En een winkeldief gaat daarna natuurlijk doodleuk mét de spullen weer naar binnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:06 schreef wise het volgende:
jaja, zo gaat dat vaker dat ouderen "iets vergeten". Als we blijven "vergeten" kan je aardig wat meenemen zonder te betalen.
Waarschijnlijk ging het 9 keer goed en deze keer fout.
terecht dus
Rare kwiebus.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:06 schreef wise het volgende:
jaja, zo gaat dat vaker dat ouderen "iets vergeten". Als we blijven "vergeten" kan je aardig wat meenemen zonder te betalen.
terecht dus
Gelukkig maar dat we hier allesweters zoals jij hebben zeg, anders moesten we ons afvragen of dit niet zwaar overtrokken en belachelijk is!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:06 schreef wise het volgende:
terecht dus
neequote:
Wie roept er nou 'houd de dief' als er iemand op een scootmobiel naar binnen komt rijden waar diepvriesspinazie en snijworst op liggen?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het echtpaar deed vorig jaar boodschappen bij Albert Heijn in Axel toen het misging. "Mijn man bedacht, tijdens het winkelen, dat hij bij de pinautomaat zijn saldo moest checken. Zonder zich te realiseren dat hij boodschappen op zijn karretje had, reed hij naar buiten. Toen hij weer naar binnen ging, werd er ineens 'houd de dief' geroepen."
D'r nog geneukt?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:20 schreef Raven_NL het volgende:
Het is mij een frankrijk een keer gebeurd dat ik met een winkelmeisje stond te kletsen / flirten en bijna vergat te betalen![]()
gelukkig vond ze mij daardoor alleen maar schattig .. ik was 17 ofzo
nee zo vroeg was ik er niet bij ,, was wel hardstikke gek op die meidquote:
Vroeg?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:26 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
nee zo vroeg was ik er niet bij ,, was wel hardstikke gek op die meid![]()
zwart haar, sproetjes, lief koppie 16 jaar ofzo ... tjonge wat had ik geen zin om naar huis te gaan na de vakantie
Eigenlijk heb je gewoon gelijk, never mind. Lelijke naam btw, doet me denken aan Oreo, maar goed als ze lekker is who gives a shit right?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:30 schreef Raven_NL het volgende:
ja vroeg ja .. dat je vandaag de dag met 14 moet neuken daar kan ik ook niks aan doen![]()
verrek ik weet zelfs d'r naam nog Orelie ...
Daar gaat het natuurlijk niet omquote:Op woensdag 8 december 2010 13:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Kinderachtig zeg! Of die man nou echt hersenletsel heeft of niet, voor 2 euro span je toch geen rechtzaak aan!
Ouderen/senioren zijn tegenwoordig idd de grootste groep als het op winkeldiefstallen aankomt.quote:jaja, zo gaat dat vaker dat ouderen "iets vergeten". Als we blijven "vergeten" kan je aardig wat meenemen zonder te betalen.
terecht dus
AH boycotten is altijd een goed idee, los hiervan. Ben al zeker 10 jaar niet meer naar binnen geweest bij die maffiabende, maar ja....de meeste mensen vergeten heel snel en eigen gemak prevaleert uiteindelijk altijd.quote:als AH niet inbind kopen wij 3 maanden niet meer bij AH ... zou ik best een omweg voor willen maken als iedereen mee doet. leren die eens een lesje
Dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 14:06 schreef wise het volgende:
terecht dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |