quote:Op zondag 26 december 2010 15:59 schreef PeterKelder het volgende:
Ik wist dat Myriam niet al te snugger was, maar de Nederlandse schrijvers hebben haar echt DOM gemaakt!!!
Ik vind Myriam echt een irritant personage, Harmsen vind ik wel grappig. Gerard is af en toe wel leuk, maar ook niet constant.quote:Op zondag 26 december 2010 16:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Ik vind Myriam en Harmsen (en Gerard Dendermonde) echt grappig, maar ik ben blij met de tijdelijke exit van Helen..
Tja..quote:Op zondag 26 december 2010 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Myriam echt een irritant personage, Harmsen vind ik wel grappig. Gerard is af en toe wel leuk, maar ook niet constant.
Ik vind het wel raar dat Simon zich zo snel over de dood van Annette heen zet, ikzelf had er graag nog even op ingespeeld met een depressie ofzo.
Storing??? :Squote:Op zondag 26 december 2010 16:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tja..
Vanaf aflevering 426 heb ik geen een storing gezien :p
Wisten de schrijvers toen ook nog nietquote:Op zondag 26 december 2010 15:46 schreef LetsGame het volgende:
Vinden jullie het ook niet raar, dat toen Mickey en Peter Arnie per ongeluk neerschoten, Arnie bloed nodig had van zijn vader, omdat zijn vader dezelfde zeldzame bloed/level had, maar Arnie eigenlijk Dennis is?
wat dacht je van die DNA test die Dennis en Robert deden, om te kijken wie de vader van Sil was..quote:Op zondag 26 december 2010 15:46 schreef LetsGame het volgende:
Vinden jullie het ook niet raar, dat toen Mickey en Peter Arnie per ongeluk neerschoten, Arnie bloed nodig had van zijn vader, omdat zijn vader dezelfde zeldzame bloed/level had, maar Arnie eigenlijk Dennis is?
Oh ja, dat was ook zo.quote:Op maandag 27 december 2010 11:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat dacht je van die DNA test die Dennis en Robert deden, om te kijken wie de vader van Sil was..
dat ook ja, terwijl Rien gewoon neergeschoten werd.. knap dat hij dan onherkenbaar verminkt was hequote:Op maandag 27 december 2010 11:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo.
Maar wat te denken van de moord op Frits/Rien, iedereen denken dat Frits dood is omdat het lichaam onherkenbaar verminkt was. 1 DNA-testje was genoeg om te weten dat het Rien was
Ze beweerden dat zijn hoofd minstens aan flarden geschoten wasquote:Op maandag 27 december 2010 11:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook ja, terwijl Rien gewoon neergeschoten werd.. knap dat hij dan onherkenbaar verminkt was he
quote:Op maandag 27 december 2010 11:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze beweerden dat zijn hoofd minstens aan flarden geschoten was
Dat dus inderdaad, dat had ik precies toen ze dat zeiden. Onherkenbaar verminkt, yeah right. 1 dna-test en je weet alles.quote:
had Rien niet toevallig de ochtendjas van Frits aan?quote:Op maandag 27 december 2010 11:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad, dat had ik precies toen ze dat zeiden. Onherkenbaar verminkt, yeah right. 1 dna-test en je weet alles.
Maar die huurmoordenaar alleen al, deur wordt opengedaan en meteen vuren. Voor hetzelfde geld was het de huishoudster geweest.
Mijn theorie is dan ook dat Trix in paniek niet het nummer van Huurmoordenaars BV heeft gebeld, maar het nummer van het Leger Des Heils. De zwerver aan de andere kant van de lijn heeft dan makkelijk 30.000 gulden verdient
Maar dan nog, je zou op zijn minst verwachten dat zo'n huurmoordenaar een foto heeft. Het lijkt me wel heel toevallig dat Trix aan de huurmoordenaar heeft doorgegeven wat voor badjas Frits heeftquote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
had Rien niet toevallig de ochtendjas van Frits aan?
dat vandaar de verwarring ontstond?
das waar ook, maar dat is wat mij nog bijstaat..quote:Op maandag 27 december 2010 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dan nog, je zou op zijn minst verwachten dat zo'n huurmoordenaar een foto heeft. Het lijkt me wel heel toevallig dat Trix aan de huurmoordenaar heeft doorgegeven wat voor badjas Frits heeft
Nee, dat is inderdaad zo. De verwarring ontstond omdat Rien de badjas van Frits aanhad.quote:Op maandag 27 december 2010 11:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
das waar ook, maar dat is wat mij nog bijstaat..
dat is waar ook ja, was echt een geweldige scene toenquote:Op maandag 27 december 2010 11:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad zo. De verwarring ontstond omdat Rien de badjas van Frits aanhad.
Maar ja, de schrijvers werkten toen nog deels met de Australische scripts, waarin Rien uit de serie verdween. Joost Buitenweg stelde toen voor om Rien te laten doodschieten, en zo geschiedde. Al blijft het een beetje vreemd.
De ketchupfabrikant kon tevreden zijnquote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is waar ook ja, was echt een geweldige scene toen
Als ze laten zien hoe die arm van Janine eruit ziet.... petje af voor de mensen van de grime!quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef roos85 het volgende:
De dood van Onno P. Wassenaar:
Janine in brand, met mijn favo Dian:
Nee, niet bepaald evil nee. Lachen is het wel om te weten dat het weinig had gescheeld, of de 'evil' Dian was gespeeld door Lotte van Dam!quote:Op maandag 27 december 2010 12:06 schreef roos85 het volgende:
de eerste Dian, ook een scene met Antonie en Frederique![]()
de eerste Dian was niet bepaald evil
Ik had het geopend, maar Static had hem weer net zo hard gesloten en had totaal andere ideeën daarover dan jij, zie dit topic GTST #306: Waar we over het huidige seizoen praten en dan pagina 5 en 6.quote:Op maandag 27 december 2010 16:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat het plan was om de langstlopende, huidige reeks over alles omtrent de serie te laten gaan, en dat er een tweede topic zou worden geopend om over van alles behalve oude koeien te praten?!
Dat was wat mij betreft ook de slechtste en meest ongeloofwaardige verhaallijn ooit, dat Dennis eigenlijk Arnie is. Ik ben daarna ook een paar jaar gestopt met kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 15:46 schreef LetsGame het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |