Niet altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft echt een klefbek.![]()
Jij ook?
Hoe is het meis?quote:
Bitchfight!quote:
Oh, dat ook wel. Maar over het algemeen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet altijdSoms wil ik ook gewoon even op mezelf zijn
Houd je bek eens even, rokend kreng.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet eens boos, mietje.
ik vaak zatquote:Op woensdag 8 december 2010 16:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad![]()
Aan ruzie maken ben ik niet toegekomen.
Liefquote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:
Moeder heeft migraine. even kopje thee maken en dekentje pakken.
En een felle lamp?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:
Moeder heeft migraine. even kopje thee maken en dekentje pakken.
Heb je nog nooit ruzie gemaakt?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad![]()
Aan ruzie maken ben ik niet toegekomen.
Jawel, maar niet met haar. Zolang heeft het niet geduurd.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nog nooit ruzie gemaakt?Ik heb genoeg voor 2, dus je mag wel wat ruzie van mij
poeh bij mij niet schelden enzo en dan ging zij janken en dat vond ik dan weer zieligquote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze was al weg voor we aan het ruzie stadium toe kwamen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Houd je bek eens even, rokend kreng.
Als ze gaan huilen heb ik de wedstrijd ook al met 3 - 0 verloren.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
poeh bij mij niet schelden enzo en dan ging zij janken en dat vond ik dan weer zielig
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
nog meer mensen met complexen??
*gaat weer zonder complex aan het werk *
En wie is haar dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met haar. Zolang heeft het niet geduurd.
En nee, ik houd niet zo van ruzie.Liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |