quote:<Anon_dude>: TWEET THIS! - Just heard that #operationpayback hacktivists have breached #mastercard servers and stolen millions of credit card numbers!
edit :quote:Ik kan hier natuurlijk niets bewijzen van wat er gezegd word, dus denk zelf na over wat er verteld wordt.
quote:... servers and stolen millions of credit card numbers!
Het is nog niet bevestigd he, iedereen kan zoiets roepen.quote:
Datquote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigd he, iedereen kan zoiets roepen.
ik heb er 10000 bij mij op de harde schijf staan!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook een hoop pincodes van mensen.
Zit je toevallig op het WIFI-netwerk van het Pentagon?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef maxwellj het volgende:
mmm ik krijg nu op mijn scherm te zien bij het benaderen van die anon pagina:
This Account Has Been Suspended for the following reason : Furfaggotry
Haha, TS is een vachtflikker.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef maxwellj het volgende:
Dan hebben we denk ik dezelfde file.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er 10000 bij mij op de harde schijf staan!
ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef maxwellj het volgende:
Ik weet de pincodes van duizenden mensen uit mijn hoofd!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er 10000 bij mij op de harde schijf staan!
Nee, vandaag niet...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zit je toevallig op het WIFI-netwerk van het Pentagon?
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:48 schreef maxwellj het volgende:
- net binnen gekomen dat nu ook de servers zelf zijn bereikt en dat er een heleboel credit kaart gegevens zijn gestolen
[..]
Echte hackers Ddos'en niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
hackers crackers
Soms zijn ze een beetje eng.
zoals ik reeds eerder aangaf :quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef YazooW het volgende:
irc.anonops.net:6667 #operationpayback & #dutch
er zijn GEEN creditcard gegevens gestolen, niet alles geloven wat je hoort
quote:"Ik kan hier natuurlijk niets bewijzen van wat er gezegd word, dus denk zelf na over wat er verteld wordt."
quote:<amoranon>: GUARDIAN.CO.UK >> 6.01pm: How did an online attack against mastercard.com also take down MasterCard's payment system backdoor at securecode.com? Because, points out a reader, MasterCard unwisely has both sites linked on the same network connection. Overload one and you also block the other.
Hahaha wat een domme losersquote:
Jij bent harteloos.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef popolon het volgende:
Irritante scriptkiddies. Hopen dat ze gepakt worden en voor de schade opdraaien.
totaal mee oneens, maar argumenteren op fok is ongebruikelijk dus ik zal het maar ook niet doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef popolon het volgende:
Irritante scriptkiddies. Hopen dat ze gepakt worden en voor de schade opdraaien.
Schade aanrichten dmv een DDOS is normaal? Nou kom er maar in hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Zspirit het volgende:
[..]
totaal mee oneens, maar argumenteren op fok is ongebruikelijk dus ik zal het maar ook niet doen.
het is ook niet normaal om te stoppen met het verwerken van transacties aan bepaalde rekening?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Schade aanrichten dmv een DDOS is normaal? Nou kom er maar in hoor.
Die bedrijven verdienen miljarden, die kunnen echt wel een paar daagjes offline hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Schade aanrichten dmv een DDOS is normaal? Nou kom er maar in hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |