Ik heb hem nog niet gezienquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Je wordt wel doodgegooid met het 'Michael' spotje op tv hè. Alleen daarom moet het al een nummer 1 hit worden.
Dit is nou ook meteen mijn hele probleem met dit album. Zou Michael dit gewild hebben? Dacht het niet. Maar de fan in mij is aan de andere kant wel weer blij met het materiaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Rebbedebje het volgende:
Als er zoveel aan veranderd is, vraag ik mij sterk af wat Michael ervan zou vinden.
Uberhaupt wat hij ervan zou vinden.
Had Michael niet zoveel nummers klaar liggen voor na zijn dood, zodat zijn kinderen het nooit slecht zouden hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:18 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Zou Michael dit gewild hebben?Dacht het niet.
herken!quote:Maar de fan in mij is aan de andere kant wel weer blij met het materiaal.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Ben je van meer artiesten fan? Of alleen MJ?
Dit heb ik ook wel eens ergens gelezen, maar is dat echt waar? Ik kan me niet herinneren waar ik dat heb gezien en of dat dus echt waar is. Als het zo is zou er niet zoveel broddelwerk tussen moeten zitten, nee. Aan de andere kant, alsof Michael "2erangs" platen nodig zou hebben om zijn kinderen goed achter te laten... Hij wist toch zeker ook wel dat hij een hype zou worden na zijn dood, zoals met alle grote artiesten gebeurt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
Had Michael niet zoveel nummers klaar liggen voor na zijn dood, zodat zijn kinderen het nooit slecht zouden hebben
(neemt trouwens niet weg dat het wel ergens vraagtekens oproept dat er zoveel knip en plakwerk tussenzit nu)
zou wel heel erg uniek zijn,quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Nja ik dacht een soulmate te treffen.
Inderdaad ik ben het met je eens, het is ongelooflijk hoe hij is behandeld toen hij nog leefde !quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef gifkwal het volgende:
Bieber-onderonsje hierboven :p
Maar ja, uiteraard herken ik dat. Aan de ene kant fijn dat hij na zijn dood toch nog erkenning krijgt van veel mensen, aan de andere kant klote dat hij daarvoor eerst dood moest gaan.
Bieber heeft wel een mooie stem vind ik. Verder ken ik hem niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef JBieber het volgende:
En o ja even aanvullend.. Justin Bieber is trouwens een goede artiest. Mensen hebben de pik op hem, hij gaat hetzelfde krijgen als Michael Jackson. Respectloos behandeld worden. Mensen zijn jaloers dat ze op zulke leeftijden al zoiets bereiken. En willen dat verschil compenseren met commentaar. Maar laten we het bij Michael Jackson houden, dat is toch met alle respect wel een paar stapjes hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |