Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdKquote:
een beetje miezersneeuw....quote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Morgenochtend trekken winterse buien over het land...
WTF hadden wij dan vandaag?
welke dan? OV Chip werkt hier ookquote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdK
Je bent jaloers he?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdK
Ik kreeg al een sms, ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens al die paranoia angsthazen hier zat je veel te dichtbij
quote:
sbs?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:14 schreef Oognip het volgende:
Ik ga tienermoeders terugkijkenIk hou van baby's!
Ik heb het super gehad!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:13 schreef Maes het volgende:
Welkom terug GB![]()
![]()
![]()
heb je het leuk gehad?? En ben je erg bruin??
Laatste keer dat ik er was hing dat blijkbaar van de luimen van de bus af. Naar oh-oh ging goed, toen ik terugwilde beweerde de chauffeur bij hoog en bij laag (voor zover ik het kon verstaan ) dat mijn kaart niet geldig wasquote:
Heuvelsquote:
vervelend, das toch ook met een meiske met een zoontje met een heel rare naamquote:
de heuvels van limburg, of de heuvels van oh-oh?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was hing dat blijkbaar van de luimen van de bus af. Naar oh-oh ging goed, toen ik terugwilde beweerde de chauffeur bij hoog en bij laag (voor zover ik het kon verstaan ) dat mijn kaart niet geldig was
[..]
Heuvels
Zinidiquote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
vervelend, das toch ook met een meiske met een zoontje met een heel rare naam
die wat laatst dr kind voor een of andere uitreiking de nacht naar een onthaalmoeder deed?
Nou poeh hee, beentjes dr afknippen omzomen, onderkant wat innemen en klaarquote:Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Ynske het volgende:
zo knap dat je die dingen zo eventjes maakt
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de heuvels van limburg, of de heuvels van oh-oh?
quote:
die jaquote:
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou poeh hee, beentjes dr afknippen omzomen, onderkant wat innemen en klaar
soms uit stof, maar dit waren gekregen kinderpyjama'squote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
die ja
[..]
die ja
[..]
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik niet
Normaal wel hoor, maar Guess had me twee babypyjamaatjes van Sylvester opgestuurd en die heb ik verbouwdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
die ja
[..]
die ja
[..]
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik niet
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms uit stof, maar dit waren gekregen kinderpyjama's
Wat klinkt het weer heerlijk, behalve de haaien danquote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het super gehad!En ik ben aardig bruin, ja. Maar het kan beter hoor. Acht dagen, waar van één reisdag en twee dagen duiken zijn voor mij niet genoeg om écht bruin te worden
ah zoquote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal wel hoor, maar Guess had me twee babypyjamaatjes van Sylvester opgestuurd en die heb ik verbouwd
Heul nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens al die paranoia angsthazen hier zat je veel te dichtbij
Nou, ik heb Greys ook wel een beetje zien paniekeren hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet
Cutebaaaaaaaaai
Hoe heb je het gehad?
Ga je vissen?quote:
Ja die welquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb Greys ook wel een beetje zien paniekeren hoor
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die wel![]()
Ik zei in al m'n wijsheid dat het niet zo hoeft te zijn dat ze ook bij Gb zaten natuurlijk.
Die is om half 12 geopereerd aan haar pootje (geen idee eigenlijk of het hand of voet isquote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwensik las ff half/half terug, ik zag iets over Ing en ziekenhuis? Whats up?
Oh, vervelend. Zware operatie?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is om half 12 geopereerd aan haar pootje (geen idee eigenlijk of het hand of voet is)
Er moest iets met een bloedvat gedaan worden ivm slechte doorbloeding
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Opensnijden, bloedvat zoeken en afbinden, pols
Dat klinkt niet fijn? Poliklinisch of wat?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Opensnijden, bloedvat zoeken en afbinden, pols
Zo zei ze het zelf, gisterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |