Niet in een bepaalde volgorde, gewoon tien van de games waar ik naar uitkijk. Expres geen Dragon Age 2, geen Elder Scrolls V, geen Little Big Planet etc. Niet dat ik daar niet naar uitkijk, maar omdat die toch al genoeg vermeldingen zullen krijgen. Juist de games waar weinig media-aandacht voor is wil ik hier noemen.

Ghost Trick: Phantom Detective. Van de makers van de Ace Attorney-serie. Een demo is te spelen op de Nintendo-site. Lijkt weer erg tof te worden. Overigens kijk ik ook uit naar Ace Attorney Investigations 2 en Phoenix Wright vs Professor Layton maar daarvan zijn nog geen releasedata bekend dus ik weet niet of ze in 2011 komen.
Edna & Harvey: The Breakout. Totaal maf spel over een meisje dat in een 'gekkenhuis' zit. Onterecht, volgens haar, en haar pluche haas Harvey is het met haar eens! Ze probeert dus te ontsnappen. Heb het al in het Duits gekocht en een stukje gespeeld, maar er is erg veel tekst en mijn Duits is helaas net niet goed genoeg om alle humor mee te krijgen, daarom kijk ik uit naar de Engelse versie.
Blue Madonna - A Carol Reed Mystery. De eerdere delen in de serie waren erg goed. De developers maken foto's in Zweden, bij vrienden thuis, op markante plekken, in musea en fabrieken etc en bewerken die met een waterverffilter. Vervolgens maken ze er een spel van. Erg sfeervol en de verhaallijn is ook altijd erg goed.
Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok. Veelbelovend spel van een nieuwe kleine ontwikkelaar. Ben momenteel bezig met een preview voor een andere site en het ziet er tot nu toe leuk uit.
Black Mirror III: The Final Chapter. Dit spel moet het spannende verhaal af gaan ronden, ben erg benieuwd hoe het af gaat lopen met de vloek van de familie.
The Next BIG Thing. Van de makers van de Runaway-serie. Gaat weer erg maf worden met verwijzingen naar allerlei films en gestoorde aliens.
A New Beginning. Een adventure over milieuvervuiling en tijdreizen. Scoort in Duitsland hoge cijfers.
Book of Unwritten Tales: Die Vieh Chroniken. Het vervolg op een erg leuke adventure die helaas nooit buiten Duitsland uitgekomen is. Een van de grappigste personages uit het spel, Vieh, is nu de hoofdpersoon in zijn eigen spel.
Asylum. Van de maker van Scratches. Moet weer een erg spannend horror-spel worden. Er is nog niet veel bekendgemaakt buiten wat filmpjes en screenshots, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit geweldig wordt.
Prominence. Futuristische adventure over een ruimtereiziger die veel te vroeg uit zijn stasis ontwaakt en ontdekt dat er van alles mis is op het schip.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P