Dat zijn anders grotere krengen dan die kalvenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, duh, maar voor het dramatische effect.
Dat je een kalf verwacht maar een chihuahua achter je aan krijgt
Ligt er aan wat voor kalfquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn anders grotere krengen dan die kalven![]()
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja het is mooi, en Brassed off is ook een van mijn favoriete films..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan geen bladmuziek vinden
[..]
zo mooi
En ik kan het ook spelen
Nee maar ik weet wel waar het isquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij Battersea Dogs Home geweest?
Ik wil dat een keertjequote:
dat heb ik 1 keer meegemaakt met een yorkshire terrierquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb liever een kalf achter me aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan je er zo naartoe rijdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil dat een keertje
erheen he, niet weten waar het is, hoewel dat ook handig is..
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
En nu allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb liever een kalf achter me aan
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
En nu allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
Ja die beesten zijn de horrorquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookVooral als ik terugdenk aan een fietsvakantie met Belgische kleine kut keffers (sorry) die happend naar je enkels achter je fiets aanrennen, wat ging ik hard berg op
Hmmmz, ik denk dat ik het alleen maar zielig vindquote:
Oh...maar maar maar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik denk dat ik het alleen maar zielig vind
Wat gaaaaaaafquote:
Hahaha, gelukkig weet mijn moeder dat ze dat soort shit niet naar me hoeft te sturenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Ik word er echt doodziek van al die suffe, belerende, "liever dan lieve" doorstuurpowerpoints van me moeder. En wat krijg ik nu? Eentje die direct DAAR over gaat. "Blijf genieten van mijn PPS'jes, ik ben blij dat we vrienden zijn"![]()
dus.
Als het niet mn moeder was had ik de afzender al zeker 300 keer geblockdelete
Owwww dat haat ik echtquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Ik word er echt doodziek van al die suffe, belerende, "liever dan lieve" doorstuurpowerpoints van me moeder. En wat krijg ik nu? Eentje die direct DAAR over gaat. "Blijf genieten van mijn PPS'jes, ik ben blij dat we vrienden zijn"![]()
dus.
Als het niet mn moeder was had ik de afzender al zeker 300 keer geblockdelete
Ik ook.quote:
Dat geeft niets hoor, is toch primaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook.
En ooit van één chihuahua. Sorry.
de meeste sjiewawa's zijn wel lief hoor, maar wel zenuwenlijersquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook.
En ooit van één chihuahua. Sorry.
daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de meeste sjiewawa's zijn wel lief hoor, maar wel zenuwenlijers
een beetje een kruising tussen Rapalje en Rowwen Hezzequote:
Dat was echt een toffe hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niets hoor, is toch prima
Jack Russelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegen
en jack russelsachterlijke springdingen
ja, klopt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje een kruising tussen Rapalje en Rowwen Hezze
Really like this
Ik vind het alleen maar mooi als mensen van dieren houdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was echt een toffe hoor![]()
Vriendjes met de Duitse dog ook
*BAM*]quote:
Ja echt welquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, klopt!
Ze zijn helaas uit elkaar
Maar bij interesse heb ik alle cd's op mijn HD staan
Buh... die uitvoering is niet echt passendquote:
Whehehehe jij hebt hetzelfde probleem als ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
Toedoetoetoedoe, toedoetoetoedoe CHIHUAHUA!
Oei. Misschien moeten we inderdaad maar niet naar Battersea DH danquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar mooi als mensen van dieren houden
Als mensen dieren mishandelen kunnen ze wat mij betreft branden in het eeuwige vuur van de hel
Ja toch welquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Buh... die uitvoering is niet echt passend...
Ja, zulke mensen maken mij HEEEEEEEEEEEEL boosquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei. Misschien moeten we inderdaad maar niet naar Battersea DH dan![]()
De jaren werken in het asiel hebben mij er nog steeds niet aan laten wennen..gelukkig maar![]()
want mensen die dieren mishandelen![]()
![]()
![]()
Oh god.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe jij hebt hetzelfde probleem als ik
Ik dacht hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |