SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Paul op 08-12-2010 11:53:32 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
9 posts in een half uur. Woohoo..quote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef Paul het volgende:
Dit is gelijk een stormlooptopic door mijn naam in de TT
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
9 posts in een half uur. Woohoo..
Ik snap 'm niet, leg eens uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even weer het topic followen. (Get it, followen?!![]()
![]()
)
Ben jij dat echt?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:07 schreef Paul het volgende:
Dit ben ik met mijn iphone
[ afbeelding ]
dat zijn er 2quote:Op woensdag 8 december 2010 10:07 schreef Paul het volgende:
Dit ben ik met mijn iphone
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja, met wie dacht je dan dat Paul Twittert? Met zich zelf natuurlijk.
L o lSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren reageerde Mental Theo op mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tim Coronel heeft op een tweet van me gereageerd, wie wil me aanraken?
Begin deze week heeft Rob Kamphues een bericht van mij geretweetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Gisteren reageerde Mental Theo op mij![]()
Een klein beetje maar, hoor. Omdat het een social media-ding is en ik dat altijd een beetje creepy vind. Ik ben eigenlijk best wel ouderwets ook. Maar met vreemde mensen vind ik het wel leuk, hoor. Hyves; dat vond ik bijvoorbeeld ècht eng (sociale controle, consequenties, verantwoordelijkheid, iehhh).quote:
Are you talkin' to me?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk trouwens niet dat een grijze baard je zou staan. Rode baarden zijn mooier.
In een ver verleden wel dat ik al grijze haren in mn baard vond geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt ook getwitterd dat je een grijze baard wilt?
Hè? Dat ik grijs háár wil, toch? Op mijn hoofd!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt ook getwitterd dat je een grijze baard wilt?
TheraCAngelina Thera C. Angelina.quote:Op zondag 12 december 2010 03:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hè? Dat ik grijs háár wil, toch? Op mijn hoofd!
Snap dat dan, ze wil haar interieur aanpassen! #haardquote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TheraCAngelina Thera C. Angelina.
Wel sexy, dat grijs geverfde haard van Assange. #ikmeendit #ikwildatook
Hmmm, ik interpreteerde het als baard
Ja ik ook vanochtend...quote:Op zondag 12 december 2010 13:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Abnormaal veel last van spammers de laatste tijd.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef Ensaf het volgende:
Friezen en Elfstedentocht zijn treding topics.
Ik doe Block + report elke keer, valt nu wel weer mee maar kwestie van tijd voordat er meer komen. Om een slotje op m'n account te doen vind ik ook wel weer ver gaan..quote:
google het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef MagicIsland1 het volgende:
Hey waar kan ik de meest gevolgde Nederlanders zien? Zag op de FP dat Armin van Buuren nu de meeste followers heeft, zijn er ergens lijstjes te vinden hiervan?
check twittergids.nl van @michelbquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef MagicIsland1 het volgende:
Hey waar kan ik de meest gevolgde Nederlanders zien? Zag op de FP dat Armin van Buuren nu de meeste followers heeft, zijn er ergens lijstjes te vinden hiervan?
Dat kan gewoon ook bij pc (mac) programma's. Ik gebruik zelf Echofon en kan dan "Retweet with Comment" selecteren en bij Twitter for Android kan je Retweeten en dan "quote" selecteren, dan kan je die 2 combinerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Soms zie je een Retweet en Reply in 1, is dit een optie voor Iphone/Blackberry of zie ik dit op mijn pc over het hoofd.
thx voor de tip, ik wou ook al retweeten metreplyquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat kan gewoon ook bij pc (mac) programma's. Ik gebruik zelf Echofon en kan dan "Retweet with Comment" selecteren en bij Twitter for Android kan je Retweeten en dan "quote" selecteren, dan kan je die 2 combineren!
Heb je Youth in Revolt uiteindelijk nog gekeken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
thx voor de tip, ik wou ook al retweeten metreply
Ja hij is net afgelopnequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Heb je Youth in Revolt uiteindelijk nog gekeken?
Je zoekterm doorgeven aan de API.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef Razor21 het volgende:
Vraagje ik heb twitter nu ook mijn weblog laat berichten zien van (#durftevragen). Is er net als bij spitsnieuws een truc dat Twitter automatisch de hashtag laat zien van het onderwerp uit bericht?
Dus als ik iets over de NS zeg dat hij automatisch in mijn sidebar tweets van de NS laat zien?
Ja maar dan moet ik dat per bericht elke keer handmatig invoeren. Maar dat doen ze dus ook bij Spitsnieuws.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je zoekterm doorgeven aan de API.
Je zou gewoon het in de database kunnen bewaren. Maar er is geen ontkomen aan om handmatig een trefwoord op te geven. Je kan niet even uit een lap tekst het onderwerp kiezen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dat per bericht elke keer handmatig invoeren. Maar dat doen ze dus ook bij Spitsnieuws.
quote:On Friday 31st December 2010, @PeterGriffinn said:
Dear followers, the reason I haven't been as active on Twitter as I used to be is because I was recently informed that it is actually ILLEGAL for me to have a "Parody" Twitter account of anything that is copyrighted such as Peter Griffin. I suppose all rights to ownership of this account legally belong to @SethMacFarlane, the creator of Family Guy. (Side note, Seth, if you request ownership of this account you are free to Direct Message me at any time).
I want to thank each one of you for following me this far! I am hoping that I will be able to figure something out and continue Tweeting for all of you, but for now this account with be inactive. If you have more information about Twitter Parody accounts feel free to Tweet me anything you know. (I do read my @Mentions)
Hope to Tweet for all of you again soon!
Oh, and have a wonderful New Year.![]()
had ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef Rejected het volgende:
Mijn aantal tweets zijn al een paar maanden verminderd, had eerst bijna 3000, nu 300. :'D
het mag weer van Sethquote:
Ik heb Tim's Subaru Impreza eens total loss geredenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tim Coronel heeft op een tweet van me gereageerd, wie wil me aanraken?
Geen idee, denk niet dat ze die hebben. Twitter heeft toch helemaal geen diensten waarvoor je moet betalen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:02 schreef qu63 het volgende:
Waarom heeft twitter creditcardgegevens van die personen? En hoe komen ze er aan?
quote:tonight tiesto at the chasseveld breda, nice wheater now here in breda!
3:30 PM Jul 11th, 2009 via web
Deze knakker staat op de lijst voor de statenverkiezingen.quote:#ned2 docu over wilders valt tegen dus toch maar ff zappen naar die palingrukkers op #ned3
12 September 2010 21:31:51 via Twitter for iPhone
PVV?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
[..]
Deze knakker staat op de lijst voor de statenverkiezingen.
Wie wil raden voor welke partij?
Check connected/authorized sites in je settings en verander je wachtwoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Kickje.
Er worden bij mijn twitter berichten via mij geplaatst die ik zelf niet post. Weet iemand hoe dat kan?
Hij post dan dit
Download Movies Online - http://goo.gl/eXJ5D
Daar staat niets bijzonders. Password is verandert.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check connected/authorized sites in je settings en verander je wachtwoord.
Ik snap 't ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat betekent dat:Wondering who this is?
Someone you follow thought this was worth retweeting, which is why you are seeing it in your Home timeline. Learn more.Krijg ik sinds vrijdag regelmatig te zien op mijn homepage van mijn twitter. Ben ik verplicht om te retweeten?
vreeeeeemd.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Someone you follow thought this was worth retweeting, which is why you are seeing it in your Home timeline. Learn more.Krijg ik sinds vrijdag regelmatig te zien op mijn homepage van mijn twitter. Ben ik verplicht om te retweeten?
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:
http://tinyurl.com/69zg9brquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |