Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan is je computer gewoon moe, dat kan gebeurenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij gaf bij mij aan dat ik post 299 had
Ik moet tot 7 uurquote:Op woensdag 8 december 2010 12:29 schreef Trevland het volgende:
Maar als het mee zit vandaag om 3 uur klaar
Wow, relaxedquote:Op woensdag 8 december 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
oeh oeh morgen cursus en daarna ben ik 4 dagen vrij
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Laat DHL een briefje achter in de brievenbus als je niet thuis was?
dat had ik ook wel in de gatenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de meeste mensen prima tegen een geintje , ik zit hem gewoon te plagen.
lijkt me van welquote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Laat DHL een briefje achter in de brievenbus als je niet thuis was?
Werksequote:Op woensdag 8 december 2010 12:32 schreef Olle. het volgende:
mensen ik ga weer even aan de bak hier
gegroet!
tjow he trev!
werk zequote:Op woensdag 8 december 2010 12:32 schreef Olle. het volgende:
gegroet!
tjow he trev!
Werk zequote:Op woensdag 8 december 2010 12:32 schreef Olle. het volgende:
gegroet!
tjow he trev!
quote:
quote:
quote:
iedereen is aan het lunchen of aan het werkenquote:
Ja, zo blijkt helaasquote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen is aan het lunchen of aan het werken
Nu nietquote:
ik kan nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
MEDEDELING:
Kan iedereen die denkt te komen de 24e mij even PM-en?
Dan kan ik alvast een beetje gaan inventariseren hoe en wat
Ik kan alleen maar in de pauze fokkenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen is aan het lunchen of aan het werken
Ik zal je geen pm sturen waarin ik zeg dat ik niet komquote:Op woensdag 8 december 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
MEDEDELING:
Kan me best voorstellen dat je je kut voelt daardoorquote:Op woensdag 8 december 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik las net de bevestiging van wat ik al dacht:
Mijn soort van ex lag gisternacht bij een ander in bed.
En dat precies een maand nadat we samen hadden gekookt en dat bij kaarslicht hebben opgegeten.
En dat doet een beetje boel pijn en zoStiekem hoop je toch onbewust dat ze je mist en heel stiekem dat het nog goed komt maar de kans is echt zo goed als nul.
Ik wil er ook niet teveel over zeiken maar het voelt gewoon even alleen.
Ben ik ook welkom?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
MEDEDELING:
Ik kom ik komquote:Op woensdag 8 december 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
MEDEDELING:
Ik moet dus wel een PM sturenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal je geen pm sturen waarin ik zeg dat ik niet kom
tuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben ik ook welkom?Ik moet nog wel even kijken of het financieel lukt, maar afgezien van dat.
*geeft tissue aan.quote:
Ach gossiequote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar in de pauze fokken
Ja. je hoopt toch dat je speciaal bent voor iemand maar blijkbaar stelde het voor haar niks voor.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je je kut voelt daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |