Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdKquote:
een beetje miezersneeuw....quote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Morgenochtend trekken winterse buien over het land...
WTF hadden wij dan vandaag?
welke dan? OV Chip werkt hier ookquote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdK
Je bent jaloers he?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie praten anders, OV-vervoersbewijzen worden niet geaccepteerd en jullie hebben een gouverneur ipv. een CvdK
Ik kreeg al een sms, ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens al die paranoia angsthazen hier zat je veel te dichtbij
quote:
sbs?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:14 schreef Oognip het volgende:
Ik ga tienermoeders terugkijkenIk hou van baby's!
Ik heb het super gehad!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:13 schreef Maes het volgende:
Welkom terug GB![]()
![]()
![]()
heb je het leuk gehad?? En ben je erg bruin??
Laatste keer dat ik er was hing dat blijkbaar van de luimen van de bus af. Naar oh-oh ging goed, toen ik terugwilde beweerde de chauffeur bij hoog en bij laag (voor zover ik het kon verstaan ) dat mijn kaart niet geldig wasquote:
Heuvelsquote:
vervelend, das toch ook met een meiske met een zoontje met een heel rare naamquote:
de heuvels van limburg, of de heuvels van oh-oh?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was hing dat blijkbaar van de luimen van de bus af. Naar oh-oh ging goed, toen ik terugwilde beweerde de chauffeur bij hoog en bij laag (voor zover ik het kon verstaan ) dat mijn kaart niet geldig was
[..]
Heuvels
Zinidiquote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
vervelend, das toch ook met een meiske met een zoontje met een heel rare naam
die wat laatst dr kind voor een of andere uitreiking de nacht naar een onthaalmoeder deed?
Nou poeh hee, beentjes dr afknippen omzomen, onderkant wat innemen en klaarquote:Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Ynske het volgende:
zo knap dat je die dingen zo eventjes maakt
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de heuvels van limburg, of de heuvels van oh-oh?
quote:
die jaquote:
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou poeh hee, beentjes dr afknippen omzomen, onderkant wat innemen en klaar
soms uit stof, maar dit waren gekregen kinderpyjama'squote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
die ja
[..]
die ja
[..]
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik niet
Normaal wel hoor, maar Guess had me twee babypyjamaatjes van Sylvester opgestuurd en die heb ik verbouwdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
die ja
[..]
die ja
[..]
aaah je maakt ze niet uit stof, maar van wat anders? dat wist ik niet
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms uit stof, maar dit waren gekregen kinderpyjama's
Wat klinkt het weer heerlijk, behalve de haaien danquote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het super gehad!En ik ben aardig bruin, ja. Maar het kan beter hoor. Acht dagen, waar van één reisdag en twee dagen duiken zijn voor mij niet genoeg om écht bruin te worden
ah zoquote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal wel hoor, maar Guess had me twee babypyjamaatjes van Sylvester opgestuurd en die heb ik verbouwd
Heul nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik heb Greys ook wel een beetje zien paniekeren hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet
Cutebaaaaaaaaai
Hoe heb je het gehad?
Ga je vissen?quote:
Ja die welquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb Greys ook wel een beetje zien paniekeren hoor
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die wel![]()
Ik zei in al m'n wijsheid dat het niet zo hoeft te zijn dat ze ook bij Gb zaten natuurlijk.
Die is om half 12 geopereerd aan haar pootje (geen idee eigenlijk of het hand of voet isquote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwensik las ff half/half terug, ik zag iets over Ing en ziekenhuis? Whats up?
Oh, vervelend. Zware operatie?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is om half 12 geopereerd aan haar pootje (geen idee eigenlijk of het hand of voet is)
Er moest iets met een bloedvat gedaan worden ivm slechte doorbloeding
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Opensnijden, bloedvat zoeken en afbinden, pols
Dat klinkt niet fijn? Poliklinisch of wat?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Opensnijden, bloedvat zoeken en afbinden, pols
Zo zei ze het zelf, gisterquote:
k weet tquote:
Dat weten we nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn? Poliklinisch of wat?![]()
En die PI erbij![]()
Een zwarte? Of roze?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat weten we niet![]()
PI is standaard omdat ik het leven door een zonnebril bekijk
Je kan er zo inquote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-43/omschrijving/
Liefst een roze maar soms is een zwarte beterquote:
Tis net Schiebroek vind ik (en ik hou van Schiebroek) Badkamer vind ik iets minder, ik hou niet zo van die douchecabines, maar keuken is joppe! Hele mooie vloer ookquote:Op woensdag 8 december 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja héMooie keuken en badkamer. Wel burgerlijk wijkje als je zo die foto's ziet
't Is een leuk, rustig wijkje maar even de Singel over en je zit in het bruisende hart van Delftquote:Op woensdag 8 december 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja héMooie keuken en badkamer. Wel burgerlijk wijkje als je zo die foto's ziet
Joah, das wel relaxedquote:Op woensdag 8 december 2010 13:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is een leuk, rustig wijkje maar even de Singel over en je zit in het bruisende hart van Delft
D'r is nix mee de bewoners zijn uit elkaar of hebben voor heel veel geld een nieuwbouwhuis gekocht en moeten dit gewoon kwijt.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah, das wel relaxed![]()
Vraag me alleen altijd bij zo'n huis af of er niet weer iets is dan...aangezien het al 25.000 in prijs is gedaald terwijl het pas een half jaar te koop staat
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Opensnijden, bloedvat zoeken en afbinden, pols enkel
Ben je al klaar??quote:
Ben net terug en ik leef nog.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je leeftZe hebben je niet gehouden dus? Of moet je nog?
Alles goed gegaan? Kan je nog lopen dan?quote:
Jahoor, pootje is nog verdoofd.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Alles goed gegaan? Kan je nog lopen dan?
Lol dus die intake was niet voor jou bedoelt?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben net terug en ik leef nog.
Tis nog verdoofd, dus ik ben nog wel aardig heppie.
Was gewoon poliklinisch, maar ze hadden me verkeerd ingepland.
Hele intake over allergieen en wie ze moesten bellen bij calamiteiten en ik moest daarna nog blijven ivm nabloedingen en onwelwordingen enzo.
Dus ik werd steeds nerveuzer![]()
En toen ik eindelijk gehaald werd vroeg ik aan de ass. chirurgie wat er nou ging gebeuren (ik zei idd ook "toch gewoon opensnijden, opzoeken, afbinden en hechten?)
En dat bleek ook zo te zijn gelukkig.
Ingreep was binnen 10 minuten klaar en daarna zijn we lekker ff naar de Mac gegaan, want ik was natuurlijk wel heul zielig
Jawel, maar het had niet gehoeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol dus die intake was niet voor jou bedoelt?
Geniet nog maar ff van je roesje
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar het had niet gehoeven.
En toen ging ik liggen, komt er een andere ass. die heel jolig riep "trek uw onderbroek maar uit!".
Dus ik "Waaaarom?"![]()
Had ze ook weer verkeerd begrepen wat ik kwam doen.
Chirurg was wel hilarisch met z'n ass. trouwens. Reuze-gezellig
Straks was ik wakker geworden met een piem0lquote:Op woensdag 8 december 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Je zal daar onder narcose liggen ofzo, dat ze ineens heul iets anders gaan doen dan de bedoeling is
Dus het valt tot nu toe meequote:Op woensdag 8 december 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen ging ik liggen, komt er een andere ass. die heel jolig riep "trek uw onderbroek maar uit!".
Dus ik "Waaaarom?"![]()
En wat is part2?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks was ik wakker geworden met een piem0l![]()
Nou ja, dit heb ik weer gehad, dinsdag part 2
Dinsdag pas de piemol?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks was ik wakker geworden met een piem0l![]()
Nou ja, dit heb ik weer gehad, dinsdag part 2
Dichtspuiten van aders bij de dermatoloog.quote:
Ja, de ballen hebben ze vandaag al gedaanquote:
Heb je er veel last/pijn van? Het klinkt allemaal niet echt fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dichtspuiten van aders bij de dermatoloog.
Ik wilde perse voor het nieuwe jaar, want ik was toch al over m'n eigen risico heen
We zijn gewoon zuinig op Gb.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn gewoon zuinig op Gb.
Hoiiiiiiiiiii
En ik ga ook meteen weer, pauze alweer voorbij
Werkzequote:Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn gewoon zuinig op Gb.
Hoiiiiiiiiiii
En ik ga ook meteen weer, pauze alweer voorbij
De laatste tijd wel weer, maar ben allang "blij" dat het om het diepe systeem gaat.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je er veel last/pijn van? Het klinkt allemaal niet echt fijn
En de behandelingen? Doet dat nog pijn? Want de last die je er van hebt is dus dat de doorbloeding niet lekker loopt op sommige plekken oid?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel weer, maar ben allang "blij" dat het om het diepe systeem gaat.
Anders had ik nu van die schitterende benen met van die kronkeldingen erop
Lekker is anders; per keer toch zo'n 20 tot 40 spuiten in je been, waardoor je aderen van binnenuit gaan ontsteken en daardoor samenschrompelenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de behandelingen? Doet dat nog pijn? Want de last die je er van hebt is dus dat de doorbloeding niet lekker loopt op sommige plekken oid?
Maar door dat samenschrompelen verbeterd de doorbloeding? Ik niet snappenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker is anders; per keer toch zo'n 20 tot 40 spuiten in je been, waardoor je aderen van binnenuit gaan ontsteken en daardoor samenschrompelen![]()
Maar da's maar 20 minuutjes...de 2 weken daarna in een drukverband moeten lopen is het minste van alles
Nee, die ader lost dan uiteindelijk vanzelf op, waardoor het bloed een nieuwe weg gaat zoeken door een ader die wel goed werktquote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar door dat samenschrompelen verbeterd de doorbloeding? Ik niet snappen
20 tot 40 spuitenwat een hel
Oh ja dat is heel onsmakelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel weer, maar ben allang "blij" dat het om het diepe systeem gaat.
Anders had ik nu van die schitterende benen met van die kronkeldingen erop
watjequote:Op woensdag 8 december 2010 13:51 schreef Rewimo het volgende:
Ing, welkom terug en fijn dat je nog een meisje bent
GB heelhaais terug zie ik
Ik was net op tijd weg vanmorgen als ik alles zo teruglees
Ik bedoel: net op tijd voor julliequote:
Ah okee, nu snap ik het wat meer. Hopen dat het helpt dusquote:Op woensdag 8 december 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die ader lost dan uiteindelijk vanzelf op, waardoor het bloed een nieuwe weg gaat zoeken door een ader die wel goed werkt
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus ik "Waaaarom?"![]()
Sterktequote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop het ook...en nu ga ik plat.
Het begint een beetje irritant te kloppen nu
Ga maar even lekker liggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop het ook...en nu ga ik plat.
Het begint een beetje irritant te kloppen nu
hoe lang is de wachtrij?quote:
5 minuten.quote:
Och Chicoquote:Op woensdag 8 december 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou je hebt tenminste een kerstbonus![]()
Evengoed zonde ja![]()
Greys, ben je dr nog? Nee zeker?
Ik had van t weekend een filmpje gemaakt van mijn miepende bejaarde![]()
Hijs niet zielig hoorquote:
Hij is schattigquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaa en dan heb je eindelijk een levend wezen aan de lijn en dan zegt ze zuchtend, het systeem doet het niet en dan word je weer in de wacht gesmeten
Goed dat ze nu in elk geval de oorzaak hebben gevonden, nu de oplossing nogquote:Op woensdag 8 december 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
zo, ze hebben een gat gevonden waardoor t water de schouw in kan, en bij mij naar binnen komt.
ze gaat t oplossen, hoop dat t helpt
idd, beter dan wat de woningbouw deed met wat beetjes kit langs randjes smerenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed dat ze nu in elk geval de oorzaak hebben gevonden, nu de oplossing nog
600xquote:Student probeerde WikiLeaks-kabel uit te graven
KATWIJK - Een student heeft jaren geleden geprobeerd de kabel bij Katwijk, die wordt gezien als doelwit voor een terroristische aanval, op te graven.
De kabel is echter moeilijk te vinden en ligt zo diep dat je grote graafmachines nodig hebt om erbij te komen, meldt student Henry in het Leidsch Dagblad. Hij probeerde na de aanleg van de datalijn als kwajongensstreek de TAT-14 bloot te leggen, maar zonder succes.
Met behulp van vrienden en een metaaldetector probeerde hij de kabel te vinden. "Geen idee wat ik er dan mee zou doen. Doorknippen, riep ik eerst. Dat was natuurlijk stoerdoenerij", vertelt hij in de regionale krant. "Het was een soort studentengrap. Een stunt."
Het werd geen succes. "Toen we om één uur 's nachts nog niks hadden gevonden, gaven we het op. Het diepste punt was toen bijna twee meter."
Henry denkt dus dat Katwijk niet hoeft te vrezen voor een sabotageactie van terroristen. "Je moet echt met een shovel komen en dat valt nogal op. Je komt er ook niet door een bom in het zand te laten ontploffen. Ik zou een ander doelwit kiezen."
Katwijk kwam deze week in het nieuws als potentiële plaats voor een aanslag, toen WikiLeaks een lijst met vitale locaties voor de VS publiceerde. Daar stond Katwijk tussen omdat daar de TAT-14 kabel ligt. Door dien kabel passeert data tussen Europa en de VS, waaronder internetverkeer.
Huh, vandaag?quote:
bovenaan in de balkquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Waar staan die Fokking verkiezingen eigenlijk?
Hier in het 'mooie' Cappelli di Eisel doen de postbodes hun werk gewoonquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, vandaag?
Geen stakende postbode?
![]()
hier lag hij ook in de busquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, vandaag?
Geen stakende postbode?
![]()
Nou inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
Fuck, LL, ik had je bijna he? Gaat het topic dicht.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier lag hij ook in de busdank je
hij is hier nog steeds niet gekrompen, ook de nootjes verdwijnen maar met mondjesmaatquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een futterwurst meegenomen voor de vogeltjes. Eens kijken hoe lang ze dáárover doen. De mezenbollen verdwijnen in een paar dagen![]()
[ afbeelding ]
Die staken ookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden voor de vogels roggebrood neergelegd buiten op een balk.
En rijst.
Ligt dr nog steeds
quote:
Nou ja dat had ik vorig jaar dus ook, dr kwam echt geen vogel voor, nu koop ik niks meer hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Barbaaf het volgende:
Vorig jaar had ik vetbollen opgehangen aan begin van de winter. De hele winter zijn ze er niet aan geweest, pas in het voorjaar hing er af en toe een meesje aan en toen de jonge meesjes uitvlogen ging het pas echt snel.
Hier ook, sinds de (schijt)lijsters het potje pindakaas hebben ontdekt is het om de zoveel tijd een hels kabaal van vechtende vogelsquote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Hier vreten ze de oren van mijn kop, en die van qltel en Christan erbij
Ja hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |