abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89724982
Ik bewaar trouwens alles, vind ik leuk :+
#26 || Luciano da Silva
pi_89725139
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik bewaar trouwens alles, vind ik leuk :+
Na een jaar ben je daar denk ik wel klaar mee, dan heb je zo ontzettend veel papierwerk. Soms bewaarde ik wel ritinformatie als het bijvoorbeeld iets stond van "indien contactpersoon niet thuis, sleutels en transportformulier in de brievenbus gooien." Zodat ik later geen gezeur kreeg als ik geen handtekening voor aflevering had. In zo'n geval schreef ik gewoon: geen handtekening i.v.m. niet thuis contactpersoon. Zie ritinformatie. En dan knalde ik mijn ritinformatie gewoon achter de ritbon.
pi_89727176
Ik bewaar niks, alleen ritbonnen :P
Sterker nog, ik vul ze in met Photoshop en print ze dan uit :D
pi_89728495
Ik bewaar helemaal niets, ik houd alleen mijn tijden bij in een Excelbestand. Maar ritbonnen bewaren is inderdaad verstandiger, dat ga ik ook maar eens doen.
pi_89729558
Ik schreef er eerder altijd 2 per rit uit, 1 voor EW en 1 voor mezelf.
Vanaf de zomervakantie doe ik alles in Excel, scheelt een hoop schrijfwerk. Bovendien kan ik nu direct zien hoeveel ik verdien :)

Vandaag nog een ritje gehad in een Mercedes C200, eindelijk weer is iets leuks :P
pi_89730910
Ritbonnen kopieer ik altijd als ik ze instuur, stel je voor dat er wat fout gaat bij de post en ze je bonnen niet krijgen ofzo...

Als het goed is heb ik die morgen :9~
pi_89731451
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:10 schreef Fireblast het volgende:
Ritbonnen kopieer ik altijd als ik ze instuur, stel je voor dat er wat fout gaat bij de post en ze je bonnen niet krijgen ofzo...

[ afbeelding ]
Als het goed is heb ik die morgen :9~
Nice :D Wat voor motor ligt erin?
pi_89735086
Godver lekker bakkie! Ik ben zelf een enorme audi fan...

Heb zelf trouwens bijna een ordner vol aan de ritinfo + ritbon die ik steeds uitprint. De transportformulieren deed ik altijd gewoon op de post zonder die nog apart te bewaren ofzo.
pi_89738215
Ik maakte eerst altijd kopieën van alles en bewaarde het. Maar zoals Mallet zegt, na een jaar heb je dat ook wel gehad. Nu bewaar ik alleen een kopie van mijn ritbonnen en scan ik de ritformulieren in. Neemt (uitgezonderd wat megabytes) geen plek meer in. Aantal ritten, uren, kilometers en auto's hou ik ook bij in een excel bestand.

Wow, mooi die TT. Had begin dit jaar ook eens een met een 2.0. Trekt als een malle. Hoop voor je dat er ook een leuke motor in ligt! Maar kijk er wel mee uit, want ik heb altijd als ik zo'n lekkere motor krijg dat ik ook wat harder wil rijden. Morgen fotootje? ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_89738744
2.0 zit er hier ook in :P

jaja, morgen foto, als het geen foutje bleek te zijn ofzo of een vol met deuken is :')

Het is er een uit 2009 trouwens, weet niet of die op de foto dat ook is?
pi_89738915
Gaaf man!

Anders moet je het kenteken even invullen op de autoweek site, dan zie je wel welk model het is.

Morgen maar een kort dagje trouwens, waarschijnlijk rond 1 uur alweer thuis :)
pi_89750581
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:49 schreef Fireblast het volgende:
2.0 zit er hier ook in :P

jaja, morgen foto, als het geen foutje bleek te zijn ofzo of een vol met deuken is :')

Het is er een uit 2009 trouwens, weet niet of die op de foto dat ook is?
Kan prima een 2009 zijn, deze TT werd vanaf 2006 geproduceerd.
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:37:01 #38
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89752374
Toch nog een ritje vandaag, heen en weer naar Hengelo.. Weet nog niet waarin, werd kwartier geleden gebeld, maar informatie staat nog niet op de site..
#26 || Luciano da Silva
pi_89753546
Terugbellen dan...
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:45:01 #40
207863 Obama
Barack Hussein
pi_89761529
Moet morgen van Alsmeer naar Eindhoven (de gekste) rijden in een Renault Master en dan weer terug in een nog onbekende auto.

De renault Master is van 30-11-2010, dus hij is waarschijnlijk nog schoon.
pi_89761651
Ik ben alweer thuis..best leuk zo'n Mazda. Nu hopen dat ik word gebeld voor maandag
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:38:08 #42
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89763509
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 10:17 schreef Keuzer het volgende:
Terugbellen dan...
Neuh, ik ging douchen en toen ik terug was stond het erop. Bleek te gaan om een Ford Transit Connect, mocht even naar Hengelo, zit nu in de trein terug naar huis.
#26 || Luciano da Silva
pi_89763689
Haha Renault master, altijd pret...
pi_89769232
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen fotootje? ;)
Bij deze dan:

rijdt wel lekker moet ik zeggen :P
pi_89770032
Pff, dikke bak. Nice!

Iemand nog gereageerd op jet twitter bericht? Op zich wel chill :)

quote:
'easywaynl: Voor as maandag nog transporten vanuit Utrecht, dus kun je werken bel ons dan zsm!'
--http://twitter.com/easywaynl/status/13250824524271617
pi_89770481
Ik kan maandag jammer genoeg niet, anders had ik wel gereageerd idd. ;(

Ik heb trouwens liever smsjes of mailtjes, ik heb zelf geen twitter en heb ook weinig zin om elke paar uur te kijken of er wat nieuws op staat.

Ben ik trouwens de enige waarbij de mobiele pagina waar je kilometerstanden door kunt bellen niet goed werkt?
M'n telefoon werkt op Windows Mobile 6.5 volgens mij, en ik heb hem geprobeerd in Opera en Internet Explorer. In Opera krijg ik alleen een veld om de klant te selecteren, en in IE zegt 'ie telkens dat ik een veld vergeten ben in te vullen terwijl ik toch echt alles heb ingevuld.

Waarom moet het ook zo nodig met javascript en jquery enzo gemaakt worden en niet gewoon gewoon zodat het overal werkt?
pi_89772125
Leuke dag gehad vandaag. Moest om 10.00 in Ridderkerk een Ford Transit ophalen. Geen Connect, maar de 'echte'. En ik moet zeggen: van alle busjes die ik gereden heb is zo'n Transit toch wel de lekkerste! Was ook een redelijk nieuwe, 2 jaar oud ofzo.
Die naar Vianen gebracht, toen met het OV naar Houten. Vanaf daar een Citroen C4 meegenomen naar Roosendaal. En in Roosendaal begon de pret. Ik zit op een of ander industrieterrein. Er reed daar 1 buslijn. Echter reed die alleen in de spitsuren en ik was om half 3 al daar aangekomen (deadline was eigenlijk 2 uur, dus was al te laat :@ ) :') Moest ik tot 10 voor 4 gaan wachten voordat de eerste bus kwam. Bleek uiteindelijk om een buurtbusje te gaan en niet zomaar een buurtbusje, maar een of andere gare Ford Transit (heb je 'm weer!) van een jaar of 12 oud _O-
pi_89773447
Volkswagen T5 vind ik ook wel lekker rijden. :)

Wel leuk altijd ja, die verlaten industrieterreinen. :(
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:36:12 #49
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89775581
Ja, ik stond in Hengelo op industrieterrein. Gelukkig hoefde ik daar maar twintig minuutjes te wachten. Connect reed wel fijn :)
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:36:54 #50
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89775624
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef RocketRonny het volgende:
Ik schreef er eerder altijd 2 per rit uit, 1 voor EW en 1 voor mezelf.
Vanaf de zomervakantie doe ik alles in Excel, scheelt een hoop schrijfwerk. Bovendien kan ik nu direct zien hoeveel ik verdien :)

Wat voor schema heb je daarvoor? Ik probeer ook zo iets te maken...
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')