Nee dat zijn applicatie- en databasebeheerders.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:04 schreef Biels het volgende:
Systeembeheerders zijn dan ook het laagste van het laagste.
Ja fuck, kom je nu meequote:
Ik ben ook gelijk de enige met 'verstand van compjoeters' hier, dus die rol vervul ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef OEM het volgende:
Systeembeheerder? Je bedoelt helpdesker. Zelfs schoonmakers hebben nog meer respect.
Bij sommige mensen reageer ik sowieso al traag, zijn vooral mensen die niet luisteren of hun problemen alleen kunnen aanduiden als "Het werkt niet!" of "hij doet iets raars!"quote:Op woensdag 8 december 2010 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
Als systeembeheerder kun je ze iig waarschijnlijk binnenkort terugpakken door extra traag te reageren met kastje-->muur-fratsen als ze om iets zeuren waarvoor ze wel bij jou moeten zijn.
Ja die hooghartige arrogantie krijg je automatisch als systeembeheerder, schijnt het.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:14 schreef Keiichi het volgende:
Bij sommige mensen reageer ik sowieso al traag, zijn vooral mensen die niet luisteren of hun problemen alleen kunnen aanduiden als "Het werkt niet!" of "hij doet iets raars!"
Degene die me wel dankbaar zijn en ook alleen met ECHTE problemen bij mij komen, help ik graag. (En de baas, maar daar heb ik weinig keus bijquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die hooghartige arrogantie krijg je automatisch als systeembeheerder, schijnt het.
Mensen die zichzelf beter vinden dan de rest --> Fokker afzeikenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is een bekend verschijnsel in alle banen waar je veel rechtstreeks contact met je 'klanten' hebt.
De gemiddelde mens (ook zogenaamde 'hoogopgeleiden' als HBO'ers en economiestudentjes op de uni) zijn te dom om verder te kijken dan hun neus lang is.
Trein te laat --> NS personeel afzeiken
Donald Duck op vrijdag ipv donderdag --> postbode afzeiken
PC werkt niet --> systeembeheerder is een prutser
Moeten wachten op het gemeentehuis --> ambtenaren zijn lui.
Etc etc.
Ik had de Donald Duck gisteren al!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Donald Duck op vrijdag ipv donderdag --> postbode afzeiken
Dat de PC's of servers niet werken, ok!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef ReV66 het volgende:
Als de voetbalclub niet functioneert is de trainer de lul
Als de stroomvoorziening niet functioneert is de systeembeheerder de lul.
Wen er maar aan TS.
Waarom zouden ze jouw lastig vallen als de koelkast of magnetron werkt?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dat de PC's of servers niet werken, ok!
Maar de stroomAls de koelkast of magnetron werkt komen ze mij toch ook niet lastig vallen (Nog niet gebeurd...)
Wacht maar tot een mobieltje van iemand iets raars doet.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dat de PC's of servers niet werken, ok!
Maar de stroomAls de koelkast of magnetron werkt komen ze mij toch ook niet lastig vallen (Nog niet gebeurd...)
Omdat het elektronisch is. Net zoals een PC. Weinig verschil eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jouw lastig vallen als de koelkast of magnetron werkt?
Ik lul ook maar wat, tis maar een voorbeeldquote:Op woensdag 8 december 2010 10:38 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik had de Donald Duck gisteren al!![]()
Of pas... weet ik veel
Welke school heb jij genoten?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef Mopst3r het volgende:
Denken dat een UPS het probleem oplost bij een totale power outage.
Welke school heb jij genoten TS
het is een vrouw, ze kan er niks aan doenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ga dan achter de computer vandaan als je er zo een hekel aan hebt
Users
Jawel, ze kan haar mening voor zich houdenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
het is een vrouw, ze kan er niks aan doen
en die computer verruilen voor het aanrechtquote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jawel, ze kan haar mening voor zich houdenZoals het een goede vrouw betaamt.
kennis van mij is systeembeheerder en die lacht zich altijd rot om dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:04 schreef Biels het volgende:
Systeembeheerders zijn dan ook het laagste van het laagste.
Wat zeggen ze tegen je dan? Waarom werkt de magnetron zo goed? Kun je hem misschien niet voor me kapotmakenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Omdat het elektronisch is. Net zoals een PC. Weinig verschil eigenlijk
Ja, stel je ook eens voor dat je je werk, mensen helpen die geen hol van computers snappen, correct uit zou voerenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:14 schreef Keiichi het volgende:
Bij sommige mensen reageer ik sowieso al traag, zijn vooral mensen die niet luisteren of hun problemen alleen kunnen aanduiden als "Het werkt niet!" of "hij doet iets raars!"
Wow! 2300! Tering hee!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:10 schreef wise het volgende:
Deze mensen gaan meestal gewoon met een netto salaris van meer dan 2300 naar huis
Gast, je weet toch dat op fok het gemiddelde salaris bóven 3 keer modaal ligtquote:Op woensdag 8 december 2010 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
kennis van mij is systeembeheerder en die lacht zich altijd rot om dit soort opmerkingen.
Deze mensen gaan meestal gewoon met een netto salaris van meer dan 2300 naar huis
Het cultiveren van die machtspositie is, hoe treurig ook, deel van je werk als systeembeheerder.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef Catbert het volgende:
Ja, stel je ook eens voor dat je je werk, mensen helpen die geen hol van computers snappen, correct uit zou voeren
Ja, totdat uiteindelijk ongeveer iedereen in het bedrijf een teringhekel aan je heeft, zowel de developers als de gebruikers. Zijn vrijwel altijd een bepaald slag mensen, beheerders. Van die enorm oncreatieve burgerlijke mensen die alles in ambtelijke procedures willen gieten. "Schiet maar een ticket in". Rot op! Jij hebt het kapot gemaakt dan fix je het maar lekker NU.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
Het cultiveren van die machtspositie is, hoe treurig ook, deel van je werk als systeembeheerder.
Ik ken het type wel waar TS op doelt hoor. Die zijn gewoon te lui en/of te dom om fatsoenlijk met zo'n ding om te kunnen gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, stel je ook eens voor dat je je werk, mensen helpen die geen hol van computers snappen, correct uit zou voeren
Dat geldt overigens niet alleen bij systeembeheer, maar in alle bedrijfstakken en werk. Heel vaak volgt er geen antwoord of "Niets" op vragen als "Wat heb je zelf al geprobeerd?" of "Had je zelf al een idee?".quote:Op woensdag 8 december 2010 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken het type wel waar TS op doelt hoor. Die zijn gewoon te lui en/of te dom om fatsoenlijk met zo'n ding om te kunnen gaan.
Ze lezen niet, ze luisteren niet en ze roepen zaken als "hij doet het niet!" en "Ja, kan je even langskomen? Ik heb hem echt heel hard nodig!!". Dat is overigens uit mijn privé-leven, ik ben geen systeembeheerder. Ik kan ze dus in hun sop gaar laten koken als ze echt niet meewerken.
Van die types die zichzelf hebben aangeleerd om bij een willekeurig probleem eerst maar eens heel opzichtig te gaan zuchten "Nou, ik ga daar eens heel rustig de tijd voor nemen om dat probleem eens uitgebreid in mijn eigen tempo te gaan bekijken, en we zullen zien wanneer ik met een oplossing kom, want ik laat me dus door niemand opjagen.", liefst vooral als het een probleem met enige tijdsdruk is, en dat dan met zo'n pontificale blik erbij.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:34 schreef Catbert het volgende:
Ja, totdat uiteindelijk ongeveer iedereen in het bedrijf een teringhekel aan je heeft, zowel de developers als de gebruikers. Zijn vrijwel altijd een bepaald slag mensen, beheerders. Van die enorm oncreatieve burgerlijke mensen die alles in ambtelijke procedures willen gieten. "Schiet maar een ticket in". Rot op! Jij hebt het kapot gemaakt dan fix je het maar lekker NU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |