Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdKquote:
een beetje miezersneeuw....quote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Morgenochtend trekken winterse buien over het land...
WTF hadden wij dan vandaag?
welke dan? OV Chip werkt hier ookquote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdK
Je bent jaloers he?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdK
Ik kreeg al een sms, ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens al die paranoia angsthazen hier zat je veel te dichtbij
quote:
sbs?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:14 schreef Oognip het volgende:
Ik ga tienermoeders terugkijkenIk hou van baby's!
Ik heb het super gehad!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:13 schreef Maes het volgende:
Welkom terug GB![]()
![]()
![]()
heb je het leuk gehad?? En ben je erg bruin??
Laatste keer dat ik er was hing dat blijkbaar van de luimen van de bus af. Naar oh-oh ging goed, toen ik terugwilde beweerde de chauffeur bij hoog en bij laag (voor zover ik het kon verstaan ) dat mijn kaart niet geldig wasquote:
Heuvelsquote:
vervelend, das toch ook met een meiske met een zoontje met een heel rare naamquote:
de heuvels van limburg, of de heuvels van oh-oh?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was hing dat blijkbaar van de luimen van de bus af. Naar oh-oh ging goed, toen ik terugwilde beweerde de chauffeur bij hoog en bij laag (voor zover ik het kon verstaan ) dat mijn kaart niet geldig was
[..]
Heuvels
Zinidiquote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
vervelend, das toch ook met een meiske met een zoontje met een heel rare naam
die wat laatst dr kind voor een of andere uitreiking de nacht naar een onthaalmoeder deed?
Nou poeh hee, beentjes dr afknippen omzomen, onderkant wat innemen en klaarquote:Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Ynske het volgende:
zo knap dat je die dingen zo eventjes maakt
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de heuvels van limburg, of de heuvels van oh-oh?
quote:
die jaquote:
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou poeh hee, beentjes dr afknippen omzomen, onderkant wat innemen en klaar
soms uit stof, maar dit waren gekregen kinderpyjama'squote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
die ja
[..]
die ja
[..]
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik niet
Normaal wel hoor, maar Guess had me twee babypyjamaatjes van Sylvester opgestuurd en die heb ik verbouwdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
die ja
[..]
die ja
[..]
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik niet
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms uit stof, maar dit waren gekregen kinderpyjama's
Wat klinkt het weer heerlijk, behalve de haaien danquote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het super gehad!En ik ben aardig bruin, ja. Maar het kan beter hoor. Acht dagen, waar van één reisdag en twee dagen duiken zijn voor mij niet genoeg om écht bruin te worden
ah zoquote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal wel hoor, maar Guess had me twee babypyjamaatjes van Sylvester opgestuurd en die heb ik verbouwd
Heul nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik heb Greys ook wel een beetje zien paniekeren hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet
Cutebaaaaaaaaai
Hoe heb je het gehad?
Ga je vissen?quote:
Ja die welquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb Greys ook wel een beetje zien paniekeren hoor
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die wel![]()
Ik zei in al m'n wijsheid dat het niet zo hoeft te zijn dat ze ook bij Gb zaten natuurlijk.
Die is om half 12 geopereerd aan haar pootje (geen idee eigenlijk of het hand of voet isquote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwensik las ff half/half terug, ik zag iets over Ing en ziekenhuis? Whats up?
Oh, vervelend. Zware operatie?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is om half 12 geopereerd aan haar pootje (geen idee eigenlijk of het hand of voet is)
Er moest iets met een bloedvat gedaan worden ivm slechte doorbloeding
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Opensnijden, bloedvat zoeken en afbinden, pols
Dat klinkt niet fijn? Poliklinisch of wat?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Opensnijden, bloedvat zoeken en afbinden, pols
Zo zei ze het zelf, gisterquote:
k weet tquote:
Dat weten we nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn? Poliklinisch of wat?![]()
En die PI erbij![]()
Een zwarte? Of roze?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat weten we niet![]()
PI is standaard omdat ik het leven door een zonnebril bekijk
Je kan er zo inquote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-43/omschrijving/
Liefst een roze maar soms is een zwarte beterquote:
Tis net Schiebroek vind ik (en ik hou van Schiebroek) Badkamer vind ik iets minder, ik hou niet zo van die douchecabines, maar keuken is joppe! Hele mooie vloer ookquote:Op woensdag 8 december 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja héMooie keuken en badkamer. Wel burgerlijk wijkje als je zo die foto's ziet
't Is een leuk, rustig wijkje maar even de Singel over en je zit in het bruisende hart van Delftquote:Op woensdag 8 december 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja héMooie keuken en badkamer. Wel burgerlijk wijkje als je zo die foto's ziet
Joah, das wel relaxedquote:Op woensdag 8 december 2010 13:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is een leuk, rustig wijkje maar even de Singel over en je zit in het bruisende hart van Delft
D'r is nix mee de bewoners zijn uit elkaar of hebben voor heel veel geld een nieuwbouwhuis gekocht en moeten dit gewoon kwijt.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah, das wel relaxed![]()
Vraag me alleen altijd bij zo'n huis af of er niet weer iets is dan...aangezien het al 25.000 in prijs is gedaald terwijl het pas een half jaar te koop staat
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Opensnijden, bloedvat zoeken en afbinden, pols enkel
Ben je al klaar??quote:
Ben net terug en ik leef nog.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je leeftZe hebben je niet gehouden dus? Of moet je nog?
Alles goed gegaan? Kan je nog lopen dan?quote:
Jahoor, pootje is nog verdoofd.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Alles goed gegaan? Kan je nog lopen dan?
Lol dus die intake was niet voor jou bedoelt?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben net terug en ik leef nog.
Tis nog verdoofd, dus ik ben nog wel aardig heppie.
Was gewoon poliklinisch, maar ze hadden me verkeerd ingepland.
Hele intake over allergieen en wie ze moesten bellen bij calamiteiten en ik moest daarna nog blijven ivm nabloedingen en onwelwordingen enzo.
Dus ik werd steeds nerveuzer![]()
En toen ik eindelijk gehaald werd vroeg ik aan de ass. chirurgie wat er nou ging gebeuren (ik zei idd ook "toch gewoon opensnijden, opzoeken, afbinden en hechten?)
En dat bleek ook zo te zijn gelukkig.
Ingreep was binnen 10 minuten klaar en daarna zijn we lekker ff naar de Mac gegaan, want ik was natuurlijk wel heul zielig
Jawel, maar het had niet gehoeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol dus die intake was niet voor jou bedoelt?
Geniet nog maar ff van je roesje
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar het had niet gehoeven.
En toen ging ik liggen, komt er een andere ass. die heel jolig riep "trek uw onderbroek maar uit!".
Dus ik "Waaaarom?"![]()
Had ze ook weer verkeerd begrepen wat ik kwam doen.
Chirurg was wel hilarisch met z'n ass. trouwens. Reuze-gezellig
Straks was ik wakker geworden met een piem0lquote:Op woensdag 8 december 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Je zal daar onder narcose liggen ofzo, dat ze ineens heul iets anders gaan doen dan de bedoeling is
Dus het valt tot nu toe meequote:Op woensdag 8 december 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen ging ik liggen, komt er een andere ass. die heel jolig riep "trek uw onderbroek maar uit!".
Dus ik "Waaaarom?"![]()
En wat is part2?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks was ik wakker geworden met een piem0l![]()
Nou ja, dit heb ik weer gehad, dinsdag part 2
Dinsdag pas de piemol?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks was ik wakker geworden met een piem0l![]()
Nou ja, dit heb ik weer gehad, dinsdag part 2
Dichtspuiten van aders bij de dermatoloog.quote:
Ja, de ballen hebben ze vandaag al gedaanquote:
Heb je er veel last/pijn van? Het klinkt allemaal niet echt fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dichtspuiten van aders bij de dermatoloog.
Ik wilde perse voor het nieuwe jaar, want ik was toch al over m'n eigen risico heen
We zijn gewoon zuinig op Gb.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn gewoon zuinig op Gb.
Hoiiiiiiiiiii
En ik ga ook meteen weer, pauze alweer voorbij
Werkzequote:Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn gewoon zuinig op Gb.
Hoiiiiiiiiiii
En ik ga ook meteen weer, pauze alweer voorbij
De laatste tijd wel weer, maar ben allang "blij" dat het om het diepe systeem gaat.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je er veel last/pijn van? Het klinkt allemaal niet echt fijn
En de behandelingen? Doet dat nog pijn? Want de last die je er van hebt is dus dat de doorbloeding niet lekker loopt op sommige plekken oid?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel weer, maar ben allang "blij" dat het om het diepe systeem gaat.
Anders had ik nu van die schitterende benen met van die kronkeldingen erop
Lekker is anders; per keer toch zo'n 20 tot 40 spuiten in je been, waardoor je aderen van binnenuit gaan ontsteken en daardoor samenschrompelenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de behandelingen? Doet dat nog pijn? Want de last die je er van hebt is dus dat de doorbloeding niet lekker loopt op sommige plekken oid?
Maar door dat samenschrompelen verbeterd de doorbloeding? Ik niet snappenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker is anders; per keer toch zo'n 20 tot 40 spuiten in je been, waardoor je aderen van binnenuit gaan ontsteken en daardoor samenschrompelen![]()
Maar da's maar 20 minuutjes...de 2 weken daarna in een drukverband moeten lopen is het minste van alles
Nee, die ader lost dan uiteindelijk vanzelf op, waardoor het bloed een nieuwe weg gaat zoeken door een ader die wel goed werktquote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar door dat samenschrompelen verbeterd de doorbloeding? Ik niet snappen
20 tot 40 spuitenwat een hel
Oh ja dat is heel onsmakelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel weer, maar ben allang "blij" dat het om het diepe systeem gaat.
Anders had ik nu van die schitterende benen met van die kronkeldingen erop
watjequote:Op woensdag 8 december 2010 13:51 schreef Rewimo het volgende:
Ing, welkom terug en fijn dat je nog een meisje bent
GB heelhaais terug zie ik
Ik was net op tijd weg vanmorgen als ik alles zo teruglees
Ik bedoel: net op tijd voor julliequote:
Ah okee, nu snap ik het wat meer. Hopen dat het helpt dusquote:Op woensdag 8 december 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die ader lost dan uiteindelijk vanzelf op, waardoor het bloed een nieuwe weg gaat zoeken door een ader die wel goed werkt
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus ik "Waaaarom?"![]()
Sterktequote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop het ook...en nu ga ik plat.
Het begint een beetje irritant te kloppen nu
Ga maar even lekker liggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop het ook...en nu ga ik plat.
Het begint een beetje irritant te kloppen nu
hoe lang is de wachtrij?quote:
5 minuten.quote:
Och Chicoquote:Op woensdag 8 december 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou je hebt tenminste een kerstbonus![]()
Evengoed zonde ja![]()
Greys, ben je dr nog? Nee zeker?
Ik had van t weekend een filmpje gemaakt van mijn miepende bejaarde![]()
Hijs niet zielig hoorquote:
Hij is schattigquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaa en dan heb je eindelijk een levend wezen aan de lijn en dan zegt ze zuchtend, het systeem doet het niet en dan word je weer in de wacht gesmeten
Goed dat ze nu in elk geval de oorzaak hebben gevonden, nu de oplossing nogquote:Op woensdag 8 december 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
zo, ze hebben een gat gevonden waardoor t water de schouw in kan, en bij mij naar binnen komt.
ze gaat t oplossen, hoop dat t helpt
idd, beter dan wat de woningbouw deed met wat beetjes kit langs randjes smerenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed dat ze nu in elk geval de oorzaak hebben gevonden, nu de oplossing nog
600xquote:Student probeerde WikiLeaks-kabel uit te graven
KATWIJK - Een student heeft jaren geleden geprobeerd de kabel bij Katwijk, die wordt gezien als doelwit voor een terroristische aanval, op te graven.
De kabel is echter moeilijk te vinden en ligt zo diep dat je grote graafmachines nodig hebt om erbij te komen, meldt student Henry in het Leidsch Dagblad. Hij probeerde na de aanleg van de datalijn als kwajongensstreek de TAT-14 bloot te leggen, maar zonder succes.
Met behulp van vrienden en een metaaldetector probeerde hij de kabel te vinden. "Geen idee wat ik er dan mee zou doen. Doorknippen, riep ik eerst. Dat was natuurlijk stoerdoenerij", vertelt hij in de regionale krant. "Het was een soort studentengrap. Een stunt."
Het werd geen succes. "Toen we om één uur 's nachts nog niks hadden gevonden, gaven we het op. Het diepste punt was toen bijna twee meter."
Henry denkt dus dat Katwijk niet hoeft te vrezen voor een sabotageactie van terroristen. "Je moet echt met een shovel komen en dat valt nogal op. Je komt er ook niet door een bom in het zand te laten ontploffen. Ik zou een ander doelwit kiezen."
Katwijk kwam deze week in het nieuws als potentiële plaats voor een aanslag, toen WikiLeaks een lijst met vitale locaties voor de VS publiceerde. Daar stond Katwijk tussen omdat daar de TAT-14 kabel ligt. Door dien kabel passeert data tussen Europa en de VS, waaronder internetverkeer.
Huh, vandaag?quote:
bovenaan in de balkquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Waar staan die Fokking verkiezingen eigenlijk?
Hier in het 'mooie' Cappelli di Eisel doen de postbodes hun werk gewoonquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, vandaag?
Geen stakende postbode?
![]()
hier lag hij ook in de busquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, vandaag?
Geen stakende postbode?
![]()
Nou inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
Fuck, LL, ik had je bijna he? Gaat het topic dicht.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier lag hij ook in de busdank je
hij is hier nog steeds niet gekrompen, ook de nootjes verdwijnen maar met mondjesmaatquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een futterwurst meegenomen voor de vogeltjes. Eens kijken hoe lang ze dáárover doen. De mezenbollen verdwijnen in een paar dagen![]()
[ afbeelding ]
Die staken ookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden voor de vogels roggebrood neergelegd buiten op een balk.
En rijst.
Ligt dr nog steeds
quote:
Nou ja dat had ik vorig jaar dus ook, dr kwam echt geen vogel voor, nu koop ik niks meer hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Barbaaf het volgende:
Vorig jaar had ik vetbollen opgehangen aan begin van de winter. De hele winter zijn ze er niet aan geweest, pas in het voorjaar hing er af en toe een meesje aan en toen de jonge meesjes uitvlogen ging het pas echt snel.
Hier ook, sinds de (schijt)lijsters het potje pindakaas hebben ontdekt is het om de zoveel tijd een hels kabaal van vechtende vogelsquote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Hier vreten ze de oren van mijn kop, en die van qltel en Christan erbij
Ja hequote:
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 16:04 schreef Nonneke het volgende:
Sjon de astronaut![]()
Zijn leuk geworden die pakjes !
Hopen dat Sylvester maar weer snel uit zn leuke pakjes groeit
Jawel hoor, er is hier in 11 jaar tijd nog niet 1 knuffel gesneuveldquote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk maar zo dat Apie geen lang leven beschoren is
Oh word je nu eindelijk miljonair?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Hoi, ik ben aan het werk. Serieuze shit. Doei
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh-oh, op de eerste pagina heeft één van je beestjes een pakje aan wat ik voor mijn baby heb gekocht![]()
Staat wel goed
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die met de sterren.
Als het niet opeens mijn favo pakje wordt mag je 'm hebben hoor
Jammer dat ie er niet in jouw maat is danquote:Op woensdag 8 december 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zou ik echt tof vinden, superleuk pakje is het he
Wij hadden vroeger echt tot een jaar of 12 van die hansop pyjamaas, zulke lekkere dingen, ik zou dr best nog wel 1 willenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer dat ie er niet in jouw maat is dan
Wij hadden die met sokken dr aan zelfs.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:44 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij zijn die wel te koop, ik zou alleen niet weten waar
Nee, ik kan ook niet slapen met meer dan een hemdje aan hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh die dingen droeg ik vroeger ookzaten erg lekker.
Maar tegenwoordig mot ik geen polonaise meer aan mijn lijf.
Jij slaapt in lang ondergoed, dikke sokken en een joggingpak met hangslotquote:
die gaat in mijn sig als ik thuis benquote:Op woensdag 8 december 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea slaapt nooit, hoogstens doet ze even haar ogen dicht, maar ze is altijd waakzaam en klaar om toe te slaan
Damn,jij niet dan???????quote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij slaapt in lang ondergoed, dikke sokken en een joggingpak met hangslot
Ja, want haar been moet wel geneukt kunnen worden natuulk!!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
Maar wel leuke pyjama's, ook met strategisch geplaatste knoopjes zo te zien
Ja natuurlijk wel. En de sleutel heb ik weggegooidquote:
Christan dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. En de sleutel heb ik weggegooidAan mijn lijf geen polonaise.
Eerste keer was raak. Daarna kon de sleutel dus wegquote:
Ik geloof er niks van. Ik zal het es aan je buurman vragenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eerste keer was raak. Daarna kon de sleutel dus weg
Die was toen nog niet onze buurman, dus ik betwijfel of je daar iets mee opschietquote:Op woensdag 8 december 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik geloof er niks van. Ik zal het es aan je buurman vragen![]()
k ga heen met de bus, pap brengt me terugquote:Op woensdag 8 december 2010 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Doe je voorzichtig met die gladdigheid?
valt wel mee, je hebt iig meer steun, waardoor enkel t wel aankan als je glibbertquote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Met krukken lopen is ook een kunst met dit weerJe glibbert met 4 poten in plaats van 2.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Met krukken lopen is ook een kunst met dit weerJe glibbert met 4 poten in plaats van 2.
quote:
quote:
Don't worry, je was niet de enige die een sms stuurdequote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was niet paranoia hoor, egnie. Gewoon zuinig op je
Ing en ik zeiden alleen dat wij met geen teen de zee meer in waren gegaan
Zie, die hoef ik dan weer niet tegen te komen onder water. Dan tien keer liever een haai!quote:
Zoiets jaquote:
eng he, die bambiquote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zie, die hoef ik dan weer niet tegen te komen onder water. Dan tien keer liever een haai!
Voorspelbaarquote:
Niet als het aan mijn broer ligtquote:
Sorry, er is iets misgegaanquote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb honger, waar blijft m'n pizza? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, er is iets misgegaan
[ afbeelding ]
dat heeft mijn zusje ooit eens gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smerigquote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, lach jij maarquote:
Ik zei toch ook dat er is misgegaan isquote:
Jajajaja, vooruit dan maar weer!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar![]()
[..]
Ik zei toch ook dat er is misgegaan is
An Egyptian piezzzzah?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja, vooruit dan maar weer!
Ik heb gister nog een hele lekker pizza gehad
Jahaaa, maar die was heerlijk. Heb ook sushi gegeten, jum jum jumquote:
Senk joeeeequote:
haaiensushi?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jahaaa, maar die was heerlijk. Heb ook sushi gegeten, jum jum jum
En ook Danny valt in de prijzen vandaagquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha omg die pizza, zeg me dat je die gegoogeld hebt Elies![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk heel veelquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
he verdorie![]()
maar toch ook een beetje![]()
tenminste, ze heeft een nieuw baasje toch?
Lijkt me niet erg smakelijk, dus neequote:
hoe weet je nou hoe haai smaakt?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg smakelijk, dus nee
Nou, klein gokje, ik denk dat het nogal taai isquote:Op woensdag 8 december 2010 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe weet je nou hoe haai smaakt?
shark, the other, other, other white meat
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
hi, goodbye, trek in haaitaaitaai-pie?
het is eigenlijk best makkelijk voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die pizza![]()
![]()
Goodbyetje, welkom terug
Kijk zequote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, als ik nu meteen ga kijken dan kan ik een hele dvd ( 4 aflveringen ) kijken voor dat advocatenprogramma vanavond weer dr op is, dus dikke doei dag
nee als ze het hebben voorzien op russen en oma's dan weet je al hoe laat het isquote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Die haaien hebben geen verstand van smakelijke hapjes
Precies!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
I do, zaterdagavond wss nietquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies!
Ze hadden hun lenzen niet in denk ik.
Heb jij heeeeeeeeeeel toevallig a.s. vrijdagavond al iets te doen?
Jaaaaaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Kee, morgen gaan we even met Gb een Marketierdatum prikken
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Nu weer ff opletten @ college
Doet het pijn Ing?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb, er is in pootje gesneden vanmiddag en de verdoving is nu uitgewerkt.
Oh, en op weg naar het zkn brak ook nog es m'n halve kies af![]()
Maar hoe was Iedjipt? Lekker weer gehad? Gezellig jomantiesj gedaan met de Mr.?
Lekker is andersquote:
Ja, maar waarom dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en op weg naar het zkn brak ook nog es m'n halve kies af![]()
Maar hoe was Iedjipt? Lekker weer gehad? Gezellig jomantiesj gedaan met de Mr.?
Echt?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker is anders![]()
Morgen maar ff tandarts bellen, want die was natuurlijk weer es vrij vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
En om je dan weer met beide benen op de grond te zetten:quote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne enne om wat vrolijkheid te brengen (demijne dan) krijg geld terug van de eneco
![]()
Wij kregen een chocoladeletter, lag op de mat toen we thuis kwamenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne enne om wat vrolijkheid te brengen (demijne dan) krijg geld terug van de eneco
![]()
Dat had ik gisteren, ben vandaag naar de tandarts geweestquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker is anders![]()
Morgen maar ff tandarts bellen, want die was natuurlijk weer es vrij vanmiddag
Hebben ze die ader nou gevondenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah...muggenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan?Flink wat pijnstillers erin helpt niet?
Heerlijk weer gehad, vakantie was ook top en romantisch doe ik altijdWe zijn na twee nachten van kamer gewisseld, dat deed de sfeer wel goed want de tweede kamer was veel mooier en lichter dan de eerste. En had ongeveer 50 muggen minder
Nee joh, ze hebben gewoon ezeltje adertje prik gedaanquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Jawellll maar was echt bang dat ik enorm veel bij moest betalen met 5000 KWH en 1800 m3 gas.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En om je dan weer met beide benen op de grond te zetten:
dat geld had je zelf al aan ze betaald
Hier ongeveer het zelfde, maar dan met een handdoekquote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah...muggen![]()
Isniegoe voor de jomantiek weet ik uit ervaring.
Op Kreta heeft meneer I. 2 nachten als een dolle met 'n slipper rond lopen rennen onder luid gevloek![]()
![]()
Nu weer lekker bij Poezz![]()
Verhaal staat in vorige topic, geen zin om alles weer uit te tiepen
Hier ist ook geen hobby, maar kiespijn vind ik nog een graadje ergerquote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren, ben vandaag naar de tandarts geweestIk ben echt zo bang altijd van de tandarts
Maar goed, noodvulling en 3 januari weer terug
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier ongeveer het zelfde, maar dan met een handdoekIk trek liever de dekens over mijn hoofd en kijk 's ochtends wel wat de schade is, maar mijn vriend kan niet tegen het gezoem.
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij kregen een chocoladeletter, lag op de mat toen we thuis kwamen
Wij hebben een laag maandtarief, ook fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ookmaar dat geld heb ik dan liever, shoppen
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben een laag maandtarief, ook fijn
Mij moeten ze ook niet (en dat is wederzijds)quote:Op woensdag 8 december 2010 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook![]()
Maar ze pakken ook meestal meneer I. met z'n zoete diabetesbloed
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een kopje koffie van mij?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Heb het dit jaar opgeschroefd naar 225 p maand en hoopte al dat dat teveel zou zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar onze jaarafrekening; vorig jaar kregen we behoorlijk wat terug terwijl het maandbedrag wel omhoog gegaan is
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Waarom betalen wij toch ¤ 328 en moeten we elk jaar tussen de ¤ 800 en ¤ 1.000 bijbetalenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
Heb het dit jaar opgeschroefd naar 225 p maand en hoopte al dat dat teveel zou zijn.
Eerste 2 of 3 maanden van het jr hebben we maar 50 euro betaald overigens.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom betalen wij toch ¤ 328 en moeten we elk jaar tussen de ¤ 800 en ¤ 1.000 bijbetalen
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb het dit jaar opgeschroefd naar 225 p maand en hoopte al dat dat teveel zou zijn.
Eerste 2 of 3 maanden van het jr hebben we maar 50 euro betaald overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Vind je ¤ 328 nog niet genoegquote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Je kan ook zelf het maandbedrag verhogen, toch?
Mss toch es speeltjes op zonne-energie kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom betalen wij toch ¤ 328 en moeten we elk jaar tussen de ¤ 800 en ¤ 1.000 bijbetalen
Vandaar eerst de "quote:
Das echt bizarquote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |