Zie je nog meer hoogtes?quote:
met vlees of kip genomen? ben ook benieuwd naar de burger. kaaasquote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef borisz het volgende:
De speciale burger bij de burgerkoning valt wat tegen. Met gegrilde kaas
ok D_H, ik luisterquote:
das leuk Sarabi! en pijnstiller? toch wel gewoon een paracetamolletje?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Stage was vandaag de leukste keer tot nu toe volgens mij
Jammer dat mijn hoofdpijn wel echt erger is geworden, dus maar eerst een pijnstiller zoeken
Er ligt alleen nog ibuprofen...helpt vast ook welquote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das leuk Sarabi! en pijnstiller? toch wel gewoon een paracetamolletje?
Vleesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met vlees of kip genomen? ben ook benieuwd naar de burger. kaaas
Goedzoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was een lekkere salade en goed vullend ook zeg![]()
Over 2 uur sporten moet nu wel lukken zonder om te vallen
In ieder geval een positief gevoel, da's al fijn na al het gedoequote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Eerst kennismakingsgesprek met re-integratiebedrijf achter de rug.
Hij bood me nog net niet meteen een baan bij hun eigen bedrijf aan, maar het scheelde niet veel...dus wie weet komt daar nog wat uit.
wat zij zegtquote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
In ieder geval een positief gevoel, da's al fijn na al het gedoe
Top! Dan maak ik weer de vrijgezellen-tzatzikiquote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Rijst, een niet lekkere wil je liever niet op je verjaardag maar een andere keer als ik beter ben kom ik graag eens hoor
Ei in je hand breken, je vingers een beetje uit elkaar zodat het eiwit er tussen door druipt en je alleen een dooier over houdt in je handquote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef rijsttafel het volgende:
Wie weet een trucje om eieren te splitsen? Ik ben daar zo slecht in
Jij was toch thuis aan het werk? Of was dat alweer gisteren.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag naar huis van collega omdat ik nog koortsig en misselijk ben
Echt? Ik vind dat altijd zo'n grappig gevoelquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ei in je hand breken, je vingers een beetje uit elkaar zodat het eiwit er tussen door druipt en je alleen een dooier over houdt in je hand![]()
Zelf doe ik het overigens liever in de schalen van het ei zelf
een eierscheider kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef rijsttafel het volgende:
Wie weet een trucje om eieren te splitsen? Ik ben daar zo slecht in
Heeee, in elk geval een positieve noot in dit alles. Opsteker!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Hij bood me nog net niet meteen een baan bij hun eigen bedrijf aan, maar het scheelde niet veel...dus wie weet komt daar nog wat uit.
Gezelligquote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef LieLie het volgende:
Fleur Agema komt bij '24 uur met.. ' van Wilfried de Jong
Ik krijg het juist beter met de schalenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat altijd zo'n grappig gevoelEn het is veel makkelijker en grondiger dan met schalen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:02 schreef Duderella het volgende:
Heeee, in elk geval een positieve noot in dit alles. Opsteker!
Heb jij echt zo'n ding? Volgens mij is dat wel de oplossing voor mensen die er wat klunzig mee zijn (waarmee ik verder niet wil impliceren dat jij er zoeen zou zijnquote:
Ja, die hebben we ooit gekregen van vrienden. Was beetje grappig bedoeldquote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb jij echt zo'n ding? Volgens mij is dat wel de oplossing voor mensen die er wat klunzig mee zijn (waarmee ik verder niet wil impliceren dat jij er zoeen zou zijn).
Vroegah kon je die dingen pakken uit de bak 'kadootjes' op een Tupperware avondquote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Heb jij echt zo'n ding? Volgens mij is dat wel de oplossing voor mensen die er wat klunzig mee zijn (waarmee ik verder niet wil impliceren dat jij er zoeen zou zijn).
Ja, de eerste indruk was in ieder geval van beide kanten positief.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, niet makkelijk, zo'n traject. Maar vooralsnog best positief, dus?
goed zoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok D_H, ik luisterik ga wel eerst nog ff langs de stad voor mn telefoon omdat ik mn telefoonboek kwijt ben
Goezo, alle spanning even via de afzuigkap de wereld in sturen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu hebben we allebei hoofdpijn van de spanning... en zijn lekker ff de keuken ingedoken om met verstand op nul dingetjes voor te bereiden
Groene zeepquote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren, als ik iets met 'een milde zeepoplossing, max. 1%' moet afnemen, wat gebruik ik dan?
Sorry, ik heb geen verstand van schoonmaken of zepen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren, als ik iets met 'een milde zeepoplossing, max. 1%' moet afnemen, wat gebruik ik dan?
Oh, dat heb ik niet.quote:
Klein beetje groene zeep in veel water. Of enig andere zeep trouwens, maar groene lost zo lekker makkelijk op.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Dit werkte echt prima! Bedankt!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ei in je hand breken, je vingers een beetje uit elkaar zodat het eiwit er tussen door druipt en je alleen een dooier over houdt in je hand![]()
Zelf doe ik het overigens liever in de schalen van het ei zelf
Waar is het veur danquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Duderella het volgende:
Oh, dat heb ik niet.
Drup afwasmiddel, zou dat kunnen?
Voor het uitharden van hoogglans kastdeuren.quote:
Zweudse zeup?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voor het uitharden van hoogglans kastdeuren.
Staat in de gebruiksaanwijzing.
Druppie afwasmiddelquote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef Duderella het volgende:
Voor het uitharden van hoogglans kastdeuren.
Staat in de gebruiksaanwijzing.
Als de vocal coach niet mee wil werken roep je gewoonquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond de vocal coachHopelijk 'neemt' ie ons apart
Spannendquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Voor een IKEA-kast ja.quote:
En dan vragen of hij even kan voelen of je goed vibreert.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
De enige die jou (apart) neemt, ben ik, ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet.... Als het even duur was, was het een no-brainer, maar 90 EUR duurder...Confidence through competence
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Verder: nieuwe kamer gevonden, mooi, leuke locatie en alles, maar wel 90 EUR duurder dan huidige woning, met huisgenoten en geen eigen douche / toilet...Ik kan, omdat ik niet geregistreerd ben bij Kamernet, geen foto's of verdere details bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet.... Als het even duur was, was het een no-brainer, maar 90 EUR duurder...
Maar de locatie is wel aantrekkelijk, lijkt mij?
Alleen...geen eigen douche of toilet, dat is wel een flink minpunt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Meh. Voor 250 EUR incl. zit je in Belgiëquote:
Mja, in een schoon huis is het niet zo'n groot minpunt op zich... maar toch...quote:Op woensdag 8 december 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan, omdat ik niet geregistreerd ben bij Kamernet, geen foto's of verdere details bekijken.
Maar de locatie is wel aantrekkelijk, lijkt mij?
Alleen...geen eigen douche of toilet, dat is wel een flink minpunt.
Je kent mijn adagio: bij twijfel....niet doen!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, in een schoon huis is het niet zo'n groot minpunt op zich... maar toch...
Locatie is topperdetop. Kamergrootte ook, meubilair ook.... maar de rest...
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Moeilijk....ik zou zeggen dat het niet al te slecht klinkt als het inderdaad schoon is daarquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, in een schoon huis is het niet zo'n groot minpunt op zich... maar toch...
Locatie is topperdetop. Kamergrootte ook, meubilair ook.... maar de rest...
Wat me opvalt: je praat verrassend weinig over je pa en ma voor iemand die thuis woont, niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moeilijk....ik zou zeggen dat het niet al te slecht klinkt als het inderdaad schoon is daar
(wat ben ik blij dat ik nooit op kamer heb gewoond, vind toilet en douche delen ook vervelend)
Nou, zelfs als je dat vergelijkt met mijn huidige locatie is het niet zo top.quote:
WTF zit je op kantoorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag naar huis van collega omdat ik nog koortsig en misselijk ben
Klinkt goed, Gquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Psssst P.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiZo ff eten en dan hop...mijn bed in denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat klinkt in ieder geval goedquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Ha, voorspoedigquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Psssst P.Ja. Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak de laptop erbij en ga nog ff series kijken, maar ik voel me echt zo moe
Al dat gehoest en gesnotter de hele dag
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
grrr ik had mijn nieuwe leggings beter een maatje kleiner moeten kopenzit veel te wijd van boven. Terwijl ik meestal prima in L pas..
Nja, en de Hema is niet zo consequent in zijn maatvoering. De L maat rokjes die ik had gekocht krijg ik echt nét aan zonder scheuren over mijn kontquote:Op woensdag 8 december 2010 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Er is effect van het sporten cq. afvallen
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
Ik moet van de Hema alles in L hebben, zelfs als ik elders een S / mt 36 koop.
Klinkt goed, DEquote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Heb net weer een flinke tijd geslapen trouwensstraks even wat eten en beetje tv kijken, de mr voelt zich aanzienlijk beter en aangezien ik 1 dag achterloop op hem hoop ik dat dat morgen ook voor mij opgaat.
Ja bizar hè?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
bizar!! Ik kan truitjes in M hebben (heb ik dus nu aan, past prima!) en onder dus meestal L. Maar no way dat ik in maatje S/36 pas elders
![]()
Wat gek Dude..
Beterschap joh, hopelijk is dit het laatste avondje ziek zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Heb net weer een flinke tijd geslapen trouwensstraks even wat eten en beetje tv kijken, de mr voelt zich aanzienlijk beter en aangezien ik 1 dag achterloop op hem hoop ik dat dat morgen ook voor mij opgaat.
Das raar! Ik pas in M bij de Hema, L is echt te ruim en mijn gewone maat is M/38 . Grappig hoe dat kan verschillen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
Dan denk ik dat je het idd gewoon wat ruim kooptquote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja bizar hè?
Ik vind het ook gauw te strak zitten hoor. Ik wil geen ribbeltjes boven een panty of onderbroek of zo. Dan moet ik bij de Hema echt L hebben.
Bovenkleding kan ik wel een S van hebben daar, volgens mij klopt dat wel aardig daar.
Tnx en vast!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beterschap joh, hopelijk is dit het laatste avondje ziek zijn.
Vallert!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je het idd gewoon wat ruim koopt![]()
Ik was trouwens vandaag nog uitgegledenzat zo ineens op mijn kont.
Alle kinderen helemaal bezorgd
maar ik heb goede kussentjes om op te vallen zei ik maar
![]()
Nou ja, ik koop niet veel bij de Hema hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das raar! Ik pas in M bij de Hema, L is echt te ruim en mijn gewone maat is M/38 . Grappig hoe dat kan verschillen.
Vandaar dat XL v/d Hema bij mij strak zit (t shirts voor onder dingen, dus dat mag) rest pas ik dus echt nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
Nja, L zit boven bij mij juist weer veel te wijd, dus zo logisch is het ook weer nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vandaar dat XL v/d Hema bij mij strak zit (t shirts voor onder dingen, dus dat mag) rest pas ik dus echt niet
Oeh een petit derrière!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, ik koop niet veel bij de Hema hoor.![]()
Maar leggings ed. en panty's, die koop ik echt te groot.
En mijn bikinibroek is een M, en nog vind ik de rand te strak. Terwijl mijn derrière vrij petiterig is geweurden.
oh ja panty's enz koop ik steevast te groot, dat wel ja. Zit veel lekkerder.quote:Vreemd.
Ik ga met je meequote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef Den_Haag het volgende:
klaar met werken. op naar de sportschool.
Laten we Onkel X inschakelen!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, L zit boven bij mij juist weer veel te wijd, dus zo logisch is het ook weer niet![]()
Moet dat dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat me opvalt: je praat verrassend weinig over je pa en ma voor iemand die thuis woont, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |