oude telefoon
Sony Ericsson K310i.. Still going strong after 4 yearsquote:
Nee, die eerste werkte ook op een nokia e51. De rest werkt op android.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Alleen iPhone dus? Helaas![]()
Moet je trouwens dus wel dataverbinding aanhebben in het buitenland? Lijkt me minder leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |