SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Paul op 08-12-2010 11:53:32 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
9 posts in een half uur. Woohoo..quote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef Paul het volgende:
Dit is gelijk een stormlooptopic door mijn naam in de TT
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
9 posts in een half uur. Woohoo..
Ik snap 'm niet, leg eens uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even weer het topic followen. (Get it, followen?!![]()
![]()
)
Ben jij dat echt?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:07 schreef Paul het volgende:
Dit ben ik met mijn iphone
[ afbeelding ]
dat zijn er 2quote:Op woensdag 8 december 2010 10:07 schreef Paul het volgende:
Dit ben ik met mijn iphone
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja, met wie dacht je dan dat Paul Twittert? Met zich zelf natuurlijk.
L o lSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren reageerde Mental Theo op mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tim Coronel heeft op een tweet van me gereageerd, wie wil me aanraken?
Begin deze week heeft Rob Kamphues een bericht van mij geretweetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Gisteren reageerde Mental Theo op mij![]()
Een klein beetje maar, hoor. Omdat het een social media-ding is en ik dat altijd een beetje creepy vind. Ik ben eigenlijk best wel ouderwets ook. Maar met vreemde mensen vind ik het wel leuk, hoor. Hyves; dat vond ik bijvoorbeeld ècht eng (sociale controle, consequenties, verantwoordelijkheid, iehhh).quote:
Are you talkin' to me?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk trouwens niet dat een grijze baard je zou staan. Rode baarden zijn mooier.
In een ver verleden wel dat ik al grijze haren in mn baard vond geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt ook getwitterd dat je een grijze baard wilt?
Hè? Dat ik grijs háár wil, toch? Op mijn hoofd!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt ook getwitterd dat je een grijze baard wilt?
TheraCAngelina Thera C. Angelina.quote:Op zondag 12 december 2010 03:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hè? Dat ik grijs háár wil, toch? Op mijn hoofd!
Snap dat dan, ze wil haar interieur aanpassen! #haardquote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TheraCAngelina Thera C. Angelina.
Wel sexy, dat grijs geverfde haard van Assange. #ikmeendit #ikwildatook
Hmmm, ik interpreteerde het als baard
Ja ik ook vanochtend...quote:Op zondag 12 december 2010 13:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Abnormaal veel last van spammers de laatste tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |