Assange beschermt alleen zichzelf.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het de keuze van assange om erdogan te beschermen dan?
Precies, dus zijn vrijheid en macht s belangrijker dan de vrijheid van de wereld. Zo werkt Assange.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Hajko het volgende:
[..]
Assange beschermt alleen zichzelf.
De reden dat hij alles nog niet heeft uitgegeven is dat hij nu onderhandel middel heeft.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:52 schreef Infection het volgende:
leuke chat... ik kom binnen en krijg direct een ban.
Je weet helemaal niet wat Assange probeert te doen. Als Assange al die documenten had uitgegeven was hij al aan de VS geleverd. Wat hij nu probeert te doen is denk ik zichzelf uit de problemen helpen binnen Europa (verkrachtings zaken). Daarna kan hij denk ik veilig alles vrijgeven. Dan is er geen reden voor Europese landen meer om hem op te pakkenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, dus zijn vrijheid en macht s belangrijker dan de vrijheid van de wereld. Zo werkt Assange.
ach internet ridder. hij staat ten minste wel in volle glorie zijn standpunten te verdedigen in vol ornaat. kan ik niet van jouw zeggen anoniem op het internet via fok...quote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, dus zijn vrijheid en macht s belangrijker dan de vrijheid van de wereld. Zo werkt Assange.
censuurrrrrr!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:52 schreef Infection het volgende:
leuke chat... ik kom binnen en krijg direct een ban.
das wat ironisch in deze contextquote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef maxwellj het volgende:
[..]
ach internet ridder. hij staat ten minste wel in volle glorie zijn standpunten te verdedigen in vol ornaat. kan ik niet van jouw zeggen anoniem op het internet via fok...
zie het als een stuk bescherming. niets meer en niets minder...
quote:--- ChanServ has banned *ziggo adres*
*** Infection was kicked by ChanServ (Violating the Mibbit Code of Conduct.)
!!! You have been kicked from #OperationPayback
API is NIET down en ja API is het betaal gedeeltequote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef Blobje het volgende:
Hoe zit dit? api.paypal is down, maar de gewone site van paypal kan je nog gewoon op. Of is api het betaalgedeelte?
zou ik ook doen, het zal wel goed verkopen atm!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef maxwellj het volgende:
trouwens hoe dubbelzinnig is dit dan wel weer niet :
wel wikileaks weg trappen omdat ze zogenaamd met foute zaakjes bezig zijn, maar wel de documenten verkopen...
http://www.amazon.com/Wik(...)TF8&showViewpoints=1
http://www.om.nl/actueel/nieuws-_en/@154591/16-jarige_jongen/quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef Yogaflame het volgende:
Is hier een 16 jarige jongen voor opgepakt?
In Nederland?
......
net split ..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef Hajko het volgende:
Lol die IRC server is volgens mij down
Iedereen ping timeout
* Yogaflame raapt z'n kaak op van de vloerquote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://www.om.nl/actueel/nieuws-_en/@154591/16-jarige_jongen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |