Zie je nog meer hoogtes?quote:
met vlees of kip genomen? ben ook benieuwd naar de burger. kaaasquote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef borisz het volgende:
De speciale burger bij de burgerkoning valt wat tegen. Met gegrilde kaas
ok D_H, ik luisterquote:
das leuk Sarabi! en pijnstiller? toch wel gewoon een paracetamolletje?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Stage was vandaag de leukste keer tot nu toe volgens mij
Jammer dat mijn hoofdpijn wel echt erger is geworden, dus maar eerst een pijnstiller zoeken
Er ligt alleen nog ibuprofen...helpt vast ook welquote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das leuk Sarabi! en pijnstiller? toch wel gewoon een paracetamolletje?
Vleesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met vlees of kip genomen? ben ook benieuwd naar de burger. kaaas
Goedzoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was een lekkere salade en goed vullend ook zeg![]()
Over 2 uur sporten moet nu wel lukken zonder om te vallen
In ieder geval een positief gevoel, da's al fijn na al het gedoequote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Eerst kennismakingsgesprek met re-integratiebedrijf achter de rug.
Hij bood me nog net niet meteen een baan bij hun eigen bedrijf aan, maar het scheelde niet veel...dus wie weet komt daar nog wat uit.
wat zij zegtquote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
In ieder geval een positief gevoel, da's al fijn na al het gedoe
Top! Dan maak ik weer de vrijgezellen-tzatzikiquote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Rijst, een niet lekkere wil je liever niet op je verjaardag maar een andere keer als ik beter ben kom ik graag eens hoor
Ei in je hand breken, je vingers een beetje uit elkaar zodat het eiwit er tussen door druipt en je alleen een dooier over houdt in je handquote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef rijsttafel het volgende:
Wie weet een trucje om eieren te splitsen? Ik ben daar zo slecht in
Jij was toch thuis aan het werk? Of was dat alweer gisteren.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag naar huis van collega omdat ik nog koortsig en misselijk ben
Echt? Ik vind dat altijd zo'n grappig gevoelquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ei in je hand breken, je vingers een beetje uit elkaar zodat het eiwit er tussen door druipt en je alleen een dooier over houdt in je hand![]()
Zelf doe ik het overigens liever in de schalen van het ei zelf
een eierscheider kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef rijsttafel het volgende:
Wie weet een trucje om eieren te splitsen? Ik ben daar zo slecht in
Heeee, in elk geval een positieve noot in dit alles. Opsteker!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Hij bood me nog net niet meteen een baan bij hun eigen bedrijf aan, maar het scheelde niet veel...dus wie weet komt daar nog wat uit.
Gezelligquote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef LieLie het volgende:
Fleur Agema komt bij '24 uur met.. ' van Wilfried de Jong
Ik krijg het juist beter met de schalenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat altijd zo'n grappig gevoelEn het is veel makkelijker en grondiger dan met schalen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:02 schreef Duderella het volgende:
Heeee, in elk geval een positieve noot in dit alles. Opsteker!
Heb jij echt zo'n ding? Volgens mij is dat wel de oplossing voor mensen die er wat klunzig mee zijn (waarmee ik verder niet wil impliceren dat jij er zoeen zou zijnquote:
Ja, die hebben we ooit gekregen van vrienden. Was beetje grappig bedoeldquote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb jij echt zo'n ding? Volgens mij is dat wel de oplossing voor mensen die er wat klunzig mee zijn (waarmee ik verder niet wil impliceren dat jij er zoeen zou zijn).
Vroegah kon je die dingen pakken uit de bak 'kadootjes' op een Tupperware avondquote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Heb jij echt zo'n ding? Volgens mij is dat wel de oplossing voor mensen die er wat klunzig mee zijn (waarmee ik verder niet wil impliceren dat jij er zoeen zou zijn).
Ja, de eerste indruk was in ieder geval van beide kanten positief.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, niet makkelijk, zo'n traject. Maar vooralsnog best positief, dus?
goed zoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok D_H, ik luisterik ga wel eerst nog ff langs de stad voor mn telefoon omdat ik mn telefoonboek kwijt ben
Goezo, alle spanning even via de afzuigkap de wereld in sturen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu hebben we allebei hoofdpijn van de spanning... en zijn lekker ff de keuken ingedoken om met verstand op nul dingetjes voor te bereiden
Groene zeepquote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren, als ik iets met 'een milde zeepoplossing, max. 1%' moet afnemen, wat gebruik ik dan?
Sorry, ik heb geen verstand van schoonmaken of zepen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren, als ik iets met 'een milde zeepoplossing, max. 1%' moet afnemen, wat gebruik ik dan?
Oh, dat heb ik niet.quote:
Klein beetje groene zeep in veel water. Of enig andere zeep trouwens, maar groene lost zo lekker makkelijk op.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Dit werkte echt prima! Bedankt!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ei in je hand breken, je vingers een beetje uit elkaar zodat het eiwit er tussen door druipt en je alleen een dooier over houdt in je hand![]()
Zelf doe ik het overigens liever in de schalen van het ei zelf
Waar is het veur danquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Duderella het volgende:
Oh, dat heb ik niet.
Drup afwasmiddel, zou dat kunnen?
Voor het uitharden van hoogglans kastdeuren.quote:
Zweudse zeup?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voor het uitharden van hoogglans kastdeuren.
Staat in de gebruiksaanwijzing.
Druppie afwasmiddelquote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef Duderella het volgende:
Voor het uitharden van hoogglans kastdeuren.
Staat in de gebruiksaanwijzing.
Als de vocal coach niet mee wil werken roep je gewoonquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond de vocal coachHopelijk 'neemt' ie ons apart
Spannendquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Voor een IKEA-kast ja.quote:
En dan vragen of hij even kan voelen of je goed vibreert.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
De enige die jou (apart) neemt, ben ik, ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet.... Als het even duur was, was het een no-brainer, maar 90 EUR duurder...Confidence through competence
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Verder: nieuwe kamer gevonden, mooi, leuke locatie en alles, maar wel 90 EUR duurder dan huidige woning, met huisgenoten en geen eigen douche / toilet...Ik kan, omdat ik niet geregistreerd ben bij Kamernet, geen foto's of verdere details bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet.... Als het even duur was, was het een no-brainer, maar 90 EUR duurder...
Maar de locatie is wel aantrekkelijk, lijkt mij?
Alleen...geen eigen douche of toilet, dat is wel een flink minpunt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Meh. Voor 250 EUR incl. zit je in Belgiëquote:
Mja, in een schoon huis is het niet zo'n groot minpunt op zich... maar toch...quote:Op woensdag 8 december 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan, omdat ik niet geregistreerd ben bij Kamernet, geen foto's of verdere details bekijken.
Maar de locatie is wel aantrekkelijk, lijkt mij?
Alleen...geen eigen douche of toilet, dat is wel een flink minpunt.
Je kent mijn adagio: bij twijfel....niet doen!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, in een schoon huis is het niet zo'n groot minpunt op zich... maar toch...
Locatie is topperdetop. Kamergrootte ook, meubilair ook.... maar de rest...
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Moeilijk....ik zou zeggen dat het niet al te slecht klinkt als het inderdaad schoon is daarquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, in een schoon huis is het niet zo'n groot minpunt op zich... maar toch...
Locatie is topperdetop. Kamergrootte ook, meubilair ook.... maar de rest...
Wat me opvalt: je praat verrassend weinig over je pa en ma voor iemand die thuis woont, niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moeilijk....ik zou zeggen dat het niet al te slecht klinkt als het inderdaad schoon is daar
(wat ben ik blij dat ik nooit op kamer heb gewoond, vind toilet en douche delen ook vervelend)
Nou, zelfs als je dat vergelijkt met mijn huidige locatie is het niet zo top.quote:
WTF zit je op kantoorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag naar huis van collega omdat ik nog koortsig en misselijk ben
Klinkt goed, Gquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Psssst P.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiZo ff eten en dan hop...mijn bed in denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat klinkt in ieder geval goedquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Ha, voorspoedigquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Psssst P.Ja. Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak de laptop erbij en ga nog ff series kijken, maar ik voel me echt zo moe
Al dat gehoest en gesnotter de hele dag
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
grrr ik had mijn nieuwe leggings beter een maatje kleiner moeten kopenzit veel te wijd van boven. Terwijl ik meestal prima in L pas..
Nja, en de Hema is niet zo consequent in zijn maatvoering. De L maat rokjes die ik had gekocht krijg ik echt nét aan zonder scheuren over mijn kontquote:Op woensdag 8 december 2010 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Er is effect van het sporten cq. afvallen
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
Ik moet van de Hema alles in L hebben, zelfs als ik elders een S / mt 36 koop.
Klinkt goed, DEquote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Heb net weer een flinke tijd geslapen trouwensstraks even wat eten en beetje tv kijken, de mr voelt zich aanzienlijk beter en aangezien ik 1 dag achterloop op hem hoop ik dat dat morgen ook voor mij opgaat.
Ja bizar hè?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
bizar!! Ik kan truitjes in M hebben (heb ik dus nu aan, past prima!) en onder dus meestal L. Maar no way dat ik in maatje S/36 pas elders
![]()
Wat gek Dude..
Beterschap joh, hopelijk is dit het laatste avondje ziek zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Heb net weer een flinke tijd geslapen trouwensstraks even wat eten en beetje tv kijken, de mr voelt zich aanzienlijk beter en aangezien ik 1 dag achterloop op hem hoop ik dat dat morgen ook voor mij opgaat.
Das raar! Ik pas in M bij de Hema, L is echt te ruim en mijn gewone maat is M/38 . Grappig hoe dat kan verschillen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
Dan denk ik dat je het idd gewoon wat ruim kooptquote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja bizar hè?
Ik vind het ook gauw te strak zitten hoor. Ik wil geen ribbeltjes boven een panty of onderbroek of zo. Dan moet ik bij de Hema echt L hebben.
Bovenkleding kan ik wel een S van hebben daar, volgens mij klopt dat wel aardig daar.
Tnx en vast!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beterschap joh, hopelijk is dit het laatste avondje ziek zijn.
Vallert!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je het idd gewoon wat ruim koopt![]()
Ik was trouwens vandaag nog uitgegledenzat zo ineens op mijn kont.
Alle kinderen helemaal bezorgd
maar ik heb goede kussentjes om op te vallen zei ik maar
![]()
Nou ja, ik koop niet veel bij de Hema hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das raar! Ik pas in M bij de Hema, L is echt te ruim en mijn gewone maat is M/38 . Grappig hoe dat kan verschillen.
Vandaar dat XL v/d Hema bij mij strak zit (t shirts voor onder dingen, dus dat mag) rest pas ik dus echt nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
Nja, L zit boven bij mij juist weer veel te wijd, dus zo logisch is het ook weer nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vandaar dat XL v/d Hema bij mij strak zit (t shirts voor onder dingen, dus dat mag) rest pas ik dus echt niet
Oeh een petit derrière!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, ik koop niet veel bij de Hema hoor.![]()
Maar leggings ed. en panty's, die koop ik echt te groot.
En mijn bikinibroek is een M, en nog vind ik de rand te strak. Terwijl mijn derrière vrij petiterig is geweurden.
oh ja panty's enz koop ik steevast te groot, dat wel ja. Zit veel lekkerder.quote:Vreemd.
Ik ga met je meequote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef Den_Haag het volgende:
klaar met werken. op naar de sportschool.
Laten we Onkel X inschakelen!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, L zit boven bij mij juist weer veel te wijd, dus zo logisch is het ook weer niet![]()
Moet dat dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat me opvalt: je praat verrassend weinig over je pa en ma voor iemand die thuis woont, niet?
Dude heeft een dikke reetquote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja bizar hè?
Ik vind het ook gauw te strak zitten hoor. Ik wil geen ribbeltjes boven een panty of onderbroek of zo. Dan moet ik bij de Hema echt L hebben.
Bovenkleding kan ik wel een S van hebben daar, volgens mij klopt dat wel aardig daar.
Het was een observatie.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Maarja dat krijg je met ouders die 16uur per dag, 7 dagen in de week werken
Ik zie ze ook nauwelijk in huis
Die las ik nog.quote:
chewy kruimelig of chewy 'taaiig' (maar dan dus zo bedoelt)quote:Op woensdag 8 december 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
Wie heeft er een lekker recept voor chocoladekoekjes? dus koekjes met gesmolten chocolade door het deeg, geen choc chip ofzo. Lekker chewy graag.
Leuk!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef krakkemieke het volgende:
Zometeen ga ik teruglezen, maar ik moet het even kwijt......
Ken je die mop van Krak die niet van kleren kopen houdt?
Zit je stevig?
Ik heb vanmiddag schoenen en een spijkerbroek gekocht. En nog 2 spijkerbroeken besteld.
Woei!!!
me tooquote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(alhoewel ik echt een godsgruwelijke hekel aan broeken kopen heb)
Ik had maar 1 fatsoenlijke broek.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
me too
maar wat fijn Krakben je er weer even vanaf
Chewy taaiigquote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
chewy kruimelig of chewy 'taaiig' (maar dan dus zo bedoelt)
Lekker makkelijk & sportiefquote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik had maar 1 fatsoenlijke broek.
Deze zijn het ongeveer:
http://www.zalando.nl/gab(...)ga1-fzw-0244-99.html
Jeey voor shoppen Krakkequote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had maar 1 fatsoenlijke broek.
Deze zijn het ongeveer:
http://www.zalando.nl/gab(...)ga1-fzw-0244-99.html
Nina had een verkeerd vinkje aangevinkt: haar kamer was niet gemeubileerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Steer, ik heb er niet over heen gelezen want ik heb alleen dit topic terug gelezen, maar eh, hoe is het met de kamer met de 3 andere huisgenoten incl Nina afgelopen dan? Want die was goedkoper dan wat je nu had, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 08-12-2010 18:52:29 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oh...jammer...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nina had een verkeerd vinkje aangevinkt: haar kamer was niet gemeubileerd.
Nee...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh...jammer...
Heb je al ontdekt waar je fiets is?
Om daar waarschijnlijk te ontdekken dat hij gestolen is? Weten ze ook niet wáár ze fietsen hebben meegenomen dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nee...Gemeente houdt niet bij welke fietsen er worden weggesleept... moet woensdag of vrijdag tussen 15:00-16:00 in het depot zelf komen kijken.
Ja, het hele centrumquote:Op woensdag 8 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om daar waarschijnlijk te ontdekken dat hij gestolen is? Weten ze ook niet wáár ze fietsen hebben meegenomen dan?
Sinds wanneer is kip geen vlees?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met vlees of kip genomen? ben ook benieuwd naar de burger. kaaas
Kip is gevogeltequote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kip geen vlees?
Owja en vogels zijn geen dierenquote:
In dit geval is rundvlees vlees. Vlrees ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kip geen vlees?
Net als mensen die zeggen: Ik ben vegetarier. Ik eet alleen vis.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja en vogels zijn geen dieren
Ik kwam ook een keer iemand tegen die zei: Ik ben geen vegetariër, maar ik eet alleen vlees als ik het niet kan herkennen als vlees.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Net als mensen die zeggen: Ik ben vegetarier. Ik eet alleen vis.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik kwam ook een keer iemand tegen die zei: Ik ben geen vegetariër, maar ik eet alleen vlees als ik het niet kan herkennen als vlees.
En ging ie mij vertellen dat ik hypocriet ben als ik zeg dat ik soms wel eens vlees eet.
Schuift gordijnen opzijquote:
Ik kan hem niet zien. En anders worden mijn nieuwe schoenen gepekeld.quote:
Nou, inderdaadquote:
Ik heb ook zo een tijd weinig vlees gelust, maar ik heb mezelf nooit vegetarier genoemd.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou, inderdaadVolgens hem was Filet American, een kipnugget en een rookworst dus geen vlees, omdat je het dier er niet in terug kan herkennen.
Dat schijnt ja, maar nu nog even alleen in huis, lol! Ik ben er verliefder op dan ik dacht!quote:
Mijn omvang werkt ook niet mee. Ik kijk niet graag in de spiegel. Maar vandaag was het heerlijk om te zien dat ik best een spijkerbroek aankan zonder er stom uit te zien.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
oja envoor de nwe broeken van Krak. ik begrijp je heel goed dat je daar geen zin in had, heb het ook zo lang mogelijk uitgesteld
ach dame tochquote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn omvang werkt ook niet mee. Ik kijk niet graag in de spiegel. Maar vandaag was het heerlijk om te zien dat ik best een spijkerbroek aankan zonder er stom uit te zien.
Ik had de zwarte met de nieuwe schoenen aan en ik kon wel huilen, zo mooi.
Dit was een strak model, maar door m'n dikke buik, zijn de pijpen wijd.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach dame toch
bij mij passen spijkerbroeken helaas ook vaak niet. krijg mn knoop niet dicht of zit bij mn bovenbenen veels te wijd. sowieso zijn ze altijd te lang maar dat maakt mn moeder altijd in. hopelijk zijn de 2 die je bestelt hebt ook goed
Ik vond steeds dezelfde op de grond. Met rafels.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef rijsttafel het volgende:
Ik hou ook niet van broeken kopen, maar ik vind ze gewoon op de grond.
Maar, maar, veel merken hebben lengtematen toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach dame toch
bij mij passen spijkerbroeken helaas ook vaak niet. krijg mn knoop niet dicht of zit bij mn bovenbenen veels te wijd. sowieso zijn ze altijd te lang maar dat maakt mn moeder altijd in. hopelijk zijn de 2 die je bestelt hebt ook goed
ja maar meeste zijn te lang. anders wordt het te strak.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar, maar, veel merken hebben lengtematen toch?
Thnxquote:
Maar dat bedoel ik: met bijna elke taillemaat hebben ze een lengtemaat.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar meeste zijn te lang. anders wordt het te strak.
De meeste clowns vind ik eng. En sommige pinguins ook, behalve Tux.quote:
Ja, lekker!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Beterschap P. klinkt heerlijk!
Rijst; hoe was de falafel/tzatziki?
Heen lopenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Fiets terug
Fascistische café-eigenaar had hem verplaatst![]()
![]()
Heb je een glazen kom om op te kloppen Rijst? Dan kan je heel goed biscuitdeeg maken. Da's zonder boter, dus ideaal voor taarten met chocolade en botercreme.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef rijsttafel het volgende:
En m'n chocotaart is ook goed gelukt! Beter dan de vorige keer. Ik heb nu eerst de eiwitten opgeklopt, daardoor is de taart luchtiger
Oh een geluk bij een ongeluk!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Fiets terug
![]()
Denk dat het uiteindelijk een beetje op hetzelfde neerkomt.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je een glazen kom om op te kloppen Rijst? Dan kan je heel goed biscuitdeeg maken. Da's zonder boter, dus ideaal voor taarten met chocolade en botercreme.
bassie is niet eng. en de pinguins uit happy feetquote:Op woensdag 8 december 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De meeste clowns vind ik eng. En sommige pinguins ook, behalve Tux.
morgen hopelijk ookquote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, lekker!
Vooral met de tapenade die ik had gefixt was 't erg goed te eten. En de knoflookgeur uit m'n mond valt volgens mij wel mee
haha goed dat je em terug hebt!!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Fiets terug
![]()
Bassie is eng zodra hij uit zijn rol als clown valt, vies oud eng mannetjequote:
En dus geloof je dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
de explosie in de flat in Alphen is waarschijnlijk geen gaslek. ik ben vandaag nog erlangs gereden en hoorde dat het misschien een bom was..
Bassie is wel eng!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bassie is niet eng. en de pinguins uit happy feet
heb afgelopen zomer met clowns gewerkt en vond ze toen ook niet engmaar ben bang dat als ik straks It heb gezien dat ik er dan anders naar kijk. waarom doe ik het ook
quote:Het kabinet geeft dit jaar vanwege de bezuinigingen geen bijdrage aan de publieksactie Serious Request Glazen Huis.Staatssecretaris Knapen zegt dat het tijd is dat de actie van 3FM na zes
jaar overheidssteun laat zien op eigen benen te kunnen staan.Het Glazen Huis staat dit jaar in Eindhoven en zamelt in voor aidswezen in Afrika.
Had je geen boter gebruikt dan in het beslag?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Denk dat het uiteindelijk een beetje op hetzelfde neerkomt.
Ze stonden al op eigen benen. Het bedrag wat de regering erbij deed ging toch gewoon van de ontwikkelingshulp af?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bassie Carlo Boszhard is eng zodra hij uit zijn rol als clown valt, vies oud eng mannetje
Ah. Hij begint al met Hamlap niet op te stellen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef golfer het volgende:
nu eens kijken wat onze verlosser Frank de Boer straks voor verrassends in petto heeft tegen Milan.
Duidelijk dat je even geslapen hebt, dit stond nog niet niet op 101 van teletekstquote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah. Hij begint al met Hamlap niet op te stellen.
Ninja edit! Ik zag het!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef rijsttafel het volgende:
Wie van dit stelletje helden kwam met de suggestie Coheed & Cambria?
TAV, was jij het?
Toffe band !
Denk dat de Boer hem passeert om zoveel mogelijk mensen op te stellen die het Ajax systeem kenen en dus geen egotrippers.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hamlap
Heb hem nooit echt gemogen maar in goede doen is het een geweldige spelert. Wel een egotrippert.
Anthraxxxxxxxxxxx denk ik, ik vind C&C niet zo geweldig. Het heeft wel iets maar het komt er niet helemaal uit wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef rijsttafel het volgende:
Wie van dit stelletje helden kwam met de suggestie Coheed & Cambria?
TAV, was jij het?
Toffe band !
beetje een chagrijnig mannetje jaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bassie is eng zodra hij uit zijn rol als clown valt, vies oud eng mannetje
waarom dat en dus?quote:
Ik verdenk hem van pedofiliequote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beetje een chagrijnig mannetje ja
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
De Boer is fan van 4-3-3 en daar is Mounir niet echt de ideale spits voor.
Ja, net als de bom in Alphenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zou echt shocking news zijn
Ahjah, dan zal hij het geweest zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anthraxxxxxxxxxxx denk ik, ik vind C&C niet zo geweldig. Het heeft wel iets maar het komt er niet helemaal uit wat mij betreft.
SOMEONE SET UP US THE BOMB!quote:
De Jong eruit, Mounir op 10. Eigenlijk is Hamlap ook een 10.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
De Boer is fan van 4-3-3 en daar is Mounir niet echt de ideale spits voor.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat de Boer hem passeert om zoveel mogelijk mensen op te stellen die het Ajax systeem kenen en dus geen egotrippers.
Vind ik niet, niet in een Ajax systeem iig.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Jong eruit, Mounir op 10. Eigenlijk is Hamlap ook een 10.
Er is maar 1 10 en dat is was Wouters!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was heel geen nummer 10 joh.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er is maar 1 10 en dat is was Wouters!
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was Wouters een 10 ja?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Wouters was een nummer 6. Litmanen was een echte 10.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Neequote:
Nee.quote:
Jaquote:
Ga eens wegquote:
Dat was Bergkamp, die lijken qua speelstijl sprekend op elkaarquote:
Oh! Dan heb ik het verkeerd begrepen/onthouden.quote:
Jaquote:
Hmmm, volgens mij bedoel ik voor Bergkamp......quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was Bergkamp, die lijken qua speelstijl sprekend op elkaar
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij bedoel ik voor Bergkamp......
Toen keek ik geen voetbal, toen verzamelde ik de Shell munten van die voetballers. Om het verzamelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
René van der Kerkhoff bedoelt Krakkemieke natuurlijk. Die had in 1974 het rugnummer 10.
Hmm, zeer nuttige en goede voetballer, maar ik had meer met Dennisquote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nummer 2! Jan! Met die ruige kop!
We hebben het nu over de 10-positie, niet over rugnummersquote:
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de 10-positie, niet over rugnummers
Ik zal er wel mee opgevoed zijn. Ik heb meer met hard werkende teamspelers.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, zeer nuttige en goede voetballer, maar ik had meer met Dennis![]()
Aha! Vandaar! Ik wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de 10-positie, niet over rugnummers
Bergkamp werkte hard en was een teamspelerquote:Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zal er wel mee opgevoed zijn. Ik heb meer met hard werkende teamspelers.
Chinezen hebben geen verstand van voetbalquote:
Ook dan zit je er naast met Wouters, nooit met 10 gevoetbald bij oranjequote:
Ik geloof je. Maar dat was na mijn tijd. Toen vond ik voetbal al niet zo leuk meer.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bergkamp werkte hard en was een teamspelerAlleen dan wel een fucking briljante
Met welk nummer dan? Verlos me uit mijn onzekerheid!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook dan zit je er naast met Wouters, nooit met 10 gevoetbald bij oranje
Oooooh!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Chinezen hebben geen verstand van voetbal
EK1988 had hij nummer 20, die beelden zie je het vaakst.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met welk nummer dan? Verlos me uit mijn onzekerheid!
Ok, dat zal het dan zijn ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
EK1988 had hij nummer 20, die beelden zie je het vaakst.
Ik lach omdat ik het een toepasselijk icoontje vind voor z'n afkomst. En ik heb er geen verstand van maar volgens mij kreeg hij ook een keer een zwarte piet toegespeeld.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je lacht om dit icoontje he Krak:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik lach omdat ik het een toepasselijk icoontje vind voor z'n afkomst. En ik heb er geen verstand van maar volgens mij kreeg hij ook een keer een zwarte piet toegespeeld.
Ja, 120 kg lichterquote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
Goed begin van Ajax tot nu toe. Lijkt wel of ze met een soort bevrijding spelen.
Ik stel voor dat we iedere wedstrijd een nieuwe trainer doenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
Goed begin van Ajax tot nu toe. Lijkt wel of ze met een soort bevrijding spelen.
Oké, doe jij de volgende en neem ik Ajax-F'noord de week erop onder mijn hoede.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik stel voor dat we iedere wedstrijd een nieuwe trainer doen
Check, ik zit te denken aan een kerstboom tactiek, altijd verrassendquote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, doe jij de volgende en neem ik Ajax-F'noord de week erop onder mijn hoede.
Als een boerenkinkel als Frank de Boer het kan, kunnen wij het zeker.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef krakkemieke het volgende:
Zometeen ga ik teruglezen, maar ik moet het even kwijt......
Ken je die mop van Krak die niet van kleren kopen houdt?
Zit je stevig?
Ik heb vanmiddag schoenen en een spijkerbroek gekocht. En nog 2 spijkerbroeken besteld.
Woei!!!
Toch zou hij het best moeten kunnen, loopvermogen, scoort makkelijk en kan erg goed koppen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ajax speelt prima tot nu toe
Wel beetje raar, Siem de Jong in de spits.
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Check, ik zit te denken aan een kerstboom tactiek, altijd verrassend
Gatsie!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Kluivert zei op de radio dat hij ook zn kont liet zien als evt trainer voor Ajax
Hij mag 2 keer per week de spitsen komen trainen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Kluivert zei op de radio dat hij ook zn kont liet zien als evt trainer voor Ajax
Laat die homo lekker mensen doodrijden en z'n kont verder bij zich houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu heb je mijn rookworst tactiek door.....quote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij mag 2 keer per week de spitsen komen trainen.
Tot er iemand met een nieuw beter onderwerp aankomtquote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Sarabi het volgende:
Gaat het hier nog steeds over voetbal?.....
Nee, over Ajax.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Sarabi het volgende:
Chocoladekoekjesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Sarabi het volgende:
Nu heb ik zin in chocolade meringues...... Nog 23 dagen.quote:
Kijk dat is het betere werkquote:
Nee, ik weet het ook nog nietquote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet niet wat ik met O&N wil gaan doen....weet iemand nog toffe feestjes?
Skihut on Tour in Ter Aarquote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef Sarabi het volgende:
ik ga naar een verkleedfeest in roffaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef Sarabi het volgende:
Misschien moet ik ook eens werk vinden dat ik op oudjaardsavond kan werkenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Skihut on Tour in Ter Aar
wordt voor mij een werkfeestje. heel handig; niet uitgeven, maar verdienen
Leuk! Ik zit zo te zien bij schoonfamilie in Rotterdamquote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
[..]
ik ga naar een verkleedfeest in roffarotterdam zoo haha
En een goedenavond allemaalhoe is het met iedereen?
Vond zijn schwalbe wel beter getimed en uitgevoerdquote:Op woensdag 8 december 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
Sulejmani is in de leer bij Suarez geweest.
genoeg feestjes in rotterdam hoor met nyequote:Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk! Ik zit zo te zien bij schoonfamilie in Rotterdam
Ik zal eens rondvragen, ik ben er zelf helemaal niet bekendquote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
genoeg feestjes in rotterdam hoor met nye
van wat voor muziek hou je met uitgaan? Dan kijk ik als ik thuis ben even wat er te vinden isquote:Op woensdag 8 december 2010 21:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal eens rondvragen, ik ben er zelf helemaal niet bekend
normaal kom ik niet verder dan rockcafesquote:Op woensdag 8 december 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
van wat voor muziek hou je met uitgaan? Dan kijk ik als ik thuis ben even wat er te vinden is
ik denk dat je NYE in rotown wel leuk gaat vinden dan, na 12en komt go back to the zooquote:Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
normaal kom ik niet verder dan rockcafesbeetje saai
Dubstep, Dnb bij voorkeur. House ook overleefbaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
van wat voor muziek hou je met uitgaan? Dan kijk ik als ik thuis ben even wat er te vinden is
niet wéér Go back to the zoo. Die kom je écht overal tegenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef Aure het volgende:
[..]
ik denk dat je NYE in rotown wel leuk gaat vinden dan, na 12en komt go back to the zookaartjes zijn wel 25e.
dat ga ik zo thuis ff opzoekenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:06 schreef rijsttafel het volgende:
Als ik het geld heb trek ik hopelijk naar A'dam met oud en nieuw.. en als vrienden meewillen.
[..]
Dubstep, Dnb bij voorkeur. House ook overleefbaar.![]()
Zoek je iets voor me?
Whatthefuckiserineensgebeurdquote:
Tof!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:08 schreef Aure het volgende:
[..]
dat ga ik zo thuis ff opzoekenben over 20min thuis
jep, partyflockquote:Op woensdag 8 december 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof!
Ik ben ook al aan het zoeken, maar waar zoek jij dan? Speciale site of iets?
Die had ik al bekeken, maar ik snap niet hoe je daar op genre kan zoekenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:11 schreef Aure het volgende:
[..]
jep, partyflockkijk zelf maar hahahaha
Interquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kijk het niet (kijk groeten uit de rimboe) maar zit Sneijder nou bij AC of Inter?
Hee ik zie Herr Zimmerman.. altijd een optie. Bijkomend voordeel: kan ik zo naar huis rollenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:11 schreef Aure het volgende:
[..]
jep, partyflockkijk zelf maar hahahaha
Dat is wel leukquote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef Aure het volgende:
[..]
ik denk dat je NYE in rotown wel leuk gaat vinden dan, na 12en komt go back to the zookaartjes zijn wel 25e.
Rotown is sowieso wel tofquote:Op woensdag 8 december 2010 22:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel leukthanks! zal er eens over nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |