Wat een verhaal. Domme fans die vrijkaarten kregen en dat dan in hun strijd versnipperden,whaha. En had ie niet even de doorns van de roos kunnen verwijderenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:38 schreef Janena het volgende:
Ik geef hem hooguit 1,77.
1.80 was met hakken aan.
Wij waren er in 1997 (bij the Grand) op een dag dat hij verder niet ging shoppen of zo.
Hij gooide vrijkaartjes uit het raam die vervolgens versnipperd werden door overenthousiaste fans die er later met veel gepuzzel weer een kaartje van gemaakt hebben (geen idee of ze ermee binnen zijn gekomen, wij gingen die dag niet).
En hij gooide een kussensloop, een roos met doorns en dat soort spullen uit het raam.
MIjn zusje had de steel van de roos vast terwijl anderen die uit haar handen probeerden te roppen (erg heal-the-world sfeertje toen, whahaha).
Die doorns deden PIJN.
IK had al bedacht dat het mission impossible zou worden dus ik heb het hele tafereel van een afstandje bekeken (Michael ook, vanachter het raam).
InMunchen hebben we dagenlang voor de Bayerisch hof geslapen....waar ik er achter kwam dat je psychisch onstabiel wordt na 5 nachten maximaal 2 uurtjes slaap.
.
Heb 'de val' voor mijn ogen zien gebeuren, erg onrealistisch.
edit: ah, 5x Amsterdam in 2 delen natuurlijk, bij History.....quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef matthijst het volgende:
Ik dacht dat 't 96 was, bij The Grand, maar dat zal wel '97 zijn geweest dan
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ahhhh wat leuk. Sta jij er ook op?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef matthijst het volgende:
Ik dacht dat 't 96 was, bij The Grand, maar dat zal wel '97 zijn geweest dan
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was ie ookquote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Robijn48 het volgende:
Hij ziet eruit als een opgejaagd dier op de eerste foto
Ach wat jammer voor je dat je niet naar het concert mocht toen je er zo dichtbij was. Je moeder zal je te jong hebben gevonden...balen dat het zo gelopen is.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef gifkwal het volgende:
Ja, die foto's wil ik ook groot zien!
Ik heb wat dat betreft ook alles gemist hoor. Ik was 10 toen Michael voor het laatst in Amsterdam was, en mocht van m'n moeder niet naar het concert(daar heeft ze nu overigens nog steeds spijt van, zij kon toen ook niet weten dat Michael mijn hele leven zoveel voor me zou betekenen en er later weinig kansen meer zouden komen).
Later toen hij wel eens in Europa was (met de WMA's bijvoorbeeld) timede hij dat altijd net zo dat hij tijdens belangrijke schoolexamens ergens was. Eén keer was ik toevallig op het filmfestival in Cannes toen hij daar was voor Ghosts, maar ik heb hem niet gezien.
Dus ja... ben net zo jaloers. Ik zou het in elk geval wel weten mocht ik een tijdmachine hebben.
Psies. En who can blame him.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Daarom hield hij ook van The Elephant Man.
I am not an elephant! I am not an animal! I am a human being! I am a man!
Het was een waar gekkenhuis...zijn leven.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef matthijst het volgende:
Die achter dat raam zijn er nog meer van, met bordjes I Love You en ... More ofzo...
Kan ze ff niet vinden, had vrig jaar foto's van die foto's gemaakt
[..]
Dat was ie ook
Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar op een gegeven moment werd bekend dat hij weg zou gaan, toen ging iedereen opeens rennen... om vervolgens bij Mme Tussaud te wachten....
Same here, was een jaar of 10 dat hij naar Nederland kwam voor de HIStory tour. Ik mocht niet want was te jongquote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef gifkwal het volgende:
Ja, die foto's wil ik ook groot zien!
Ik heb wat dat betreft ook alles gemist hoor. Ik was 10 toen Michael voor het laatst in Amsterdam was, en mocht van m'n moeder niet naar het concert(daar heeft ze nu overigens nog steeds spijt van, zij kon toen ook niet weten dat Michael mijn hele leven zoveel voor me zou betekenen en er later weinig kansen meer zouden komen).
Later toen hij wel eens in Europa was (met de WMA's bijvoorbeeld) timede hij dat altijd net zo dat hij tijdens belangrijke schoolexamens ergens was. Eén keer was ik toevallig op het filmfestival in Cannes toen hij daar was voor Ghosts, maar ik heb hem niet gezien.
Dus ja... ben net zo jaloers. Ik zou het in elk geval wel weten mocht ik een tijdmachine hebben.
Op zich geen gekke gedachte als je sommige beelden zietquote:Op woensdag 8 december 2010 22:07 schreef gifkwal het volgende:
Mijn moeder dacht dat ik in de verdrukking zou komen bij dat concert
Ik weet dat ik er in 1997 was op de dag van het 2e concert.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:17 schreef matthijst het volgende:
Hey, als ik die GRand foto van jou zie, dan lijkt het erop dat ik d'r diezelfde dag was... Tenzij MJ elke keer in dezelfde kamer sliep, de lucht elke keer blauwe was en ze elke keer met rode balonnen liepen te klooien natuurlijk
Maar stel je voor: geen internet om gelekte en onuitgegeven nummers mee te downloaden, alleen over MJ kunnen discussiëren met de geschifte fan bij je in de straat, met de videorecorder in de hand naar de tv kijken om MJ-momenten vast te leggen.. de 80s/90s lijken me niet mijn ding.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
Kappen nu, jullie maken me jaloers
Haha, lijkt me echt geweldig om MJ zo bewust te hebben meegemaakt.
van KYHU is het toch wel heel erg bekend dat het zowiezo Michael is????quote:
Ze willen je dat gewoon laten denken met dit filmpje. Ze maken het niet zo dat je er zelf over gaat nadenken maar je hoort dat het meer op Malachi lijkt.quote:
Ik zei het toch, glashelder dat het Malachi is. Die vibrato van Michaelquote:Op donderdag 9 december 2010 00:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ze willen je dat gewoon laten denken met dit filmpje. Ze maken het niet zo dat je er zelf over gaat nadenken maar je hoort dat het meer op Malachi lijkt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:37 schreef Noax het volgende:
Gratis concert pak je dus op de boerderij.....
Van vorige weekquote:Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef DrDentz het volgende:
staat het al op 1? dit is de kersthit van 2010
Jij had een zingende Michael verwacht?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij had een zingende Michael verwacht?
Ach, mijn verwachtingen waren al niet hoog voor de clip, dus dan valt het al snel meequote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Dat natuurlijk niet. Maar dit slaat ook nergens op. Elke halve seconde weer een nieuwe flits. En veel nietszeggende clips. Laat ook iets meer MJ zien. Ik vind het een goed nummer, maar een bout clip.
Inderdaad, krijg je allemaal nummers a la HMH.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef quirina het volgende:
Ik geef Will.i.am nog steeds gelijk ( hiero) en nou alleen nog maar meer na het horen van "Michael"..
En het volgende project
of je daar nou blij mee moet zijn..
Wat ik wel vreemd vind Michael Jackson beweerde iets van 100 songs per album te schrijven. waar zijn die gebleven dan?
Want het lijkt nou net of Sony echt geen ene reet heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |