abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89781077
Eind jaren '70 / begin jaren '80.
pi_89781281
Allebei tijdens Thriller sessies opgenomen.
pi_89782015
Ok, thanx. Kwa stem klopt dat inderdaad wel. Maar het stijltje niet. Maar goed, vernieuwend muziek maken is natuurlijk sowieso iets dat MJ toegeschreven wordt.
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:47:15 #279
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_89782133
Heb even de fragmentjes zitten luisteren op aanraden van iedereen :P
Vind hem niet slecht, maar ook niet geweldig.
Zo'n zo zo cd *schud met hand

Met Akon en 50cent heb ik bv ook al helemaal niks.
Wat ik mij toen ging afvragen hè, zijn die nummers samen opgenomen in de veronderstelling het uit te brengen of is dat later samen gemixt?
Of dachten ze, dit nummer wordt het niet, maar laten we hem toch maar samen inzingen :P
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_89782348
Met Akon was wel een project waar MJ bewust aan meewerkte, evenals met Lenny Kravitz. 50ct is er naar mijn weten later bijgehaald (bij het maken van dit album, dus toen Michael al dood was).

En Xaobotnik, ik denk dat Behind The Mask in de originele staat ook zeker niet zo klinkt als op het album hoor. Ik las ergens dat in het origineel meer synthesizers zitten (jaren '80 he :P). Die dikke beat is er vast recent ondergezet door producers. Ben wel heel benieuwd naar het origineel.

Much Too Soon, daar was geloof ik weinig aan veranderd. Alleen iets meer strijkers en accordeon toegevoegd.
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:54:31 #281
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_89782519
Als er zoveel aan veranderd is, vraag ik mij sterk af wat Michael ervan zou vinden.
Uberhaupt wat hij ervan zou vinden.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_89782602
Waarom heeft Bob Dylan opeens een zonnebril op op de cover van "Michael" in de We Are the World single? Had 'ie helemaal niet.
pi_89783476
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Je wordt wel doodgegooid met het 'Michael' spotje op tv hè. Alleen daarom moet het al een nummer 1 hit worden.
Ik heb hem nog niet gezien :(
Welke zender kijk jij?
pi_89783811
Nederland 3 gezien en net op RTL 7 een paar keer :P
Je zingt toch automatisch mee.. Hold My Hand
pi_89783825
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Rebbedebje het volgende:
Als er zoveel aan veranderd is, vraag ik mij sterk af wat Michael ervan zou vinden.
Uberhaupt wat hij ervan zou vinden.
Dit is nou ook meteen mijn hele probleem met dit album. Zou Michael dit gewild hebben? Dacht het niet. Maar de fan in mij is aan de andere kant wel weer blij met het materiaal.
pi_89784116
Ik snap alle verhalen hier volkomen. Kunnen jullie het ook nog herinneren dat je tegen je vrienden op school zei dat je Michael Jackson goed vind en dat je al je geld kon verwedden dat ze eerst gaan lachen en dan zeggen ' Haha die pedo? ' als je nu over Michael begint kunnen ze het volkomen begrijpen. Dat is een van de dingen die mij heel erg opvallen. Ook dat ze toegeven dat het toch een genie was ' Ik vind Michael Jackson eigenlijk best wel vet ' ' Ik ben nu heel anders tegen Michael Jackson gaan aankijken ' ' Michael Jackson was volgens mij wel een goed mens, hij was zo aardig hij betaalde operaties voor kinderen die ouders hebben die het niet kunnen betalen ' dit zijn een aantal quote's van mensen die me zijn bijgebleven sinds de dood van Michael. Btw die reacties van ' hij is pedo ' liepen door tot dat hij overleed.

Wie herkent dit :)?

btw ik ben een MJ fan sinds me 7e en ik ben geboren in '93.
pi_89784173
Ben je van meer artiesten fan? Of alleen MJ?
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:26:24 #288
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89784219
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:18 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Zou Michael dit gewild hebben?Dacht het niet.
Had Michael niet zoveel nummers klaar liggen voor na zijn dood, zodat zijn kinderen het nooit slecht zouden hebben

(neemt trouwens niet weg dat het wel ergens vraagtekens oproept dat er zoveel knip en plakwerk tussenzit nu)
(*wil nog steeds de olifant terug)

quote:
Maar de fan in mij is aan de andere kant wel weer blij met het materiaal.
herken!
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:27:03 #289
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89784246
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Ben je van meer artiesten fan? Of alleen MJ?
_O-
pi_89784299
Bieber-onderonsje hierboven :p

Maar ja, uiteraard herken ik dat. Aan de ene kant fijn dat hij na zijn dood toch nog erkenning krijgt van veel mensen, aan de andere kant klote dat hij daarvoor eerst dood moest gaan.
pi_89784309
Ik ben alleen fan van Michael Jackson, alleen JBieber vond ik zelf wel een gruwelijke account naam. Ik verbaasde me dat deze nog niet geregistreerd was met al die Beliebers ! :P
pi_89784329
Haha Dentz gepwnd
pi_89784341
Nja ik dacht een soulmate te treffen.
pi_89784405
En o ja even aanvullend.. Justin Bieber is trouwens een goede artiest. Mensen hebben de pik op hem, hij gaat hetzelfde krijgen als Michael Jackson. Respectloos behandeld worden. Mensen zijn jaloers dat ze op zulke leeftijden al zoiets bereiken. En willen dat verschil compenseren met commentaar. Maar laten we het bij Michael Jackson houden, dat is toch met alle respect wel een paar stapjes hoger. :)
pi_89784418
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:26 schreef Cybart het volgende:

[..]

Had Michael niet zoveel nummers klaar liggen voor na zijn dood, zodat zijn kinderen het nooit slecht zouden hebben

(neemt trouwens niet weg dat het wel ergens vraagtekens oproept dat er zoveel knip en plakwerk tussenzit nu)

Dit heb ik ook wel eens ergens gelezen, maar is dat echt waar? Ik kan me niet herinneren waar ik dat heb gezien en of dat dus echt waar is. Als het zo is zou er niet zoveel broddelwerk tussen moeten zitten, nee. Aan de andere kant, alsof Michael "2erangs" platen nodig zou hebben om zijn kinderen goed achter te laten... Hij wist toch zeker ook wel dat hij een hype zou worden na zijn dood, zoals met alle grote artiesten gebeurt.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:30:41 #296
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89784430
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Nja ik dacht een soulmate te treffen.
zou wel heel erg uniek zijn,

en ik zou me oprecht bevoorrecht voelen om 2 mensen die Justin Bieber waarderen tegelijk tegen te komen in mijn leven
pi_89784454
DrDentz haha sorry ! maar ik heb het toch nog even voor hem opgenomen :P
pi_89784523
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef gifkwal het volgende:
Bieber-onderonsje hierboven :p

Maar ja, uiteraard herken ik dat. Aan de ene kant fijn dat hij na zijn dood toch nog erkenning krijgt van veel mensen, aan de andere kant klote dat hij daarvoor eerst dood moest gaan.
Inderdaad ik ben het met je eens, het is ongelooflijk hoe hij is behandeld toen hij nog leefde !
pi_89784559
En Justin wordt zelfs bekogeld op het podium, die heeft het ook niet zo makkelijk. Ik vraag me af.. als er in de tijd van 'kleine Michael' internet was, zou hij dan ook gehaat worden?
pi_89784716
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef JBieber het volgende:
En o ja even aanvullend.. Justin Bieber is trouwens een goede artiest. Mensen hebben de pik op hem, hij gaat hetzelfde krijgen als Michael Jackson. Respectloos behandeld worden. Mensen zijn jaloers dat ze op zulke leeftijden al zoiets bereiken. En willen dat verschil compenseren met commentaar. Maar laten we het bij Michael Jackson houden, dat is toch met alle respect wel een paar stapjes hoger. :)
Bieber heeft wel een mooie stem vind ik. Verder ken ik hem niet.

En op kleine Michael zou zeker gehaat zijn geweest als er destijds internet was geweest, haha. Stel je al die tienerjongens voor die tandenknarsend moesten toezien hoe alle grietjes op Michael geilden. Destijds kon natuurlijk ook niemand weten dat hij zou uitgroeien tot een fenomeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')