quote:Op woensdag 8 december 2010 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
hee daar zijn jullie, snel een nieuw deel openen als ik even niet kijk
Hoi CCquote:Op woensdag 8 december 2010 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
hee daar zijn jullie, snel een nieuw deel openen als ik even niet kijk
Nee want ik geef mezelf geen naamtopicsquote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef tdrone het volgende:
TT had moeten zijn:
waar PD ongegeneerd aan het lapo hunten was
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef tdrone het volgende:
TT had moeten zijn:
waar PD ongegeneerd aan het lapo hunten was
lekker dingquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee.
"Waar we erachter komen dat de pik van HT enorm is"
dat zijn details die ik liever niet weetquote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee.
"Waar we erachter komen dat de pik van HT enorm is"
Neuken?quote:
Schizoquote:
als jij rond pagina 12 eens een UI pakt maken we daar een naamtopic vanquote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
waar blijft mijn naamtopic
nog nooit gehad
ik voel me eenzaam
had je onze groeten gehad?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jezelf quoten om te zeggen dat je jezelf quote
Ik nietquote:
maar ik kan geen UI nemenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
als jij rond pagina 12 eens een UI pakt maken we daar een naamtopic van
quote:
Dat lijkt me wel... een beetje zeggen dat we de groeten terug krijgenquote:
Ohquote:Op woensdag 8 december 2010 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het ging over de mannetjes
Wtf?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me wel... een beetje zeggen dat we de groeten terug krijgen
Zal ik je handje vasthouden dan?quote:
pagina 12? die van mij gaan hier niet verder dan 7quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
als jij rond pagina 12 eens een UI pakt maken we daar een naamtopic van
jezelf tot 2 keer toe verheerlijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OhDan is de vriend van Micha het lekkerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Jij mag iets anders vasthoudenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zal ik je handje vasthouden dan?
Anders kan buiten gevaarlijk zijn
Gefixtquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OhDan is Michhas het lekkerst.
25 berichten per pagina bij mijquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pagina 12? die van mij gaan hier niet verder dan 7
Dat is zo 2007quote:
Toen was ik geeneens geborenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
jezelf tot 2 keer toe verheerlijkenKlopt, ik ben minderwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
helaas voor jou dat je m niet weet te vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga voor de spiegel staan en dan fappen.
Steeds een nieuwe spiegel kopen?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga voor de spiegel staan en dan fappen.
Genoeg spiegels in huisquote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
helaas voor jou dat je m niet weet te vinden
Ik heb het niet over de spiegelsquote:
Voor mijn pik heb ik 2 spiegels nodig (die spiegeltjes waarmee de tandarts in je mond pulktquote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de spiegels
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor mijn pik heb ik 2 spiegels nodig (die spiegeltjes waarmee de tandarts in je mond pulkt)
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor mijn pik heb ik 2 spiegels nodig (die spiegeltjes waarmee de tandarts in je mond pulkt)
okquote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ik ben 12 en wat is dit?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Spiegeltjes?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mazzel lipjesquote:
een pik is dat ding waar je uit plast en waar soms wit spul uit komt als je eraan ruktquote:
wit spul?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een pik is dat ding waar je uit plast en waar soms wit spul uit komt als je eraan rukt
Poedersuiker.quote:
wat verwacht je dan van een blondjequote:Op woensdag 8 december 2010 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, ze denkt dat pis wit is ofzo
quote:
quote:
Nee, jij blijft wat achter... wat is nou belangrijker fifa of wij?quote:
FIFA helaasquote:Op woensdag 8 december 2010 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, jij blijft wat achter... wat is nou belangrijker fifa of wij?
Ik heb laatst een eend geschopt, verkracht, zijn benen gebroken en hem laten verdrinken. Maakt deze goede grap het goed?quote:
Denk daar maar over naquote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
Ellende is de motivatie jongens, onthoud dat.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
mijn broertje tevreden stellen, behulpzaam zijn, en jullie, maar ik kan het niet allemaal tegelijk!
vond je dat erg dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu niet... een paar dagen geleden wel
Dat zijn nog eens wijze woorden Michhas, maar ook best deprimerend...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
Ellende is de motivatie jongens, onthoud dat.
Die woorden staan al weken in mijn ondertitelquote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens wijze woorden Michhas, maar ook best deprimerend...
Gelukkig zijn het niet mijn woordenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens wijze woorden Michhas, maar ook best deprimerend...
wie let nou op jouw ondertitelquote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die woorden staan al weken in mijn ondertitel
Ze gelden ook voor jou.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het niet mijn woorden
Dat lees ik toch nooitquote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die woorden staan al weken in mijn ondertitel
Neequote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
WEET je wat pas wijze woorden zijn?
De cavalerie.
Dat vraag ik me ook altijd af over mijn ondertitel...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie let nou op jouw ondertitel
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
WEET je wat pas wijze woorden zijn?
De cavalerie.
Mijn schuldquote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders was ik depri geworden
Heb je mijn vorige post gelezen waarin ik toe gaf dat ik niet aardig was voor een eend?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af over mijn ondertitel...
Nee, die heb ik niet gezien... probeer af en toe ook wat te werken... en dan ontgaat je wel eens iets..quote:Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb je mijn vorige post gelezen waarin ik toe gaf dat ik niet aardig was voor een eend?
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb laatst een eend geschopt, verkracht, zijn benen gebroken en hem laten verdrinken. Maakt deze goede grap het goed?
Jij ookquote:Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eindelijk besef je het![]()
Je bent wel tof hoor
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eindelijk besef je het![]()
Je bent wel tof hoor
zie ik daar liefde?quote:
Nou en, dan hoef je toch geen kwaad met kwaad te vergelden?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De eend was ook niet lef tegen mij
Mee eens.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou en, dan hoef je toch geen kwaad met kwaad te vergelden?
Jawelquote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou en, dan hoef je toch geen kwaad met kwaad te vergelden?
helemaal nietquote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef Graseter het volgende:
C-C biedt Benny snoepjes aan om naast haar te komen zitten._!
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef Graseter het volgende:
C-C biedt Benny snoepjes aan om naast haar te komen zitten._!
quote:
ziejewel dat je wel denkt... atheistquote:
toekomstquote:Op woensdag 8 december 2010 14:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
jullie weten de geschiedenis niet
Nee, daar was ik nooit zo goed in op school...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
jullie weten de geschiedenis niet
Ohwquote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je krijgt ook geen snoepjes van me
ow ik heb net een boterham opquote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je krijgt ook geen snoepjes van me
Ik mag geen snoepjes van vreemden aannemenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vraag maar bij iemand anders voor snoepjes
picsquote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef NBT het volgende:
ik heb wel snoepjes, tenminste zo noem ik ze !
het is ook geen vreemdequote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik mag geen snoepjes van vreemden aannemen
Heeft die snoepjes?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel
ja natuurlijk heeft die snoepjesquote:
Graseterquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
ZE WIL KEIHARDE SEKS MET JE BENNY! ZIE HET DAN!
Nee, Bartquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
ZE WIL KEIHARDE SEKS MET JE BENNY! ZIE HET DAN!
Ik heb nog pepernoten, tenminste zo noem ik ze!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef NBT het volgende:
ik heb wel snoepjes, tenminste zo noem ik ze !
Gooi hem uit het raam!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef NBT het volgende:
en ik krijg die kut fifa niet aan de praat
het is een iso bestand en ik gooi hem in de prullenbakquote:
oke kan ookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef NBT het volgende:
[..]
het is een iso bestand en ik gooi hem in de prullenbak
Wat lukt er niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef NBT het volgende:
[..]
het is een iso bestand en ik gooi hem in de prullenbak
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Michhas het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: wil je deur even achter je dicht doen?
waarom moest ik lachenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Michhas het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: wil je deur even achter je dicht doen?
heb je het spel al geinstalleerd ??quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef NBT het volgende:
hij zegt dat ik dit moet doen:
Copy over the cracked content
Maar, ik weet niet wat ik waar moet zettenbetreft fifa 11
En toen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Michhas het volgende:
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je het spel al geinstalleerd ??
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Michhas het volgende:
Ja?quote:
Benny noemt mijn naam.quote:
Of ik. Hij noemt geen achternaam.quote:
Hij kwoote mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of ik. Hij noemt geen achternaam.
Dat zegt niets.quote:
is het dan niet een kwestie van de crack over de geinstalleerde inhoud plakkenquote:
Die is even niet in de gelegenheid zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
waar is huppel... die zou deze discussie wel winnen
Doeiiiquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga naar huis nu, zie jullie later
Ik mag lekker tot half 6 werken.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga naar huis nu, zie jullie later
waar?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Koen66 het volgende:
ik stap uurtje of 16:00 weer in de auto richting Sweet Lake
Zoetermeerquote:
ja het gaat snel vandaagquote:
dit is geen chat hoor... dit is een forumquote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Koen66 het volgende:
werken en chatten gaat slecht samen soms
het is een forum, maar een Slow CHAT topiquequote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit is geen chat hoor... dit is een forum
maar verder eensch!
dus eigenlijk best tegenstrijdig in zichzelf wil je zeggen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is een forum, maar een Slow CHAT topique
Hij werkt??quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef NBT het volgende:
HIJ WERKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben de koningin!
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef NBT het volgende:
HIJ WERKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben de koningin!
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
NBT heeft weer volle aandacht voor ons
dat is genoeg voor mijquote:
Jaja, iedereen zeurt om mijn tieten.......... dus dan doe ik die niet meerquote:
Tieten? Die zijn nergens voor nodig! Toffe UI heb je nu.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaja, iedereen zeurt om mijn tieten.......... dus dan doe ik die niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEUIquote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Michhas, ga naar het SZG topic van FF
ik ben niet zo veeleisend...quote:
Dat wil ik helemaal niet, en heb ik tevens niet nodig.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jawel, dan krijg je opbouwende kritiek van Najazeg, Giester, FF en mij![]()
Die heb je wel nodigquote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet, en heb ik tevens niet nodig.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tieten? Die zijn nergens voor nodig! Toffe UI heb je nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Soms wel en soms niet...quote:
SZGquote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Michhas, ga naar het SZG topic van FF
daar heb je ook weer een punt....quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Slechte
Zelfbedachte
Grappen
van
Federer-Fan
linkje?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Slechte
Zelfbedachte
Grappen
van
Federer-Fan
ja, want ik ben heel slim, tenminste dat idee heb jijquote:
quote:
tot op heden heb ik nog geen domheid ontdekt bij je, dus ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, want ik ben heel slim, tenminste dat idee heb jij
Ah peking eendquote:
nergens over, daarom is het juist geweldig om aan me te doenquote:
NBT zie PMquote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
nergens over, daarom is het juist geweldig om aan me te doen
ah, ik blijf het dus, totdat het ongelijk bewezen isquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef NBT het volgende:
[..]
tot op heden heb ik nog geen domheid ontdekt bij je, dus ja!
quote:
Juistum!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, ik blijf het dus, totdat het ongelijk bewezen is
[..]![]()
quote:
quote:
en dat zonder post...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Michhas het volgende:
Het gaat me weer te snel, en het is nog steeds druk
Dat vraag ik mij ook altijd af.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
wat mogen wij niet weten???
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef Koen66 het volgende:
damn..... ik moet weer ff iets doen
En daarna ga ik rijden
Zie jullie geheid vanavond weer of anders morgen
We hebben nu een übergeile PM-sessie en nu zie ik tieten.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
wat mogen wij niet weten???
Da's niks vergeleken de camsessies van Micha en mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
We hebben nu een übergeile PM-sessie en nu zie ik tieten.
daar heb ik geen PM sessie voor nodigquote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
picsquote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken de camsessies van Micha en mij.
Dat kan je niet weten, want je weet niet wat NBT en ik doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken de camsessies van Micha en mij.
Toch wel?quote:
Dat weet ik welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan je niet weten, want je weet niet wat NBT en ik doen.
ubergeile sessies met NBTquote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan je niet weten, want je weet niet wat NBT en ik doen.
CC=NBTquote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ubergeile sessies met NBT
Mag dat van CC ???
Jammer dan, daar gaan die foto'squote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
damn nu je het zegt ik ben meerderjarig
CC doet meequote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ubergeile sessies met NBT
Mag dat van CC ???
hou dat maar in de pm... anders krijg ik problemen hier op de zaak..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu nog nietquote:
Nee... ik weiger...quote:
daarom weiger ik...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom gaan we überhaupt nog lapohunten als ik mee doe?
omdat jij ook niet altijd de lapo's hebtquote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom gaan we überhaupt nog lapohunten als ik mee doe?
Wel als ik meedoequote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat jij ook niet altijd de lapo's hebt
Jij denkt echt dat je de enige ben die dat kan he?quote:
Nee, maar ik ben de enige die het doet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je de enige ben die dat kan he?
je maakt er weer een potje vanquote:
Ja... kan je nagaan hoe kansloos zoiets is.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben de enige die het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |