Wat een super ding zeg !!!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Renault 5 Turbo
[..]
Uh als je veel downforce op de achter wielen hebt enzo?
http://www.autoblog.com/2(...)s3-just-makes-sense/
Die komt trouwens morgen ook uit volgens mij
Welke wheelstand en hoeveel alles bij elkaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat een super ding zeg !!!Hier ga ik over nadenken (heb al 2 filmpjes op youtube gekeken en ben positief). Nu we hier sinds kort laminaat hebben en ik niet zo'n lelijke wheelstand + alle snoeren continu in de huiskamer wil hebben, zou ik mijn DFGT wel eens te koop aan kunnen bieden tzt. Dit is veel easier... Zelfde genot als een racestuurtje, maar het gemak van de DS3 controller !
Zoiets had ik ook al, maar ik heb helaas geen geldquote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat een super ding zeg !!!Hier ga ik over nadenken (heb al 2 filmpjes op youtube gekeken en ben positief). Nu we hier sinds kort laminaat hebben en ik niet zo'n lelijke wheelstand + alle snoeren continu in de huiskamer wil hebben, zou ik mijn DFGT wel eens te koop aan kunnen bieden tzt. Dit is veel easier... Zelfde genot als een racestuurtje, maar het gemak van de DS3 controller !
Ik heb lekker een home made houten standquote:Op woensdag 8 december 2010 21:38 schreef Capable het volgende:
[..]
Welke wheelstand en hoeveel alles bij elkaar?
Die wil ik hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Renault 5 Turbo
[..]
Uh als je veel downforce op de achter wielen hebt enzo?
http://www.autoblog.com/2(...)s3-just-makes-sense/
Die komt trouwens morgen ook uit volgens mij
Heb jij ook geen xbox360!?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Lastpost het volgende:
Gloeiende, heb ik die game eindelijk binnen, blijkt dat m'n broertje is langs geweest en de controller heeft meegenomen.
Mijn PSN is trouwens Lastpost_NL![]()
quote:
?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:17 schreef Capable het volgende:
Godverdomme die Lotus TG challenge is me toch tyfus moeilijk. 1 klein tikje tegen de achterkant en je ligt eruit. Nu al 43x geprobeerd.
Hehe precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Toempf het volgende:
Godver wat een engelengeduld moet je voor die B-spec races hebben zeg. Mijn coureur is nu level 10, en ik merk nog geen enkel verschil met wanneer hij net begonVeel te vroeg remmen voor een bocht zodat de rest hem voorbij vliegt, halverwege de bocht ineens vol gas geven zodat meneer achterstevoren staat, en inhalen is ook niet echt zijn ding
Wat een zak hooi.
Nu ist 22.40 en hij staat nog op 8 minuten, dus klopt wel eerder jaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:21 schreef HeertjeB het volgende:
Die tijd die aangegeven wordt klopt voor geen meter :p duurt wel 50 min ofzo
Zag wel enkele positieve reviews... Dat draadje is tegen de lag die je zou hebben met draadloze controllers (waar ik trouwens nooit last van heb), het is ook niet echt een minput zit toch niet ver van de TVquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Meike26 het volgende:
Hmm.. ben nu een beetje aan het rondgooglen op die HKS controller, maar het lijkt erop dat hij niet wireless is... klein minpuntje. Als het kabeltje lang genoeg is, vergeef ik het hem wel (misschien is het ook vanwege de data-overdacht (dat ronde ding in het midden dat van alles en nog at kan tonen ?)
Maar goed... ik ben wel erg nieuwsgierig hoe hij aanvoelt... hopelijk dus eerst uit testen in een winkel ! Iemand al gevonden wie hem heeft ? Ik = ongeduldig typje
Je moet even de juiste instellingen hebben en dan is hij echt easyquote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef Driepink het volgende:
die sebastien loeb challenge op eiger.. wie heeft daar nog meer moeite mee ? ;o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |