quote:Op woensdag 8 december 2010 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
hee daar zijn jullie, snel een nieuw deel openen als ik even niet kijk
Hoi CCquote:Op woensdag 8 december 2010 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
hee daar zijn jullie, snel een nieuw deel openen als ik even niet kijk
Nee want ik geef mezelf geen naamtopicsquote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef tdrone het volgende:
TT had moeten zijn:
waar PD ongegeneerd aan het lapo hunten was
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef tdrone het volgende:
TT had moeten zijn:
waar PD ongegeneerd aan het lapo hunten was
lekker dingquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee.
"Waar we erachter komen dat de pik van HT enorm is"
dat zijn details die ik liever niet weetquote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee.
"Waar we erachter komen dat de pik van HT enorm is"
Neuken?quote:
Schizoquote:
als jij rond pagina 12 eens een UI pakt maken we daar een naamtopic vanquote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
waar blijft mijn naamtopic
nog nooit gehad
ik voel me eenzaam
had je onze groeten gehad?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jezelf quoten om te zeggen dat je jezelf quote
Ik nietquote:
maar ik kan geen UI nemenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
als jij rond pagina 12 eens een UI pakt maken we daar een naamtopic van
quote:
Dat lijkt me wel... een beetje zeggen dat we de groeten terug krijgenquote:
Ohquote:Op woensdag 8 december 2010 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het ging over de mannetjes
Wtf?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me wel... een beetje zeggen dat we de groeten terug krijgen
Zal ik je handje vasthouden dan?quote:
pagina 12? die van mij gaan hier niet verder dan 7quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
als jij rond pagina 12 eens een UI pakt maken we daar een naamtopic van
jezelf tot 2 keer toe verheerlijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OhDan is de vriend van Micha het lekkerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Jij mag iets anders vasthoudenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zal ik je handje vasthouden dan?
Anders kan buiten gevaarlijk zijn
Gefixtquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OhDan is Michhas het lekkerst.
25 berichten per pagina bij mijquote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pagina 12? die van mij gaan hier niet verder dan 7
Dat is zo 2007quote:
Toen was ik geeneens geborenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
jezelf tot 2 keer toe verheerlijkenKlopt, ik ben minderwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
helaas voor jou dat je m niet weet te vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga voor de spiegel staan en dan fappen.
Steeds een nieuwe spiegel kopen?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga voor de spiegel staan en dan fappen.
Genoeg spiegels in huisquote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
helaas voor jou dat je m niet weet te vinden
Ik heb het niet over de spiegelsquote:
Voor mijn pik heb ik 2 spiegels nodig (die spiegeltjes waarmee de tandarts in je mond pulktquote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de spiegels
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor mijn pik heb ik 2 spiegels nodig (die spiegeltjes waarmee de tandarts in je mond pulkt)
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor mijn pik heb ik 2 spiegels nodig (die spiegeltjes waarmee de tandarts in je mond pulkt)
okquote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ik ben 12 en wat is dit?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Spiegeltjes?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mazzel lipjesquote:
een pik is dat ding waar je uit plast en waar soms wit spul uit komt als je eraan ruktquote:
wit spul?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een pik is dat ding waar je uit plast en waar soms wit spul uit komt als je eraan rukt
Poedersuiker.quote:
wat verwacht je dan van een blondjequote:Op woensdag 8 december 2010 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, ze denkt dat pis wit is ofzo
quote:
quote:
Nee, jij blijft wat achter... wat is nou belangrijker fifa of wij?quote:
FIFA helaasquote:Op woensdag 8 december 2010 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, jij blijft wat achter... wat is nou belangrijker fifa of wij?
Ik heb laatst een eend geschopt, verkracht, zijn benen gebroken en hem laten verdrinken. Maakt deze goede grap het goed?quote:
Denk daar maar over naquote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
Ellende is de motivatie jongens, onthoud dat.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
mijn broertje tevreden stellen, behulpzaam zijn, en jullie, maar ik kan het niet allemaal tegelijk!
vond je dat erg dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu niet... een paar dagen geleden wel
Dat zijn nog eens wijze woorden Michhas, maar ook best deprimerend...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
Ellende is de motivatie jongens, onthoud dat.
Die woorden staan al weken in mijn ondertitelquote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens wijze woorden Michhas, maar ook best deprimerend...
Gelukkig zijn het niet mijn woordenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens wijze woorden Michhas, maar ook best deprimerend...
wie let nou op jouw ondertitelquote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die woorden staan al weken in mijn ondertitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |