Gisteren reageerde Mental Theo op mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tim Coronel heeft op een tweet van me gereageerd, wie wil me aanraken?
Begin deze week heeft Rob Kamphues een bericht van mij geretweetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Gisteren reageerde Mental Theo op mij![]()
Een klein beetje maar, hoor. Omdat het een social media-ding is en ik dat altijd een beetje creepy vind. Ik ben eigenlijk best wel ouderwets ook. Maar met vreemde mensen vind ik het wel leuk, hoor. Hyves; dat vond ik bijvoorbeeld ècht eng (sociale controle, consequenties, verantwoordelijkheid, iehhh).quote:
Are you talkin' to me?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk trouwens niet dat een grijze baard je zou staan. Rode baarden zijn mooier.
In een ver verleden wel dat ik al grijze haren in mn baard vond geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt ook getwitterd dat je een grijze baard wilt?
Hè? Dat ik grijs háár wil, toch? Op mijn hoofd!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt ook getwitterd dat je een grijze baard wilt?
TheraCAngelina Thera C. Angelina.quote:Op zondag 12 december 2010 03:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hè? Dat ik grijs háár wil, toch? Op mijn hoofd!
Snap dat dan, ze wil haar interieur aanpassen! #haardquote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TheraCAngelina Thera C. Angelina.
Wel sexy, dat grijs geverfde haard van Assange. #ikmeendit #ikwildatook
Hmmm, ik interpreteerde het als baard
Ja ik ook vanochtend...quote:Op zondag 12 december 2010 13:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Abnormaal veel last van spammers de laatste tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |