Lach er maar omquote:Op donderdag 9 december 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:
En ik maar happy rondhobbelen met mijn SPASStond 13-2 geloof ik. En constant hoorde ik:
"1 tegen 8... Verdomme ey! "
"Jaaaaaahoor, 1 tegen 9"
*kleine pauze*
"1 tegen 10, jezus wat een kutpot... OH! 1 tegen 11. Kolere man!"
Nerd-alert? Knifen is voor nerds?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nerd-alert...
Ik mis vooral mn Spas-12 als secondary. ACR voor de buitengebieden, Spas als ik naar binnen ging
Dit in combinatie met Cold-Blooded (Pro), Ninja Pro en Scavenger.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nerd-alert...
Ik mis vooral mn Spas-12 als secondary. ACR voor de buitengebieden, Spas als ik naar binnen ging
Michhas, je weet toch dat ik geen haat hebquote:Op donderdag 9 december 2010 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nerd-alert? Knifen is voor nerds?Nee
Ik zou jou en je spas hard hebben verkracht met knifen
Ik game om er geile scores uit te persen, niet om aan te klooien.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad
Al kun je nu shotties + RPG doenUberaanklooikutclass_O_
Het gaat toch om de fun? Toch niet om te killrapen?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik game om er geile scores uit te persen, niet om aan te klooien.
Ik vind mensen rapen in BO fun.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat toch om de fun? Toch niet om te killrapen?
Aankloten is ook schijt irritant voor de tegenstander. In MW2 explosive class met scavenger en RPG. Rushen als een gek en multi-kills binnenslepenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind mensen rapen in BO fun.
Ik denk dat flat-out rapen met een primair wapen en je superioteit in een eindeloze cyclus te tonen dan nog een heel stuk irritanter is. Dat vind ik anders wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Aankloten is ook schijt irritant voor de tegenstander. In MW2 explosive class met scavenger en RPG. Rushen als een gek en multi-kills binnenslepen
Maar jij bent ook een uber-L337or in BOquote:Op donderdag 9 december 2010 08:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat flat-out rapen met een primair wapen en je superioteit in een eindeloze cyclus te tonen dan nog een heel stuk irritanter is. Dat vind ik anders wel.
Dat zeg ik helemaal niet, er zijn altijd verbeterpunten waar aan gewerkt kan worden. Ik neem die games best serieus.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een uber-L337or in BO
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio isquote:Op donderdag 9 december 2010 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, er zijn altijd verbeterpunten waar aan gewerkt kan worden. Ik neem die games best serieus.
Inderdaad. Ik zou zelfs willen dat ik dat soms eens minder serieus zou kunnen nemen maar daar ben ik een beetje te fanatiek voor en ik kan het niet velen als mijn ratio niet naar behoren is.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio is
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond toch maar prestige gegaan en dat heb ik geweten de 1e 2 potjes....welgeteld 2 kills
Gelukkig ging het daarna iets beter en ben ik toch nog lvl 10 geworden.
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?
En zo ja, waarom / waar door ?
Ja ok, en je pro-perks raak je kwijtquote:Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het wordt niet persé moeilijk maar je bent alles kwijt. In het begin heb je (vind ik) alleen kutwapens als de MPK5 en de M16.. Duurt ff voordat je voor het eerst een fatsoenlijk wapen krijgt.
Het is heel vervelend omdat je gewend bent om met bepaalde wapens/perks/attachements te spelen. Opeens heb je weer een standaard class met kutperks en geen attachments. Daar moet je even aan wennen zeg maarquote:Op donderdag 9 december 2010 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt het moeilijk wanneer je prestige gaat dan ?
En zo ja, waarom / waar door ?
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_herquote:Op donderdag 9 december 2010 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ok, en je pro-perks raak je kwijt
Ik ga geen prestige denk ik hoor.
Je ziet bijna niemand die level 50 is met 5 van die sterren als icoon
Dat is een stuk unieker dan level 1 prestige, die heeft bijna iedereen
Ik ben al bijna 49
Dat dusquote:Op donderdag 9 december 2010 09:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ieder zijn speelstijl he. Jij speelt om zo goed mogelijk te worden, ik speel voor mn lol en probeer plezier te hebben ongeacht wat mn K/Dratio is
Je verdient nu COD-points, ook als je lvl 50 bent. Daarmee unlock je alle shitquote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week gespeeld met die sterren. Het is gewoon een beetje saai als je geen doel hebt om zooi te unlocken. Zeker als je geen moer geen om je l33t3 K/D-ratio zoals Id_do_her
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dusAlles voor de fun! Als ik een RC-XD gewoonweg op kon pakken om ze naar mijn enemies te gooien i.p.v. te rijden dan zou ik het doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |