Ik selecteer altijd een deel van de foto en dat ziet er dan prima uitquote:
Da's lekker!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Mr.DD het volgende:
HTC Desire maandag binnen als het goed is![]()
Voor 17,70 per maand (inclusief Xtra snel internet), HTC Desire voor 50 euro. (2 jaar).
200 euro korting gekregen omdat Hi me de afgelopen 3 maanden heeeeeel erg gepest hebben. Paar duizend keer niet teruggebeld, en ze hadden m'n mobieltje perongeluk geblokkeerd voor 2 dagen, zouden terugbellen om goed te maken, ook niet gedaan etc. Zo ging dat nog 2 weken door.
Dus, Hi bedankt!
Dat is ook de bedoeling. Alle fabrikanten, behalve apple natuurlijk, gaan met dezelfde stekker werken.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, o.a. BlackBerry, en Samsungkabels voldoen ook ben ik achter gekomen.
Alleen heeft dat wel jaaaaaaaaaaren moeten duren en volgens mij geldt het nog steeds niet voor álle modellen...quote:Op zondag 12 december 2010 11:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. Alle fabrikanten, behalve apple natuurlijk, gaan met dezelfde stekker werken.
Zeker lekkerquote:
Ik koop ze in China voor 2 dollarquote:Op zondag 12 december 2010 21:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Ben ff langs diverse winkels geweest voor een usbkabeltje. Het varieert van een goedkoop krullend snoertje van 8 euro tot 25 euro voor een nokia CA-101 kabeltje (die ik in een ander winkel zonder verpakking voor 10 euro mee kon krijgen maar helaas was ie al dicht toen ik terugkwam.)
Ik ga toch proberen die HTC kabeltje terug te sturen via belcompany en garantie daarop te claimen.
Precies.quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik koop ze in China voor 2 dollar
Bedankt! Het werkt nu.quote:Op maandag 13 december 2010 10:54 schreef -J-D- het volgende:
Vinger op het invoerveld leggen en ingedrukt houden.
Dan kan je kiezen voor Swype als invoermethode
Nee.quote:Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef Crientj het volgende:
Yay! Vanaf morgen kan ik mn Desire eindelijk gaan gebruiken. (Abbo gaat dan in.)
Overigens, hebben jullie iets van een hoesje om het ding heen zitten?
Ik heb er een hard hoesje om van case matequote:Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef Crientj het volgende:
Yay! Vanaf morgen kan ik mn Desire eindelijk gaan gebruiken. (Abbo gaat dan in.)
Ja, mijn broekzak.quote:Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef Crientj het volgende:
Wil je toevallig wat kwijt over de conditie van je htc kabeltje? :pquote:
Nee, ik vind je een zeikerd.quote:Op maandag 13 december 2010 16:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil je toevallig wat kwijt over de conditie van je htc kabeltje? :p
Ik heb nog nooit een probleem gehad met het originele HTC kabeltje, ook niet met de originele Nokia kabel die ik heb gebruikt. Alleen wel eens problemen gehad met goedkope Chinese meuk die ik besteld had, maar dat lag dan ook echt aan die kwaliteit daarvan. Met de originele kabels nog nooit gezeik gehad.quote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef Kloonhommel het volgende:
De verkoper bij belcompany was meteen geïrriteerd toen ik zei dat die usb kabel een veel voorkomende defekt was op internet. Hij hield een preek dat nog nooit iemand naar zijn winkel geweest was om te klagen over die kabel. Ik zei dat dat waren omdat de meesten een nieuwe kabel kopen ipv garantie claimen. Hij geloofde er niets van. Na wat onderzoekjes gaf hij mij een nieuwe htc kabel mee.
Nu wil ik graag zien wie er allemaal probs met die kabel hebben en dan zal ik hem eens url geven van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |