Je bedoelt 3G, en dat is niet GPRS, maar UMTS.quote:Op zondag 26 december 2010 16:27 schreef Pandora73 het volgende:
GPS is wat anders dan GPRS.
Het eerste is een verbinding met de satellieten om bij navigeren je positie te kunnen bepalen.
Het tweede is dataverkeer via internet, je "G3" zeg maar.
Het eerste is dus zonder internet, het tweede is wel internet.
Maar volgens mij ontstaat er nog wel eens onduidelijkheid, omdat die dingen qua naam zo op elkaar lijken!
Ik bedoel dat er ten opzichte van Froyo weinig veranderd is. Hiervoor had ik ook al een custom ROM.quote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Custom Rom dus, lijkt me dat er dan wel wat veranderd. En waarom zou je je toestel uitzetten?
Ow bij mij blijft hij hangen met een rood uitroepteken. Vanochtend nog eens geprobeerd (38mb vrije ruimte) maar nog steeds hetzelfde probleem. Goldcard is om een andere ROM te installeren. Ik had een Vodafone branded ROM. En toen ik hem net had gekocht toen was Vodafone bezig met die 360 bloatware dus toen heb ik de originele HTC ROM er op gezet. Werkt allemaal prima met mijn 8GB SD-kaartje, maar met updates moet ik de sim-kaart en sd-kaart eruit halen en mijn Goldcard sd-kaart er in stoppen om vervolgende de update via wifi te installeren. De eerste keer dat ik een update uitvoerde zonder die Goldcard toen liep mijn hele ROM in de soep en moest ik hem opnieuw installeren..quote:Op maandag 27 december 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, dan reboot ie en krijg je de melding dat er te weinig geheugen was.
Wat is een goldcard? Is dat zo'n simlock-omzeil-ding?
Ik heb iets meer dan 38mb vrij maar still no success..quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar ook geen 25mb vrij. Dacht niet dat het nodig was voor een 5mb updatezal er eens naar kijken of ik het een en ander vrij kan maken.
Heb het een en ander ook vrij gemaakt en nu gaat ie zelfs direct naar het driehoekje. Ik weet ook niet meer of ik nu de HTC Froyo heb of de Vodafonequote:Op dinsdag 28 december 2010 09:38 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb iets meer dan 38mb vrij maar still no success..
M'n moeders Galaxy S kan niets uit de market installeren! Met m'n Desire heb ik nu nergens last van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:31 schreef lekzzz het volgende:
Iemand problemen met de market? Bij mij zijn heel veel apps niet meer te vinden/updaten
Hmm, oké. Zal het wel aan de market liggen. Tnxquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
M'n moeders Galaxy S kan niets uit de market installeren! Met m'n Desire heb ik nu nergens last van.
Bij Instellingen -> Accounts en Synchronisatie de koppeling met Facebook verwijderen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Weet iemand hoe ik facebook kan loskoppelen als het ware? Sinds die nieuwe update zie ik ineens alle telefoonnummers van mensen die ik op facebook heb in m'n lijst, en zijn de zelf ingestelde plaatjes bij contactpersonen veranderd naar de facebook profielfoto's.. Daar zit ik niet op te wachten
Ah, bedanktquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij Instellingen -> Accounts en Synchronisatie de koppeling met Facebook verwijderen.
Want het is geen 2.3quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:13 schreef sjeppert het volgende:
hmm, gister geprobeerd de nieuwe update te installeren (2.3). Alles gaat goed, downloaden en installeren. Kijk ik na het (automatisch) opnieuw opstarten bij firmware versie staat ie nog steeds op 2.2
Beetje vaag, weet iemand wat hier het probleem is
htc desire trouwens
2.29.405.5quote:
Dat is dus mooi klote.. Ik ga hem niet swypen voor een lullige update.. Dat ga ik pas doen als de Desire een eventuele upgrade naar 2.3 krijgt..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Na wat rondzoeken ben ik er achter dat het dus om de debranded toestellen gaat die hem niet kunnen installeren. Het kan handmatig maar ik heb nu geen zin in een wipe om eerlijk te zijn.
Ik heb de laatste tijd wel op 3 of 4 plekken op mijn treintraject dat mijn verbinding voor korte tijd echt wegvalt waar ik voorheen maar 1 plek had waar dit gebeurde. Maar verder geen problemen mee nee..quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:39 schreef Koepert het volgende:
Pff k heb de laatste dagen dat t net lijkt of mn telefoon extra gevoelig voor slecht bereik is... Om de haverklap geen bereik (vodafone) waar ik tot voor kort eigenlijk nooit last van had..heb ik t toestel in mn hand om een sms te typen en dan valt gewoon de verbinding weg tijdens typen..Meer mensen last van?.
Zo denk ik er dus ook over. Nou kan je apps makkelijk backupen met appbrain, de settings van LauncherPro zijn ook te backuppen maar ik heb toch geen zin in al die moeitequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef MuRKie het volgende:
Dat is dus mooi klote.. Ik ga hem niet swypen voor een lullige update.. Dat ga ik pas doen als de Desire een eventuele upgrade naar 2.3 krijgt..
Je hoeft niks natuurlijk, maar als je het wilt:quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb onlangs ook een HTC Desire gekocht. Kan er niet positief genoeg over zijn. Super-apparaat
Is ook meteen mijn kennismaking met mobiel internet. Misschien een domme vraag (), maar als je op je PC gebruik maakt van internet, dan worden er bijv. cookies en temporary internet files op je PC geplaatst. Hoe zit dat eigenlijk met een mobiele telefoon? Heb ik dan ook ergens een mapje Cookies of Temporary Internet Files, die ik af en toe eens zou moeten leegsmijten? Of is dat bij mobiele telefoons anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |