Seiramu ook, maar die zou ik ook doen.quote:
Och, geen probleem hoor, zolang je er niemand kwaad mee doet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
ha ha ja hey die lamon ik weet het niet zo wat ik moet denken hey? ja yvonne denkt
dat ik een ebofiel ben ha ha ja ik heb wel eensrare uitlatingen gedaan hier........maar ik heb mezelf in de hand hey? ja als ik op foks kom met een beetje drank ( ha ha ja ik hou wel van een wijntje ) dan kan ik raar doen maar zo ben ik hey? nou ik hoor het wel haha gr gr toi toi edwin posse
Wie?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seiramu ook, maar die zou ik ook doen.
Mietje.quote:
Fotoboek van seiramuquote:
Ik ken die onderste foto in de OP wel, maar wist niet dat zij dat was.quote:
zij is hard.quote:
quote:

goeie workout welquote:
allemaal in 5 weken abking pro dit.quote:
niks abking allemaal sitch ditquote:Op woensdag 8 december 2010 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
allemaal in 5 weken abking pro dit.
the sitchquote:Op woensdag 8 december 2010 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
niks abking allemaal sitch dit
[ afbeelding ]
holy fuckquote:Op woensdag 8 december 2010 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
niks abking allemaal sitch dit
[ afbeelding ]
DITquote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
the sitchniemand heeft zo'n grote invloed gehad op mijn leven als Pauly & Sitch.
Uitkijken voor dat tuig.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
die chick in dat topic ziet jou wel zitten chuck
haha wedden ze is kaolo fattiebomba ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
die chick in dat topic ziet jou wel zitten chuck
Netjes!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Sok. het volgende:
BOH
Project waar we al een tijd mee liepen te kutten, en leraren ook niet konden helpen, zo goed als klaar
Alleen nog even documenteren en presenteren
Dan volgende week paar toetsjes maken en dan volgend jaar portfolio presenteren en eindstage.
dat sowieso. maar doe maar gewoon zoals we altijd doen: sweettalken, naaktpics en dan chanteren.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha wedden ze is kaolo fattiebomba ofzo
Stelletje loverboys.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dat sowieso. maar doe maar gewoon zoals we altijd doen: sweettalken, naaktpics en dan chanteren.rapporteer als het zover is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |