Check,Check,Check,Check,Check,Check,Check!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:11 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon flink tunen (RM, racing soft, supercharger, rigidity improvement, stage 1/2 engine tuning), final ratio zo zetten dat max. speed 390 km/h is en gaan!
Helemaal laag remmen 10 voor 0 achter en full downforce... dan kan je alle bochten op z'n snelst pakken...quote:Op donderdag 9 december 2010 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die kombaan is zoooo kut en die eerste race haal je echt relatief eenvoudig na een paar keer proberen.
Hoe flink jij die kombaan? Instelling etc?
Je kan ook nog paar keer restarten tot die Suzuki Escudo of zo aan de kop zit, die houdt die gasten wel eventjes op, verder is de eerste bocht cruciaal, zorgen dat je de apex raakt en aansluiten bij die bazen, einde eerste rondje zo 2e/3e liggen en dan moet je net bij de kop kunnen komen in de volgende 2 bochten, als je eenmaal aan de leiding ligt dan wordt je vast nog wel gebeukt enzo, maar dan is het verdedigen gewoon.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Check,Check,Check,Check,Check,Check,Check!
Nou, het lukt mij voor geen meter maar ga ff flink oefenen... Hopelijk vrijdagavond gehaaldmaar vrees het ergste
Bij A-spec op Extreme de 5-lap oval race bij de American Championship: 98000 in minder dan 4 min, de exp is niet het beste maar wel ok (4400).quote:Op donderdag 9 december 2010 11:18 schreef Tommzzz het volgende:
Heeft iemand nog tips om beetje snel geld te verdienen? (en dan niet met specials, want daar krijg je maar 1x geld voor)
Probeer het eens.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:24 schreef Driepink het volgende:
is het grand turismo wereldkampioenschap trouwens te doen met een GTR alles erop en eraan ?
afsnijden als een malle...quote:
Valt onder expert? Is dat die Turbo?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef pwned het volgende:
[..]
Bij A-spec op Extreme de 5-lap oval race bij de American Championship: 98000 in minder dan 4 min, de exp is niet het beste maar wel ok (4400).
Er zijn mensen die het compleet idioot noemen om überhaupt met meer dan 450Pk de ring op te gaan. Dat is het dus ookquote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef Driepink het volgende:
ik zie bij turbo geen oval race staan hoor
mijn skills:
Nurburgring, GTR opgefokt tot het naadje: 7:37.nogwat..
meer gras geraakt dan asfalt, en nog 1e
Nog even oefenen voor de GT-R trophy dus!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef Driepink het volgende:
ik zie bij turbo geen oval race staan hoor
mijn skills:
Nurburgring, GTR opgefokt tot het naadje: 7:37.nogwat..
meer gras geraakt dan asfalt, en nog 1e
ja die trophy ga ik dus nooit halenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog even oefenen voor de GT-R trophy dus!![]()
Onder 7:29 met sports hard tyres en geen tuning...
Voor zover ik weet niet... Er schijnt ook draad aan te zitten, je weet wel, die rotzooi waar je over struikelt en je bewegingsvrijheid verneukt.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:55 schreef very het volgende:
Iemand enig idee of er een Nederlandse exploitant is van die HKS Controller?
http://www.autoblog.com/2(...)s3-just-makes-sense/
Dat is bij mij niet echt een probleem hoor...mijn setup laat een draad wel makkelijk toe zonder beperkt te worden in mijn bewegingsvrijheid, en aangezien ik zelf bezig ben met de controller, zal ik er ook niet snel over struikelenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet... Er schijnt ook draad aan te zitten, je weet wel, die rotzooi waar je over struikelt en je bewegingsvrijheid verneukt.
Je moet een race winnen als je een 330 P4, Ford GT Mark IV of XJ13 bestuurt en er 2 van de andere dus ook op de grid staan.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja die trophy ga ik dus nooit halen
maar wat is die Dreamrace voor een trophy dan ? die snap ik niet, je kan toch maar met 1 auto tegelijk racen ?
aah dat zijn zeker de oude (lees mooie) ford gt uit 1960+/-quote:Op donderdag 9 december 2010 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je moet een race winnen als je een 330 P4, Ford GT Mark IV of XJ13 bestuurt en er 2 van de andere dus ook op de grid staan.
Vooral mogelijk in de historic racing cup dus, maar moet je wel legit een van die bakken krijgen, want de Facebook Chrome Line XJ13 mag niet meedoen in de historic racing car cup.
Die had ik al wel gezien, maar ik wil liever een Nederlands verkooppunt. Mijn ervaring met third party hardware is dat het weleens wil voorkomen dat iets niet deugd of snel kapot gaat...en dan wil ik niet terug naar het buitenland hoeven sturen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef J.Clarkson het volgende:
https://eagl3.com/product/view/hks_racing_controller
ME WANT!!!!
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:33 schreef Driepink het volgende:
nee maar ik moet hem wel opvoeren
want ik kan 9vd10x alleen winnen als mijn pk's 2x zo hoog zijn als die van de andere
bij wijze van spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |