ga dan CS spelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil een spel waarin je weer echt goed kan zijn. Niet een spel waarin er rekening gehouden wordt met mensen die amper weten hoe ze rond kunnen lopen
Wat zeik je nou je hebt een K/D van 2.70 ofzo/..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil een spel waarin je weer echt goed kan zijn. Niet een spel waarin er rekening gehouden wordt met mensen die amper weten hoe ze rond kunnen lopen
ik vond die chick boeiender, kan je niet wat pr0n met haar erin postenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)aign-mission-numbers
Thunder gun in campaign gebruiken
Ik heb het gevoel alsof dit spel echt alleen maar noob schieten is. In gears 1, bijvoorbeeld, was het gewoon altijd spannend, en lag het in 9 van de 10 keer aan jezelf als je doodging. Dat mis ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat zeik je nou je hebt een K/D van 2.70 ofzo/..
Ga dan GB spelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof dit spel echt alleen maar noob schieten is. In gears 1, bijvoorbeeld, was het gewoon altijd spannend, en lag het in 9 van de 10 keer aan jezelf als je doodging. Dat mis ik.
Alles zelf proberen, ervaring is waardevoller dan kennis in CoD.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord, begrijpelijk. Maar probeer je alles zelf of lees je op internet die shit enzo?
Dus met een controller een shooter goed besturen vergt geen hand-oog coördinatie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef gniffie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook iedere keer dat je gekilled word, dat je gewoon OF gecampd OF gelucked OF gelagged werd.
Het voelt echt nooit aan alsof een tegenstander beter is dan mij. Het gaat echter veel meer om de positie die je inneemt en of je al bent ingezoomed, niet echt om reactie en hand-en-oog coordinatie.
Al vind ik dit wel de tofste CoD ooit, en daarna WaW. CoD 2 zuigt btw
Minder, consoles hebben ten alle tijden lichte auto-aim.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus met een controller een shooter goed besturen vergt geen hand-oog coördinatie?
Die zet ik uit, ik heb soms gehad dat ik op iemand richtte en dat er dan opeens een andere vijand voorbij komt en je 'fire drawt'.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Minder, consoles hebben ten alle tijden lichte auto-aim.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef gniffie het volgende:
Al vind ik dit wel de tofste CoD ooit, en daarna WaW. CoD 2 zuigt btw
haterquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik WaW gedownload hebt. wat een KUT game is dat.
Kar98k?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
haterWaW was super tof, met die single shot german rifle
![]()
CoD2, daar heb ik nog alle achievements voor gehaald omdat er toendertijd gewoon geen andere bazengames op de 360 waren.quote:
CS 1.5 of 1.6, wat een bazenspel was dat. Geen enkele multiplayer zal vrees ik dezelfde ervaring meer gevenquote:
Black ops topic!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
CS 1.5 of 1.6, wat een bazenspel was dat. Geen enkele multiplayer zal vrees ik dezelfde ervaring meer geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |