abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89665438

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Vorige topic: Football Manager #62 Spanning, sensatie en zeikende zaakwaarnemers
pi_89665506
Dus dat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89665712
Ik heb na de promotie met Met Police mijn team op 4 plaatsen veranderd. Heb 1 centrale verdediger, 2 centrale middenvelders en 1 spits aangetrokken. Die zullen allemaal in de basis komen. Betekent wel dat mijn topscorer van het vorige seizoen, Chris Sharpling 22 goals in 33 duels, op de bank terecht komt. Met die 22 goals is hij clubtopscorer :P
pi_89666307
Goede TT _O-
pi_89666332
Dries Mertens is trouwens een teringlijer in mijn spel; er zijn 4 spelers die niet met hem op kunnen schieten, hij wil zelf niet weg, neemt geen genoegen met een plek in het 2e en de afkoopsom is te hoog om hem eruit te schoppen :'(
pi_89666541
Gister heel even verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Gaat heel langzaam aangezien GT5 mijn tijd opslokt. 4 wedstrijden gespeeld. 3 gewonnen en 1 gelijk tegen de koploper.

Sta nu 3e na ongeveer de helft van de competitie. Wel heeeeel irritant dat mijn beste middenvelder en beste back zijn weggehaald door concurrenten. Toch kut die amateur contracten.

Haha dat Feyenoord! Had een speler, Marlon Kruis, die ik net goed genoeg vond voor een basisplaats in mijn ploeg. Krijgt hij een aanbieding van Feyenoord hahaha. Ja tuurlijk vertrekt hij naar hen. Zou ik ook doen als ik hem was haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_89668619
quote:
Ik heb een probleempje met FM. Sinds kort geeft m'n FM een foutmelding, iedere keer dat ik een profiel van een speler wil bekijken. Om deze error gaat het: Football Manager 2011 11.0.0f151865 werkt niet meer, er komt een melding wanneer het probleem is opgelost. Alleen komt die melding nooit.

Ik heb gezien dat meerdere mensen soortgelijke problemen hebben, alleen is het bij hen als ze een bepaalde wedstrijd starten. Zij kunnen dan op vakantie gaan en dan is het probleem opgelost, alleen werkt dat bij mij niet. Iemand die een oplossing weet?
• Ga op vakantie tot na je 1e wedstrijd. (eigenlijk verleg je hier het probleem mee, maar het schijnt te werken).

• Heb je .NET Framework 4.0-Full geïnstalleerd heb je pc/ laptop?

• Patch 11.1 geïnstalleerd?

• 3D uitgeschakeld?

Zelf heb ik ook een tijd lang foutmeldingen gehad wat bij mij werkte was:

- Videokaart updaten.
- Ga naar de volgende map: Mijn documenten/ Sports Interactive/ Football Manager 2011 dan ga je naar MAPOPTIES en klik op tabblad weergave en dan vink je dit aan: Verborgen bestanden, mappen of stations weergeven.

Vooral die laatste moet bij vele foutmeldingen werken in FM. Succes
  woensdag 8 december 2010 @ 11:16:40 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89668795
Die TT :D
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89668876
Tvp
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_89671307
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister heel even verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Gaat heel langzaam aangezien GT5 mijn tijd opslokt. 4 wedstrijden gespeeld. 3 gewonnen en 1 gelijk tegen de koploper.

Sta nu 3e na ongeveer de helft van de competitie. Wel heeeeel irritant dat mijn beste middenvelder en beste back zijn weggehaald door concurrenten. Toch kut die amateur contracten.

Haha dat Feyenoord! Had een speler, Marlon Kruis, die ik net goed genoeg vond voor een basisplaats in mijn ploeg. Krijgt hij een aanbieding van Feyenoord hahaha. Ja tuurlijk vertrekt hij naar hen. Zou ik ook doen als ik hem was haha
Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen. :P Die amateur contracten zijn vervelend idd. Heb je al een verzoek gedaan bij het bestuur om de club prof te laten worden? Bij mij is ook 1 speler weggekaapt, maar ik heb er niks aan gedaan. Als ik een speler wil houden bied ik m altijd een nieuw amateur contract aan op het moment dat ie een aanbieding krijgt van een andere club. Het kost helemaal niets en er veranderd dan ook niets in het contract, maar toch accepteren ze het en staat er in het nieuws dat ze een jaar hebben bijgetekend. :) Voorlopig ben je dan even van de concurrentie af, tot de club prof word en je echt een vast contract kan aanbieden.
  woensdag 8 december 2010 @ 13:25:22 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89673762
Edwin van der Sar wil hier Volendam opkopen :D
C'est la vie
pi_89673932
Seedorf is bij mij trainer van Ajax en heeft een hekel aan mij.
Daniel de Ridder is nu trainer van de Graafschap.
pi_89674195
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Denninho het volgende:

[..]

Netjes, Vitesse Delft staat bij mij laatste met 1 overwinning en 14 nederlagen. :P Die amateur contracten zijn vervelend idd. Heb je al een verzoek gedaan bij het bestuur om de club prof te laten worden? Bij mij is ook 1 speler weggekaapt, maar ik heb er niks aan gedaan. Als ik een speler wil houden bied ik m altijd een nieuw amateur contract aan op het moment dat ie een aanbieding krijgt van een andere club. Het kost helemaal niets en er veranderd dan ook niets in het contract, maar toch accepteren ze het en staat er in het nieuws dat ze een jaar hebben bijgetekend. :) Voorlopig ben je dan even van de concurrentie af, tot de club prof word en je echt een vast contract kan aanbieden.
In het echt staan ze geloof ik ook laatste ja, of net er boven. Swift is ook slecht in het echt. Ik moet ook zeggen dat alle spelers die bij Vitesse in de basis stonden, bij mji terug verwezen zijn naar de A1 of naar het 2e. Heb geen een originele speler meer over.

Bedankt voor de tip trouwens....zal eens kijken of het helpt, want dit is echt kut
Vici, Vidi, Veni!
pi_89674865
Tussen het grote aantal doelpuntarme wedstrijden kwam ineens dit tussendoor:

*O*

Verder wel gewoon uitgeschakeld in de poule (Man City zat er ook nog in) maar dit pakt niemand me meer af!
pi_89675066
LoL, PSV is bij mij overgenomen door mensen Qatar. Zouden volgens geruchten 117 miljoen willen investeren.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:11:37 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89675561
Volgens Wikipedia is FM 2008 held van weleer Mika Aaritalo vermoord.
C'est la vie
pi_89676921
Vorige topic is dicht, maar alsnog: Scorpie _O_ Knap om met een amateurploeg kampioen van Eredivisie te worden :)
  woensdag 8 december 2010 @ 15:22:58 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89678575
Zit nu bij Cambuur en L.A. Galaxy wil me hebben ik zit nu toch aardig te twijfelen.
C'est la vie
pi_89679999
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef heloef het volgende:
Edwin van der Sar wil hier Volendam opkopen :D
Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikora :')
  woensdag 8 december 2010 @ 16:53:01 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89682886
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb weleens het verhaal gehoord dat bij iemand Inter was opgekocht door niemand minder dan Victor Sikora :')
FM soms :')

Trouwens heeft Edje doorgezet en Volendam daadwerkelijk gekocht.

En ik begin wel heel populair te worden want na Lokeren en L.A. Galaxy wil Vitesse me hebben.
C'est la vie
pi_89683097
Ik wil ook weer spelen heb alleen zo weinig tijd laatste weken :(
pi_89683563
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizing :')
  woensdag 8 december 2010 @ 17:09:52 #23
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_89683669
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef heloef het volgende:
Haha. :D
  woensdag 8 december 2010 @ 17:23:39 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89684326
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardig, ziet er niet uit als vandalizing :')
Het is dan ook verre van waar.
C'est la vie
pi_89684961
CL gewonnen *O*

Tegen Chelsea en Man Utd in de uitwedstrijd compleet weggespeeld, maar thuis scoorde ik erg veel :) Tegen Olympique Marseille twee wedstrijden niets weggegeven en kansen genoeg gehad om te winnen, maar na 2x 0-0 op penalties door omdat OM de 1e 4 penalties miste :')

Finale verrassend tegen Juventus die Barcelona eruit kegelden.

Hele goede wedstrijd waarin ik veruit de betere partij was, toch extra tijd nodig voor de winst.

Totaal in de CL 28x gescoord, maar ook 13 tegen. Absolute uitblinker Lodeiro
Ja, schrok je toch even he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')