Na een jaar ben je daar denk ik wel klaar mee, dan heb je zo ontzettend veel papierwerk. Soms bewaarde ik wel ritinformatie als het bijvoorbeeld iets stond van "indien contactpersoon niet thuis, sleutels en transportformulier in de brievenbus gooien." Zodat ik later geen gezeur kreeg als ik geen handtekening voor aflevering had. In zo'n geval schreef ik gewoon: geen handtekening i.v.m. niet thuis contactpersoon. Zie ritinformatie. En dan knalde ik mijn ritinformatie gewoon achter de ritbon.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik bewaar trouwens alles, vind ik leuk
Nicequote:Op donderdag 9 december 2010 19:10 schreef Fireblast het volgende:
Ritbonnen kopieer ik altijd als ik ze instuur, stel je voor dat er wat fout gaat bij de post en ze je bonnen niet krijgen ofzo...
[ afbeelding ]
Als het goed is heb ik die morgen
Kan prima een 2009 zijn, deze TT werd vanaf 2006 geproduceerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:49 schreef Fireblast het volgende:
2.0 zit er hier ook in
jaja, morgen foto, als het geen foutje bleek te zijn ofzo of een vol met deuken is
Het is er een uit 2009 trouwens, weet niet of die op de foto dat ook is?
Neuh, ik ging douchen en toen ik terug was stond het erop. Bleek te gaan om een Ford Transit Connect, mocht even naar Hengelo, zit nu in de trein terug naar huis.quote:
quote:'easywaynl: Voor as maandag nog transporten vanuit Utrecht, dus kun je werken bel ons dan zsm!'
--http://twitter.com/easywaynl/status/13250824524271617
Wat voor schema heb je daarvoor? Ik probeer ook zo iets te maken...quote:Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef RocketRonny het volgende:
Ik schreef er eerder altijd 2 per rit uit, 1 voor EW en 1 voor mezelf.
Vanaf de zomervakantie doe ik alles in Excel, scheelt een hoop schrijfwerk. Bovendien kan ik nu direct zien hoeveel ik verdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |