ga je naar friesland of zuid limburg koop je een boerderij voor 150k...quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Behoorlijk duur, gezien ik in onderhandeling ben over een boerderij met vraagprijs 395K...
Misschien is dat huisje in Delft inderdaad niet verkeerd qua locatie, maar dan nog vind ik het véél te veel voor de huidige staat.
Ik ken best een hoop autohobbyisten, waarvan ik er van 2 zeker weet dat ze ook hun eigen hefbrug thuis hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Resistor het volgende:
Ik denk dat heel wat PTA mensjes zich hier thuis zullen voelen
Hobbyschuur met hefbrug![]()
[ afbeelding ]
(en de fotograaf wist niet wat de mooiste foto van de voorkant was, en heeft ze dus allemaal maar geplaatst)
Is nou op de eerste foto een urinoir in de keuken te zien??quote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Ik ken best een hoop autohobbyisten, waarvan ik er van 2 zeker weet dat ze ook hun eigen hefbrug thuis hebben.
Het is trouwens wel duidelijk om welke auto's het hier (voornamelijk) gaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En leuk ruim huis voor onder de 2 tonJammer dat het diep in groningen staat.
Idd!!! En ik denk dat jij de eerste bent die het opvielquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Tulping het volgende:
[..]
Is nou op de eerste foto een urinoir in de keuken te zien??
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Tulping het volgende:
[..]
Is nou op de eerste foto een urinoir in de keuken te zien??
quote:Voor de werkplaats een apart eenvoudig keukenblok met toilet en urinoir
te ver weg jammerquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Ik ken best een hoop autohobbyisten, waarvan ik er van 2 zeker weet dat ze ook hun eigen hefbrug thuis hebben.
Het is trouwens wel duidelijk om welke auto's het hier (voornamelijk) gaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En leuk ruim huis voor onder de 2 tonJammer dat het diep in groningen staat.
Volgens mij is het een hond van houtskool. Zoiets staat bij de dokter hier in het dorp ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Lijkt me meer voor een Cello - een (contra-)bas is nog veel groter.
En die opgezette hond lijkt me een gevalletje 'kunst' van het-soort.
De vorige eigenaar kijkt gezellig mee vanaf de kast.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hè gezellig zo'n open haard!
...je hoeft maar 2 berichtjes terug te lezen. Twee.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Huis van Wesley Sneijder staat ook op Funda.
Een beetje een woonwagen inrichting in een huis met 700m2 oppervlakte.
http://www.funda.nl/koop/(...)enrooslaan-23/fotos/
Oké.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...je hoeft maar 2 berichtjes terug te lezen. Twee.
Volgens de Telegraaf (ja ik weet het, niet de meest betrouwbare bronquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
Huis van Wesley Sneijder en zijn ex
Die ex woont er met hun zoontje, dus ik ga er maar vanuit dat het haar wansmaak is...
Het is ab-so-luut niet mijn smaak qua inrichting, maar ik vind het wel mooi dat het zo constant is. Het is gewoon tot in de puntjes helemaal doorgevoerd en afgemaaktquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
Die ex woont er met hun zoontje, dus ik ga er maar vanuit dat het haar wansmaak is...
Ik zie toch een heleboel zijden bloemen, dus denk dat die van Yolanthe zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het werk van een interieurarchitect is. Dat er iemand betaalt wordt voor zoiets.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:42 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Ik zie toch een heleboel zijden bloemen, dus denk dat die van Yolanthe zijn![]()
Bij de haard (de orchideeen zijn hopelijk wel echt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat nog meer als je goed rondkijkt....
Ik durft er ¤7,52 op te zetten dat de een toiletruimte is en de andere de douche.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef Zoheetik het volgende:
Mooi die twee douchecabines in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |