Godver ... wat een timing, zegquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:01 schreef vosss het volgende:
Niet echt F1 nieuws, maar toch:
[..]
RIP voor de nabestaanden
Met 0,0 motivatie en evenveel charisma. Opgerot staat netjes, zeg ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef rooneyelst het volgende:
god wat zou ik kimi toch graag in de plaats van petrov zien zeg! Baal er nog steeds van dat hij niet meer in de f1 zit.. Altijd voluit gaan en niet denken aan de eventuele gevolgen!
Juist, d'r waren vaker leuke acties op de baan van Raikkonen. Maar dan idd het charisma.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met 0,0 motivatie en evenveel charisma. Opgerot staat netjes, zeg ikDan zag ik nog liever Montoya.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Juist, d'r waren vaker leuke acties op de baan van Raikkonen. Maar dan idd het charisma.
Toen je Montoya noemde moest ik direct hier aan denken:
''You broke my fucking head''
ja je kan beter iemand hebben die heel veel praat en vervolgens geen deuk in een pakje boter rijdt!...hij deed hetgeen waarvoor ze hem in dienst namen en dat was snel rijden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met 0,0 motivatie en evenveel charisma. Opgerot staat netjes, zeg ikDan zag ik nog liever Montoya.
dat is juist het probleem dat deed hij niet meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:55 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
ja je kan beter iemand hebben die heel veel praat en vervolgens geen deuk in een pakje boter rijdt!...hij deed hetgeen waarvoor ze hem in dienst namen en dat was snel rijden!
Jammer dat ie dat vanaf 2008 niet meer heeft gedaan. Het enige wat er in me opkomt van zijn laatste 2 jaar is de actie van hem en Lewis in Spa '08 (quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:55 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
ja je kan beter iemand hebben die heel veel praat en vervolgens geen deuk in een pakje boter rijdt!...hij deed hetgeen waarvoor ze hem in dienst namen en dat was snel rijden!
Zijn bijnaam was natuurlijk niet voor niets The Iceman.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat vanaf 2008 niet meer heeft gedaan. Het enige wat er in me opkomt van zijn laatste 2 jaar is de actie van hem en Lewis in Spa '08 () en z'n Magnum/Cola combinatie in Sepang (
)
Dan hoop ik dat de Trulli-train nooit echt gaat gebeurenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn bijnaam was natuurlijk niet voor niets The Iceman.
Die pressconference van hem met Schumacher en ik geloof Button was ook geniaal.quote:
Vergeet Spa '09 nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat vanaf 2008 niet meer heeft gedaan. Het enige wat er in me opkomt van zijn laatste 2 jaar is de actie van hem en Lewis in Spa '08 () en z'n Magnum/Cola combinatie in Sepang (
)
Die eigenlijk gewonnen had moeten worden door Fisichella.quote:
1 keer de KERS-knop gebruiken na een safetycar-fase noem ik geen onvergetelijke actie. Wel op een cruciaal moment én perfect uitgevoerd. Maar ik kan niet zeggen dat Kimi daar al zijn talent toonde.quote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef Googolplexian het volgende:
BBC gamble £200m F1 deal by promoting Martin Brundle to hot seat and dropping Jonathan Legard
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz19JwyO2N3
Ik had juist helemaal niks tegen Legardquote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef Googolplexian het volgende:
BBC gamble £200m F1 deal by promoting Martin Brundle to hot seat and dropping Jonathan Legard
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz19JwyO2N3
Ik ook niet, er was een duidelijke rangorde in commentaar, eentje neem je niet serieus en eentje wel, met Coulthard erbij kan je een competitie krijgen over wie het slimste jongetje van de klas isquote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik had juist helemaal niks tegen Legard
http://www.liveleak.com/view?i=823_1227160711quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met 0,0 motivatie en evenveel charisma. Opgerot staat netjes, zeg ik![]()
Twee oud-coureurs commentaar laten geven is denk ik niet het beste plan. Ik zie ook graag Crofty naast Brundle zitten.quote:Op maandag 27 december 2010 16:15 schreef ari_zahav het volgende:
Maar ik denk dat Crofty een betere keuze zal zijn dan Coulthard. Het was fantastisch toen Kobabashi Heidfeld inhaalde op een enthousiaste manier en Crofty "Leeeeeeroy Jenkins" uitschreeuwde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |