Nee dat zijn applicatie- en databasebeheerders.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:04 schreef Biels het volgende:
Systeembeheerders zijn dan ook het laagste van het laagste.
Ja fuck, kom je nu meequote:
Ik ben ook gelijk de enige met 'verstand van compjoeters' hier, dus die rol vervul ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef OEM het volgende:
Systeembeheerder? Je bedoelt helpdesker. Zelfs schoonmakers hebben nog meer respect.
Bij sommige mensen reageer ik sowieso al traag, zijn vooral mensen die niet luisteren of hun problemen alleen kunnen aanduiden als "Het werkt niet!" of "hij doet iets raars!"quote:Op woensdag 8 december 2010 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
Als systeembeheerder kun je ze iig waarschijnlijk binnenkort terugpakken door extra traag te reageren met kastje-->muur-fratsen als ze om iets zeuren waarvoor ze wel bij jou moeten zijn.
Ja die hooghartige arrogantie krijg je automatisch als systeembeheerder, schijnt het.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:14 schreef Keiichi het volgende:
Bij sommige mensen reageer ik sowieso al traag, zijn vooral mensen die niet luisteren of hun problemen alleen kunnen aanduiden als "Het werkt niet!" of "hij doet iets raars!"
Degene die me wel dankbaar zijn en ook alleen met ECHTE problemen bij mij komen, help ik graag. (En de baas, maar daar heb ik weinig keus bijquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die hooghartige arrogantie krijg je automatisch als systeembeheerder, schijnt het.
Mensen die zichzelf beter vinden dan de rest --> Fokker afzeikenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is een bekend verschijnsel in alle banen waar je veel rechtstreeks contact met je 'klanten' hebt.
De gemiddelde mens (ook zogenaamde 'hoogopgeleiden' als HBO'ers en economiestudentjes op de uni) zijn te dom om verder te kijken dan hun neus lang is.
Trein te laat --> NS personeel afzeiken
Donald Duck op vrijdag ipv donderdag --> postbode afzeiken
PC werkt niet --> systeembeheerder is een prutser
Moeten wachten op het gemeentehuis --> ambtenaren zijn lui.
Etc etc.
Ik had de Donald Duck gisteren al!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Donald Duck op vrijdag ipv donderdag --> postbode afzeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |