Waar is je vader dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso altijd alleen als ik met "familie" moet zijn. Maar kerst is nooit meer compleet geweest zonder vader.
Dat heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso altijd alleen als ik met "familie" moet zijn. Maar kerst is nooit meer compleet geweest zonder vader.
Fijn dat je weer terug bentquote:
mjaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent![]()
![]()
Al mijn zussen en broers hebben een relatie, op mijn halfbroertje na en dan voel je je ook aardig alleen in gezelschap.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er meis?quote:
Voor zover ik weet woont hij in Nieuw-Zeeland. 2 jaar geleden voor het laatst een kaart gehad, al 4 jaar niet gesproken en 6 jaar niet gezien.quote:
Ik ben christen en met kerst staat de geboorte van Jezus centraal en voor mij is hij de weg, de waarheid en het leven. De reden dat ik een eeuwig leven heb, vandaar dat het voor mij de basis van het leven is.quote:
Dat lijkt me knap lastig en kut... Al weet ik natuurlijk niet wat voor man je vader is en hoe jullie relatie wasquote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor zover ik weet woont hij in Nieuw-Zeeland. 2 jaar geleden voor het laatst een kaart gehad, al 4 jaar niet gesproken en 6 jaar niet gezien.
Nou, ik moet er toch niet aan denken om een eeuwig leven te hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben christen en met kerst staat de geboorte van Jezus centraal en voor mij is hij de weg, de waarheid en het leven. De reden dat ik een eeuwig leven heb, vandaar dat het voor mij de basis van het leven is.
Okeequote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben christen en met kerst staat de geboorte van Jezus centraal en voor mij is hij de weg, de waarheid en het leven. De reden dat ik een eeuwig leven heb, vandaar dat het voor mij de basis van het leven is.
Lekker hoorquote:
Ik soms ook niet, maar geloof dat het er straks allemaal een stuk op vooruit zal gaan, zodra Jezus terugkomt en de nieuwe hemel en aarde er zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik moet er toch niet aan denken om een eeuwig leven te hebben.
Voor mij niet, ik sta liever voor aap, dan dat ik er van afstamquote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeDan had ik het toch goed ingeschat
Doe mij de evolutietheorie maar, sorry
Ik weet het niet. De evolutietheorie klinkt aannemelijk. Aan de andere kant: die bijbelverhalen zijn al eeuwen oud. Al moet ik wel toegeven dat God wel al heel lang ATV heeft als ik naar de bende en ellende hier op aarde kijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeDan had ik het toch goed ingeschat
Doe mij de evolutietheorie maar, sorry
*burp*quote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kots hem maar weer uit dan. Anders tandjes tuffen.
Veel slechter kan het ook niet worden, hè?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik soms ook niet, maar geloof dat het er straks allemaal een stuk op vooruit zal gaan, zodra Jezus terugkomt en de nieuwe hemel en aarde er zijn
[..]
Voor mij niet, ik sta liever voor aap, dan dat ik er van afstam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |