• Ga op vakantie tot na je 1e wedstrijd. (eigenlijk verleg je hier het probleem mee, maar het schijnt te werken).quote:Ik heb een probleempje met FM. Sinds kort geeft m'n FM een foutmelding, iedere keer dat ik een profiel van een speler wil bekijken. Om deze error gaat het: Football Manager 2011 11.0.0f151865 werkt niet meer, er komt een melding wanneer het probleem is opgelost. Alleen komt die melding nooit.
Ik heb gezien dat meerdere mensen soortgelijke problemen hebben, alleen is het bij hen als ze een bepaalde wedstrijd starten. Zij kunnen dan op vakantie gaan en dan is het probleem opgelost, alleen werkt dat bij mij niet. Iemand die een oplossing weet?
Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister heel even verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Gaat heel langzaam aangezien GT5 mijn tijd opslokt. 4 wedstrijden gespeeld. 3 gewonnen en 1 gelijk tegen de koploper.
Sta nu 3e na ongeveer de helft van de competitie. Wel heeeeel irritant dat mijn beste middenvelder en beste back zijn weggehaald door concurrenten. Toch kut die amateur contracten.
Haha dat Feyenoord! Had een speler, Marlon Kruis, die ik net goed genoeg vond voor een basisplaats in mijn ploeg. Krijgt hij een aanbieding van Feyenoord hahaha. Ja tuurlijk vertrekt hij naar hen. Zou ik ook doen als ik hem was haha
In het echt staan ze geloof ik ook laatste ja, of net er boven. Swift is ook slecht in het echt. Ik moet ook zeggen dat alle spelers die bij Vitesse in de basis stonden, bij mji terug verwezen zijn naar de A1 of naar het 2e. Heb geen een originele speler meer over.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Denninho het volgende:
[..]
Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen.Die amateur contracten zijn vervelend idd. Heb je al een verzoek gedaan bij het bestuur om de club prof te laten worden? Bij mij is ook 1 speler weggekaapt, maar ik heb er niks aan gedaan. Als ik een speler wil houden bied ik m altijd een nieuw amateur contract aan op het moment dat ie een aanbieding krijgt van een andere club. Het kost helemaal niets en er veranderd dan ook niets in het contract, maar toch accepteren ze het en staat er in het nieuws dat ze een jaar hebben bijgetekend.
Voorlopig ben je dan even van de concurrentie af, tot de club prof word en je echt een vast contract kan aanbieden.
Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikoraquote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef heloef het volgende:
Edwin van der Sar wil hier Volendam opkopen
FM somsquote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikora
Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizingquote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Volgens Wikipedia is FM 2008 held van weleer Mika Aaritalo vermoord.
Haha.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Volgens Wikipedia is FM 2008 held van weleer Mika Aaritalo vermoord.
Het is dan ook verre van waar.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |