Dat word ik heel ergens anders door, de winter kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik word er zo depressief van als de pest.
Okeequote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je bij Marijkje intrekken![]()
...
echt nietquote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zigeuners, woonwagenbewoners, kampers, allemaal hetzelfde.
Je weet het he. Beter een ster in je voorruit, dan op je grillequote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die rijden ook rond in een dofwitte Mercedes 190D met grote spoiler en doorrookt interieur.
Wehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef Panda72 het volgende:
De snack van de collega die naast mij zat was zo knapperig gebakken toen zij haar mes en vork in de snack zetten vloog de snack zo over de tafel. En belande bij collega die tegenover haar zat op het bord.![]()
Die kop die mijn collega toen trok geweldig je kon mij wegdragen.
whehehequote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef Panda72 het volgende:
De snack van de collega die naast mij zat was zo knapperig gebakken toen zij haar mes en vork in de snack zetten vloog de snack zo over de tafel. En belande bij collega die tegenover haar zat op het bord.![]()
HIJ DOET HET !!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef Panda72 het volgende:
Je weet dat GF een ex-reiziger is?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zigeuners, woonwagenbewoners, kampers, allemaal hetzelfde.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah dank je wel voor jouw hulpquote:
Graag gedaan meissiequote:Op woensdag 8 december 2010 12:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah dank je wel voor jouw hulp
nu even welquote:
verkeerd gewedquote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Ik wed dat je ook in auto's handelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |