Je bent toch aangehouden en niet gearresteerd?quote:B) Have you ever been arrested or convicted for an offense or crime involving moral turpitude or a violation related to a controlled substance;
Zomer 2009 ben ik dus een keer aangehouden voor drugsbezit op Lowlands
Wat heb jij gedaan dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:02 schreef loqdawq het volgende:
ik kwam vorig jaar ook zonder problemen de states binnen.
Ben niet echt een kenner op dat gebied, maar ben in ieder geval wel aangehouden en even vastgehouden. Wanneer ben je dan echt 'gearresteerd'?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef FeestBoek het volgende:
Je bent nooit 'arrested' of 'convicted' daarvoor, dus je kan gewoon naar waarheid nee invullen.
Geen idee, zou ik ook even op kunnen zoeken idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef SillyWalks het volgende:
Kan je trouwens niet bellen of mailen met de Amerikaanse ambassade hierover?
Ik zou geen slapende honden gaan wakker maken door ze te gaan bellen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef jap85 het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik ook even op kunnen zoeken idd.
Iedereen sowieso bedankt voor de reacties tot zover!
Dat!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
Je moet sowieso "nee" invullen. Ze gaan toch pas naar die dingen kijken als er stront aan de knikker is (drugs tijdens je verblijf daar oid) en dat gaat wss toch niet gebeuren. Ze gaan je echt niet screenen en dat doen ze juist wel als je ergens "ja" invult.
Dat is hetzelfde.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:01 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Je bent toch aangehouden en niet gearresteerd?
Australie en nieuw zeeland werken iets nauwer samen op dat gebied dan NL en de VS.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:03 schreef Brad het volgende:
Programma over douane in australie liet iets dergelijks zien van een engelsman. Was 8 jaar terug veroordeeld voor een transportje wiet en opgepakt. Die vraag had ie negatief beantwoord en hij mocht mooi terug.
Controles komen dus wel degelijk voor.
Nooit is natuurlijk een beetje overdreven hé, en het is niet dat ze je alleen weigeren voor deze ene keer, waarschijnlijk voor een zeer lange periode zoniet voor altijd..quote:Op donderdag 9 december 2010 07:58 schreef Fe2O3 het volgende:
Ja invullen gaat je sowieso gezeik op leveren en mogelijk een weigering. Bij nee zullen ze nooit verder vragen of kijken tenzij jij je verlult, en in dat geval wordt je ook geweigerd mogelijk voor het verkeerd invullen van dat velletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |