ja, nouja, ik heb dus een heel hok van 3 bij 5 oid vol zooi zoquote:
ja, niets mis mee, als je die ook bedoeltquote:
En dat klopt dus nietquote:
maar ik ben nog jong, en onwetendquote:
kvind het wel wat knussig hebben hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, nouja, ik heb dus een heel hok van 3 bij 5 oid vol zooi zo
Dat wist ik alquote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn wel degelijk verschillende producten
Pepernoten:
[ afbeelding ]
Kruidnoten:
[ afbeelding ]
Ja, als je de ene hoek helemaal hebt opgeruimd heeft iemand de andere hoek wel weer overhoop gehaaldquote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kvind het wel wat knussig hebben hoor
Mijn huis is ook nooit strak opgeruimd, anders kan ik wel aan de gang blijven gaan
dat heeft ook helemaal geen zinquote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kvind het wel wat knussig hebben hoor
Mijn huis is ook nooit strak opgeruimd, anders kan ik wel aan de gang blijven gaan
Ik eigenlijk ook, want zo noemden mijn ouders het altijd en heb dat dus zo overgenomenquote:
Ja maar ik bedoel, na het eten moet wel het speelgoed aan de kant, maar er slingert altijd wel een boekje of een kopje ergensquote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als je de ene hoek helemaal hebt opgeruimd heeft iemand de andere hoek wel weer overhoop gehaald
Dat jaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, want zo noemden mijn ouders het altijd en heb dat dus zo overgenomen
Ik zeg ook altijd peperkoek tegen ontbijtkoek, terwijl dat ook anders schijnt te zijn.
dat zou ik zeker moeten weten, want ik heb een tijdje bij de grootste ontbijtkoekproducent van het land gewerkt.
zo hoort het ookquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, na het eten moet wel het speelgoed aan de kant, maar er slingert altijd wel een boekje of een kopje ergensof potloden of weet ik veel wat
pepernoten en patatquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg ook altijd pepernoten. En friet.
Het is patat.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar ik bedoel, na het eten moet wel het speelgoed aan de kant, maar er slingert altijd wel een boekje of een kopje ergensof potloden of weet ik veel wat
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij komt zeker niet uit Brabant?quote:
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 8 december 2010 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet uit Brabant?
hier vaak ook... nu wat minder want het moest leegquote:Op woensdag 8 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]mijn hele eettafel ligt vol zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |