Eigenlijk onlogisch. Zwart neemt meer licht op. Dus negers zouden juist meer schade van de zon moeten ondervinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waarom hebben jullie een donkere huidskleur?
je weet dus ''alles al'' fijn, gefeliciteerd! dit topic is niet voor jou bedoelt, maar voor mensen die niks over ons weten, vertigo-hello!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Vind dit geen leuk topic. Ik heb veel Antiliaanse meisjes in de klas die veel praten dus ik weet wel het een en ander.
Evolutie foutquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk onlogisch. Zwart neemt meer licht op. Dus negers zouden juist meer schade van de zon moeten ondervinden.
God wou variatie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Door te gaan plukken.quote:
Je moeder.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoe komen jullie aan die dikke kont?
Omdat daarom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Waarom houden jullie zoveel van kip?
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Beach het volgende:
Waarom stelen jullie?
Waarom zijn jullie lui?
Waarom praten jullie anders dan blanken? (zowel amerika als hier)
niet elk donker mensen komt uit een land met een slaven-geschiedenis (niet lullig bedoelt)quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Dat komt omdat ze op katoenboerderijen hebben gezeten tijdens de slavernij.
Dankzij evolutie is het erin gebakken
meer melanine aangemaakt. En donkere mensen waren het er allereerst, jullie stammen van ons afquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
genetisch en niks andersquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoe komen jullie aan die dikke kont?
zoek eens een zwembad op in plaats van het rioolquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef robuden het volgende:
Als ik met jullie ga zwemmen krijg ik dan aids ?
Dit is niet echt een antwoord op mijn vraag dus bij deze nog een keer,quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
zoek eens een zwembad op in plaats van het riool
steel ik dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Beach het volgende:
Waarom stelen jullie?
Waarom zijn jullie lui?
Waarom praten jullie anders dan blanken? (zowel amerika als hier)
Als deze gekleurde personen aids hebben en bijvoorbeeld een open wond hebben en jij slikt dat water in, ja dan krijg je aidsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef robuden het volgende:
[..]
Dit is niet echt een antwoord op mijn vraag dus bij deze nog een keer,
Krijg ik van het zwemmen met ''gekleurde'' personen de ziekte aids ?
Waarom hebben veel Afrikanen bloedcellen in de vorm van een sikkel???quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
steel ik dan?
ik werk en ga naar school, is dat lui?
oh ..praat ik anders?
Dus als ze een wond hebben kan ik het krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef sciter het volgende:
[..]
gekleurde personen hebben altijd aids en als zij bijvoorbeeld een open wond hebben en jij slikt dat water in, ja dan krijg je aids
we hebben vaak sterkere tanden, zodat het makkelijker bijt. En watermeloen horen bij zon,. zee en strand en geeft ons een beetje vreugde bij dit koude nederlandsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Waarom houden jullie zo van watermeloen?
Als ze daaruit bloed verliezen en jij slikt toevallig dat water met bloed ofzo in dan kan je HIV krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef robuden het volgende:
[..]
Dus als ze een wond hebben kan ik het krijgen
Keniaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef Beach het volgende:
Waarom is Afrika één grote shithole en verneuken ze alles? Zie Zimbabwe/Zuid-Afrika.
we zijn meer avond/nacht mensen, dus slapen later en houden niet van ochtendtijdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef ditiseenusername het volgende:
Waarom zijn ze vaak te laat ?
Waarom komt sikkelcelanemie voornamelijk voor in Afrika???quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
we zijn meer avond/nacht mensen, dus slapen later en houden niet van ochtendtijden
omdat er daar geen genoeg kansen zijn om je te ontwikkelen. Dat komt allemaal door corrupte regeringen. en we zijn wel trots, maar de meeste donkere mensen zijn tweede of derde generatiequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef ditiseenusername het volgende:
waarom gaan ze niet allemaal naar afrika als ze zo trots zijn op hun afkomst?
daar zit het minste pigment doordat de zon daar niet kon komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
waarom zijn hun handen en voeten wit?
Waar ben je dan trots op?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
omdat er daar geen genoeg kansen zijn om je te ontwikkelen. Dat komt allemaal door corrupte regeringen. en we zijn wel trots, maar de meeste donkere mensen zijn tweede of derde generatie
Ik heb er een gewonnen omdat ik de miljoenste bezoeker van een webpagina was, wil je hem kopen voor 3 slaven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik wil ook neger worden en dan relaxed in een kleien hutje in een dorp in Congo wonen. Hoe kan ik een neger worden? En staan die hutjes ergens te koop op marktplaats?![]()
dus jullie lopen op handen en voeten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
daar zit het minste pigment doordat de zon daar niet kon komen
ik geef je een kameel ervoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb er een gewonnen omdat ik de miljoenste bezoeker van een webpagina was, wil je hem kopen voor 3 slaven?
dat zijn schildenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef FeestBoek het volgende:
Waarom staan er twee vagina's op de vlag van Kenia?
ik zoek geen aandacht, houd ik totaal niet fan. De meeste mensen zijn nieuwsgierig maar durven nie te vragenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het triest dat mensen als TS aandacht zoeken omdat ze zwart zijn.
Dat herinnert er mij aan dat, toen ik in Gambia was, die afrikanen mijn zus wilden kopen voor 28 kamelen. In Marokko dit jaar wilden ze er wel 140 kamelen voor geven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
[..]
ik geef je een kameel ervoor
nee, alleen in contact met bloed (heb je de bassischool wel afgerond? )quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef robuden het volgende:
[..]
Dit is niet echt een antwoord op mijn vraag dus bij deze nog een keer,
Krijg ik van het zwemmen met ''gekleurde'' personen de ziekte aids ?
geld hebben ze nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat herinnert er mij aan dat, toen ik in Gambia was, die afrikanen mijn zus wilden kopen voor 28 kamelen. In Marokko dit jaar wilden ze er wel 140 kamelen voor geven.
Waarom kopen Afrikanen vrouwen met kamelen?
Aha, dank u wel Bert_de_Baksteenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
[..]
geld hebben ze niet
kamelen komen vanzelf door ketsende kamelen
hangt er helemaal van af hoe de persoon is. Alles kan mooi zijn, van Dracula-wit tot filtstift-zwartquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Welke huidskleur vind je mooier, donker of blank?
bij viltstift-zwart zie je in het donker alleen een gebit en een stel ogen lopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
hangt er helemaal van af hoe de persoon is. Alles kan mooi zijn, van Dracula-wit tot filtstift-zwart
Ja, ik vind het fijn dat je ook dingen van mij wil wetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, alleen in contact met bloed (heb je de bassischool wel afgerond? )
En hoe komen ze aan die grote lippen? Met die dingen kan je behangen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Omdat de vaginale kanalen van een negerin die vorm hebben!!!
Je UI.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef robuden het volgende:
[..]
Ja, ik vind het fijn dat je ook dingen van mij wil weten
NOU ZE ZIJN ALLERGISCH VOOR BIJEN STEKEN DINGEN MAAR ZE VINDEN HONING HEEL LEKKER EN ZE HEBBEN GEEN SUPERMARKT DUS GAAN ZE NAAR EEN KORF EN SLUITEN ZE HUN LIPPEN OM DAT OPENING VAN DE KORF!!! EN ZUIGEN DAT ZE DOEN!!! ZUIGEN MAN ZUIGEN!!!! EN DIE BIJEN PRIKKEN MAN PRIKKEN WANT ZIJ ZIEN DIE LIEPEN EN DIE HELE WITTE TANDEN!!!! EN HAAR LIPPUH GROEIUH GROEIUH.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan die grote lippen? Met die dingen kan je behangen.
Sterf aan aidsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
NOU ZE ZIJN ALLERGISCH VOOR BIJEN STEKEN DINGEN MAAR ZE VINDEN HONING HEEL LEKKER EN ZE HEBBEN GEEN SUPERMARKT DUS GAAN ZE NAAR EEN KORF EN SLUITEN ZE HUN LIPPEN OM DAT OPENING VAN DE KORF!!! EN ZUIGEN DAT ZE DOEN!!! ZUIGEN MAN ZUIGEN!!!! EN DIE BIJEN PRIKKEN MAN PRIKKEN WANT ZIJ ZIEN DIE LIEPEN EN DIE HELE WITTE TANDEN!!!! EN HAAR LIPPUH GROEIUH GROEIUH.
en dat was het.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
NOU ZE ZIJN ALLERGISCH VOOR BIJEN STEKEN DINGEN MAAR ZE VINDEN HONING HEEL LEKKER EN ZE HEBBEN GEEN SUPERMARKT DUS GAAN ZE NAAR EEN KORF EN SLUITEN ZE HUN LIPPEN OM DAT OPENING VAN DE KORF!!! EN ZUIGEN DAT ZE DOEN!!! ZUIGEN MAN ZUIGEN!!!! EN DIE BIJEN PRIKKEN MAN PRIKKEN WANT ZIJ ZIEN DIE LIEPEN EN DIE HELE WITTE TANDEN!!!! EN HAAR LIPPUH GROEIUH GROEIUH.
en dat was het.
niemand blijft drijven, als je niet zwemtquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
Waarom blijven jullie niet drijven?
Lijken wel na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
niemand blijft drijven, als je niet zwemt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
en dat was het.
Die verbranden zequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef robuden het volgende:
Enuhm als er van die albino's zo naar je gang toekomen van yo niggahs worden jullie dan wel boos of mogen die dat?
[ afbeelding ]
HIHIHIHI EEN WITTE NEGERT KAN WEL EEN ZOON VAN MICHAEL JACKSON ZIJN! HIJ ZIET ER WEL MISBRUIKT UIT NAMELIJK!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef robuden het volgende:
Enuhm als er van die albino's zo naar je gang toekomen van yo niggahs worden jullie dan wel boos of mogen die dat?
[ afbeelding ]
is Zimbabwe en zuid-afrika net als alle andere afrikaanse landen? ... nee. in de media word Afrika afgeschrikt als beestelijk, dom en achterlijk, terwijl ze echt vooruitgangen maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef Beach het volgende:
Waarom is Afrika één grote shithole en verneuken ze alles? Zie Zimbabwe/Zuid-Afrika.
Dat is inderdaad zo. Maar beter schoppen ze in Afrika al die westerse instanties en NGO's het land uit. Want het enige dat zij doen is het land neo-kolonialiseren en geld roven van arme mensen om het aan rijke directeuren van o.m. Unicef te geven. Trap die klojo's het land uit, want het is geboefte.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
is Zimbabwe en zuid-afrika net als alle andere afrikaanse landen? ... nee. in de media word Afrika afgeschrikt als beestelijk, dom en achterlijk, terwijl ze echt vooruitgangen maken.
nee, niks grappigs aan. Ik houd van échte humor, leuke grapjes zonder dat er groepen beledigt moeten wordenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef FeestBoek het volgende:
Kunnen jullie lachen om dit plaatje?
[ afbeelding ]
helemaal mee eens. Daarom ben ik als een van de weinige tegen dat soort vrijwillgersorganisaties, die directeuren verdienen meer dan 5 bankdirecteuren bijelkaar. Maarja Afrikanen worden al decenia lang ''verzorgd door het westen'' dus daar word je lui van , geloof me. En naar wie gaat al het ontwikkelingsgeld? jaja, de regeringquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Maar beter schoppen ze in Afrika al die westerse instanties en NGO's het land uit. Want het enige dat zij doen is het land neo-kolonialiseren en geld roven van arme mensen om het aan rijke directeuren van o.m. Unicef te geven. Trap die klojo's het land uit, want het is geboefte.
En dan kan Afrika pas echt grote vooruitgang boeken.
Oh god.... je bent zo'n negerin die tegen ook maar de kleinste en grappigste vorm van racisme isquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, niks grappigs aan. Ik houd van échte humor, leuke grapjs zonder dat er groepen beledigt moeten worden
zeg maar gewoon ''donkere vrouw'' in plaats van negerin, of kijk je op me neer ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh god.... je bent zo'n negerin die tegen ook maar de kleinste en grappigste vorm van racisme is
Ik haat dat soort moraalridders
D'r staat nergens nigger hoor, 'donkere vrouw'quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
zeg maar gewoon ''donkere vrouw'' in plaats van negerin, of kijk je op me neer ofzo.
Ik kan best licht getinte racistische grapjes waarderen, maar dingen met nigger erin, néé niet grappig
Mocht je nog contacten hebben in Afrika, zegt het voort.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Daarom ben ik als een van de weinige tegen dat soort vrijwillgersorganisaties, die directeuren verdienen meer dan 5 bankdirecteuren bijelkaar. Maarja Afrikanen worden al decenia lang ''verzorgd door het westen'' dus daar word je lui van , geloof me. En naar wie gaat al het ontwikkelingsgeld? jaja, de regering
door de voeding, niet alleen bij afrikanen ook bij antilianen en andere zwarte allochtonenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Waarom komt sikkelcelanemie voornamelijk voor in Afrika???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sikkelcelanemie
Ik mag je geen negerin noemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
zeg maar gewoon ''donkere vrouw'' in plaats van negerin, of kijk je op me neer ofzo.
Ik kan best licht getinte racistische grapjes waarderen, maar dingen met nigger erin, néé niet grappig
nee sorrie, wel n*ggers .... wow dat ik dat niet zag!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
D'r staat nergens nigger hoor, 'donkere vrouw'
Die vraag is al geweest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom houden negers zo van watermeloen?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef 92Merel het volgende:
Durven vragen? Het interesseert me niet eens.
waarom negerin noemen als je ook ''donkere vrouw/afrikaanse vrouw/zwarte vrouw/gekleurde vrouw''quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik mag je geen negerin noemen
Per definitie niet lachen als ergens nigger staat
Jij stelt dus dat een puntmutatie plaats vind als een persoon een bepaald dieet aanhoud?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
door de voeding, niet alleen bij afrikanen ook bij antilianen en andere zwarte allochtonen
waarom zijn andere plekjes waar de zon nooit komt dan wel mooi bruin?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
daar zit het minste pigment doordat de zon daar niet kon komen
Je denkt toch niet dat ik een heel negertopic door ga lezen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die vraag is al geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Volgens mij is dat niet naar bedoeld. Ik noem mijzelf ook een kaas.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee sorrie, wel n*ggers .... wow dat ik dat niet zag!
veel albino's worden in afrika gediscrimeerd. Ze worden ontleed en hun organen worden doorverkocht voor ''voodo en shit'' echt triestquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef robuden het volgende:
[ afbeelding ]
KTFC ook al?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die vraag is al geweest.
nee omdat het makkelijker weg typed en dat inferieure gedeelte is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
waarom negerin noemen als je ook ''donkere vrouw/afrikaanse vrouw/zwarte vrouw/gekleurde vrouw''
wow zoveel benamingen, maar we moeten met het meest negatieve benoemd worden, waarom?
om mij inferieur te laten lijken?
omdat de mens vroeger nog geen kleren droegquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
waarom zijn andere plekjes waar de zon nooit komt dan wel mooi bruin?
wie zijn jullie? veel zwarte afrikanen hebben niks tegen blanken. Het zijn een paar mismaakte uitzonderingen zoals mugabequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Beach het volgende:
Waarom pesten jullie blanken weg uit Zimbabwe?
dat begon als muzie tegen de apartheid etc, als een soort van reactie daarop. En dat werd een onderdeel van de afro-amerikaanse cultuurquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een heel negertopic door ga lezen?Ik ben het antwoord al weer vergeten, volgens mij is er niet echt op geantwoord, de vraag is wel gesteld, maar dit zal een mysterie blijven, net als wat er aan het einde van het universum is, of er leven na de dood is en wat er voor het begin der tijden was. Zo zullen we ook nooit te weten komen, waarom men in Afrika de hele dag watermeloen met kip eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bron ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
medelijden, hun hersen zijn door maden aangetast
En r&b/soul door het zingen tijdens de slavenarbeid vroegerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
dat begon als muzie tegen de apartheid etc, als een soort van reactie daarop. En dat werd een onderdeel van de afro-amerikaanse cultuur
komop, heeft wel een heel andere geschiedenis. Je kunt niggers niet met kaas vergerlijken ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet naar bedoeld. Ik noem mijzelf ook een kaas.
doen we dat dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef HappyBob het volgende:
Waarom stoppen de 'donkere mensen' zichzelf graag in een hokje om vervolgens te zeiken dat ze gediscrimineerd worden?
Rap? Nou snel zijn ze niet in Afrika hoor.quote:
Jij weet helemaal niks van 'donkere mensen'..waarom maak jij dit topic aan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
doen we dat dan?geef es een voorbeeld
daar is geen bron voor nodig, dat soort mensen zijn ziekquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee sorrie, wel n*ggers .... wow dat ik dat niet zag!
ze hebben daar ook straatverlichtingquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Welke delen van Afrika zijn snachts donkerder dan een neger en moet je voor oppassen dat je geen neger aanrijdt?
jawel hoor, als je vragen stelt moet je die ook onderbouwenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van 'donkere mensen'..waarom maak jij dit topic aan?
Ook in het oerwoudquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ze hebben daar ook straatverlichting
waar ben je dan geweest in afrika, maar je hebt wel gelijk. Alles gaat daar héél rustigquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Rap? Nou snel zijn ze niet in Afrika hoor.![]()
In een restaurant, als je er al een aantreft, is het gebruikelijk dat je meer dan twintig minuten op een bakje koffie moet wachten.
Begrijpelijk en natuurlijk heeft de blanke man veel slechts gedaan in Afrika (en de blanke man/vrouw doet nog steeds veel slechts in Afrika helaasquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
komop, heeft wel een heel andere geschiedenis. Je kunt niggers niet met kaas vergerlijken ...
Waarom hebben ''donkere mensen'' vaak een enorme hoop zelfmedelijden? :quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
jawel hoor, als je vragen stelt moet je die ook onderbouwen
Jij weet net zo weinig over onze gevoelens als wij kaas(kop) worden genoemd dan wij weten over jouw gevoelens als je neger(in) word genoemd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
komop, heeft wel een heel andere geschiedenis. Je kunt niggers niet met kaas vergerlijken ...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:19 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, blij dat ze zijn afgeschaft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat de europeanen hun geloof (christen) meebrachten die tegen dit soort dingen waren. Terwijl europa het al accepteert, doe afrika dit jammergenoeg nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Beach het volgende:
Waarom is homoseksueel zijn zo gevaarlijk in delen van Afrika?
Ik ben in diverse landen in Afrika geweest en straatverlichting is iets dat je zelf mee moet nemen, in de vorm van een zaklamp (liefst op zonne-energie). Helaas is straatverlichting uiterst schaars in Afrika.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ze hebben daar ook straatverlichting
wie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef Beach het volgende:
Vind je dat Claas Karel Faber nog uitgeleverd moet worden aan Nederland?
echt, waar ben je geweest dan :p , ook in kenia???quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben in diverse landen in Afrika geweest en straatverlichting is iets dat je zelf mee moet nemen, in de vorm van een zaklamp (liefst op zonne-energie). Helaas is straatverlichting uiterst schaars in Afrika.
Kaap Verdische Eilanden, Senegal, Gambia, Marokko, Republique du Casamance, Guinee-Bissau.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:19 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
waar ben je dan geweest in afrika, maar je hebt wel gelijk. Alles gaat daar héél rustig
Nee, Kenia ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:22 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
echt, waar ben je geweest dan :p , ook in kenia???
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Waarom hebben ''donkere mensen'' vaak een enorme hoop zelfmedelijden? :
[..]
Jij weet net zo weinig over onze gevoelens als wij kaas(kop) worden genoemd dan wij weten over jouw gevoelens als je neger(in) word genoemd.
Waarom mag jij dan wel oordelen wat niet mag en wij niet?
[..]
dat medelijden mag, we hebben een moeilijke tijd doorstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik noem blanken nooit kaaskop, maar gewoon blank of wit, waarom jullie ons dan niet donker/zwart
het woord Joden en negers is niet te vergerlijken. Wij kregen de naam neger in de slavernij om ons ''laag'' te houden, niet positief dus.Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
Ikzelf ben een campagne gestart tegen blanke vla wat vind je hiervan ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:19 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, blij dat ze zijn afgeschaft!
nee, wel idols en dat soort progamma's. Echte boeren in afrika hebben geen tijd voor dit soort onzin.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef Beach het volgende:
Hebben ze in een van de Afrikaanse landen ook een soort Boer zoekt vrouw tv programma?
ik zal er morgen eens een aanspreken op straat: 'Hé zwarte'quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
dat medelijden mag, we hebben een moeilijke tijd doorstaan.![]()
ik noem blanken nooit kaaskop, maar gewoon blank of wit, waarom jullie ons dan niet donker/zwart
het woord Joden en negers is niet te vergerlijken. Wij kregen de naam neger in de slavernij om ons ''laag'' te houden, niet positief dus.
Vind er net zoals in China ook een enorme verstedelijking plaats? En waarom? Kun je de gevolgen daarvan schetsen op korte en lange termijn?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, wel idols en dat soort progamma's. Echte boeren in afrika hebben geen tijd voor dit soort onzin.
is niks beledigent aan toch? blank heeft geen negatieve geschiedenis. Het woord betekent: rein, doorzichtig. Neger: dood, verderfquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef robuden het volgende:
[..]
Ikzelf ben een campagne gestart tegen blanke vla wat vind je hiervan ?
Moeilijke tijd doorstaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
het woord Joden en negers is niet te vergerlijken. Wij kregen de naam neger in de slavernij om ons ''laag'' te houden, niet positief dus.
ja, afrika verstedelijkt enorm, of het iets goeds is volgensmij niet. In nairoby wonen veel te veel mensen, arme mensen trekken naar de steden denkend dat er daar werk is, nee dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Vind er net zoals in China ook een enorme verstedelijking plaats? En waarom? Kun je de gevolgen daarvan schetsen op korte en lange termijn?
Maar ik dacht dat neger kwam van het Spaanse woord voor zwart; wat refereert naar de huidskleur dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
is niks beledigent aan toch? blank heeft geen negatieve geschiedenis. Het woord betekent: rein, doorzichtig. Neger: dood, verderf
Inderdaad. Seks is nooit echt een taboe geweest in Afrika, totdat een stel idioten en zedenpredikers uit Amerika en Europa de boel kwamen verzieken met hun krankzinnige verhalen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
omdat de europeanen hun geloof (christen) meebrachten die tegen dit soort dingen waren. Terwijl europa het al accepteert, doe afrika dit jammergenoeg niet
ja ook grieken, ieren en anderen waren slachtoffer, niet te vergerlijken met de zwarte slavernijquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef Deciever het volgende:
[..]
Moeilijke tijd doorstaan.
Wist jij toevallig dat onze Afrikaanse medemens niet de eerste slaven waren?
En al helemaal niet in Amerika
nee maar als ik een neger aanspreek met he zwarte worden ze boos dus neger staat gelijk aan zwarte was mijn theorie... zwarte en blanke is ook gelijk dus vond ik blanke vla vrij aanstootgevend...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
is niks beledigent aan toch? blank heeft geen negatieve geschiedenis. Het woord betekent: rein, doorzichtig. Neger: dood, verderf
Zelfmedelijden hebben over iets dat al honderd jaar voorbij is. Wij zeiken toch ook niet over de tweede wereldoorlog en de 80 jarige oorlog enz.???quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
, sommigen nog met handen (in afrikaanse delen), maar de meeste in westerse landen met mes en vorkquote:
Nee inderdaad daar was geen kleurverschil mee gemoeidquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:29 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja ook grieken, ieren en anderen waren slachtoffer, niet te vergerlijken met de zwarte slavernij
Alles is de schuld van de blankenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Seks is nooit echt een taboe geweest in Afrika, totdat een stel idioten en zedenpredikers uit Amerika en Europa de boel kwamen verzieken met hun krankzinnige verhalen.![]()
En er zitten momenteel legio van die ellendelingen in Afrika, ik werd er helemaal schijtziek van. De mensen in Afrika hebben al zo weinig en dan komen een stel Evangelisten uit Brazilie of de VS, Engeland nog meer geld plukken, zogenaamd omdat de Here God niet zonder geld kan.![]()
En ja, nu is 90% van Afrika gehersenspoeld en gaan ze o.a. op homo's jagen. Dit wordt hen echter aangeleerd door een stel galbakken van een Evangelisten uit Europa, VS en Brazilië (de Evangelisten uit Brazilie zitten vooral in de 'Mundo Lusofonica' in Afrika).
nee, van het woord 'necro' wat dood/bederf betekent. Het is zeker niet negatief. Maar zeg eens eerlijk, vinden jullie het woord ''neger'' mooi klinken? ik niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat neger kwam van het Spaanse woord voor zwart; wat refereert naar de huidskleur dus
Goede vraag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Vind er net zoals in China ook een enorme verstedelijking plaats? En waarom? Kun je de gevolgen daarvan schetsen op korte en lange termijn?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, van het woord 'necro' wat dood/bederf betekent. Het is zeker niet negatief. Maar zeg eens eerlijk, vinden jullie het woord ''neger'' mooi klinken? ik niet.
Hmmm..quote:Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara. Neger is afgeleid van het Spaanse en Portugese negro, wat zwart betekent (het is niet duidelijk of het daarvoor een afgeleide was van het Latijnse niger of het Griekse necro).
De benaming 'neger' of 'negroïde' wordt soms ook gebruikt voor de oorspronkelijke bewoners van Melanesië, die eveneens negroïde trekken hebben, ofschoon ze niet direct verwant zijn met zwarte Afrikanen.
Volgens het Woordenboek der Nederlandse Taal komt het woord in het Nederlands voor het eerst voor in 1644, verwijzend naar de lading van een slavenschip. Hetzelfde woordenboek vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had.[1] Sindsdien wordt het enkel nog gebruikt om donkerkleurige mensen aan te duiden, zonder negatieve bijbedoelingen.
ik wou jullie niet de schuld geven, maar voor de kolonisatie was afrika ontzettend vredigquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Seks is nooit echt een taboe geweest in Afrika, totdat een stel idioten en zedenpredikers uit Amerika en Europa de boel kwamen verzieken met hun krankzinnige verhalen.![]()
En er zitten momenteel legio van die ellendelingen in Afrika, ik werd er helemaal schijtziek van. De mensen in Afrika hebben al zo weinig en dan komen een stel Evangelisten uit Brazilie of de VS, Engeland nog meer geld plukken, zogenaamd omdat de Here God niet zonder geld kan.![]()
En ja, nu is 90% van Afrika gehersenspoeld en gaan ze o.a. op homo's jagen. Dit wordt hen echter aangeleerd door een stel galbakken van een Evangelisten uit Europa, VS en Brazilië (de Evangelisten uit Brazilie zitten vooral in de 'Mundo Lusofonica' in Afrika).
Omdat het westen de oorlog financiert en het westen belang heeft bij het huidige conflict. Vanwege de grondstoffen voor onze t[e]ring-mobieltjes o.m.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef Beach het volgende:
Waarom zijn de blauwhelmen in Congo zo machteloos?
in afrika soldaten en blauwhelmen stationeren is kansloosquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de blankenOf ze zijn gewoon te dom om na te denken
Heet jij BruinBeertje? Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Omdat het westen de oorlog financiert en het westen belang heeft bij het huidige conflict. Vanwege de grondstoffen voor onze t[e]ring-mobieltjes o.m.
zitten veel bij mijn vrienden , ik heb veel verschillende vriendenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef Beach het volgende:
Hoe denken jullie over Noord-Afrikaanse moslims? (zoals Egyptenaren, Libiërs en Marokkanen)
Quote van Wikipedia:quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, van het woord 'necro' wat dood/bederf betekent. Het is zeker niet negatief. Maar zeg eens eerlijk, vinden jullie het woord ''neger'' mooi klinken? ik niet.
Verstedelijking is niet goed. De steden worden weliswaar groter, maar bestaan nog voornamelijk uit krottenwijken waar geen werk is. Je hebt een hele hoop werkeloze arme mensen die (bijna) niet toegang hebben tot hygienë. Buiten dat verliest het platteland veel inwoners waardoor het enige vruchtbare land verpietert en de overgebleven mensen bijna net zulke slechte omstandigheden hebben als de mensen die naar een stad gemigreerd zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, afrika verstedelijkt enorm, of het iets goeds is volgensmij niet. In nairoby wonen veel te veel mensen, arme mensen trekken naar de steden denkend dat er daar werk is, nee dus
Slapen negers net zoals blanken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef BruinBeertje het volgende:
ik ga slapen, trusten!tot morguhhh
Ik vind het wel een normaal woord eigenlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Ik moet wel erkennen dat ik in de manuscripten van el comandante Ernesto Che Guevara heb gelezen, dat Che zich ook erg op kon winden over de fatalistische houding van veel Afrikanen. In plaats van dat ze die idioten van Evangelisten, Unicef en andere galbakken de deur wijzen, lijkt het wel alsof men over het algemeen dol is op die mensen. TS is een uitzondering gelukkig, maar het politiek bewustzijn en zelfbewustzijn, zelfrespect is erg laag, althans is dit is mijn impressie na mijn reizen in Afrika. Misschien is het iets dat nog moet groeien, geen idee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de blankenOf ze zijn gewoon te dom om na te denken
Het levert wel leuke antwoorden op. Voor de rest denk ik dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef sciter het volgende:
TS wil wél vragen beantwoorden maar de kennis heeft ze niet.
Als ze moet antwoorden op vragen die niet subjectief beantwoord kunnen worden, dan praat ze meestal onzin.
Conclusie:
Ts is een aandachtsgeile negerin met enorm veel zelfoverschatting en zelfmedelijden.
Hoax, negers moeten achter de bus aanrennenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Zit je liever voor of achter in de bus?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef sciter het volgende:
TS wil wél vragen beantwoorden maar de kennis heeft ze niet.
Als ze moet antwoorden op vragen die niet subjectief beantwoord kunnen worden, dan praat ze meestal onzin.
Conclusie:
Ts is een aandachtsgeile negerin met enorm veel zelfoverschatting en zelfmedelijden.
Ken je Jamal ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
zitten veel bij mijn vrienden , ik heb veel verschillende vrienden
NEEE MAN NEGERS RENNEN HARDER DAN DE BUS OMDAT ZE IN HET WILD ALTIJD OP MOETEN LETTEN VOOR DE JAGERS WAN THUN ZIJN PROOI ENZO!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, negers moeten achter de bus aanrennen
Je maakt je naam wel waar zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik moet wel erkennen dat ik in de manuscripten van el comandante Ernesto Che Guevara heb gelezen, dat Che zich ook erg op kon winden over de fatalistische houding van veel Afrikanen. In plaats van dat ze die idioten van Evangelisten, Unicef en andere galbakken de deur wijzen, lijkt het wel alsof men over het algemeen dol is op die mensen. TS is een uitzondering gelukkig, maar het politiek bewustzijn en zelfbewustzijn, zelfrespect is erg laag, althans is dit is mijn impressie na mijn reizen in Afrika. Misschien is het iets dat nog moet groeien, geen idee.
Ga weg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik krijg een harde plasser van dit topic.
Dat weet iedereen tochquote:Op woensdag 8 december 2010 00:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mensen die denken dat negers bestaan
Het zijn gewoon aliens die zich verkleden als zwarte piet
Waarom heerst er toch altijd die misconseptie dat antillianen zwart zijn? Vanuit zowel de Antillianen als de Nederlanders.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
door de voeding, niet alleen bij afrikanen ook bij antilianen en andere zwarte allochtonen
Wow, een serieuze vraag. Ik voel me meer een Nederlander. Ben ook in Nederland geboren, en woon hier nu ook al langer. Ben wat betreft gedrag en opvoeding gewoon helemaal Nederlands! Maar de Afrikaanse cultuur vind ik wel fijner, warmer, gastvrijer etc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef Beach het volgende:
Voelen jullie je allereerst Afrikaan of meer inwoner van het land waar je woont.
(zie ook Nederlander-Europeaan)
ik voel me uiteraard meer nederlander. Maar blijf altijd trots op mijn afrikaanse achtergrond.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef Beach het volgende:
Voelen jullie je allereerst Afrikaan of meer inwoner van het land waar je woont.
(zie ook Nederlander-Europeaan)
juist negers en wiggers kunnen goed met elkaar overweg. Al moet je blanke jongens die naar hiphop luisteren of goed kunnen breakdancen/hiphopdancen niet vergerlijken met wiggers (die écht denken dat ze zwart zijn)quote:
nee, helaas geen familie van oprah. Vind het wel een cool wijfquote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef jaronsch het volgende:
Ben je familie van Oprah?
Zou jij deze gast doen?
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:44 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik voel me uiteraard meer nederlander. Maar blijf altijd trots op mijn afrikaanse achtergrond.
Wat hij bedoelt met die vraag denk ik is of Afrikanen zich over het algemeen meer Keniaan, Ghanees, Zuid-Afrikaan en ga zo maar door voelen of dat ze zich echt Afrikaan voelen. Zo voel ik mij meer Europeaan dan Nederlander.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef fervente het volgende:
[..]
Wow, een serieuze vraag. Ik voel me meer een Nederlander. Ben ook in Nederland geboren, en woon hier nu ook al langer. Ben wat betreft gedrag en opvoeding gewoon helemaal Nederlands! Maar de Afrikaanse cultuur vind ik wel fijner, warmer, gastvrijer etc.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom hebben negers zo'n platte neus? Is dat omdat ze telkens tegen een vuist op lopen als ze de bus in willen?
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is het inderdaad zo dat negers zo zwart zijn omdat ze altijd achter de bus aan moeten rennen?
Oh, zo. Ja dan voel ik mij meer Afrikaan dan Senegalees. Want ik heb ook niet in Senegal gewoond, maar in andere landen van Afrika. Maar ik voel me het meest Nederlands.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Wat hij bedoelt met die vraag denk ik is of Afrikanen zich over het algemeen meer Keniaan, Ghanees, Zuid-Afrikaan en ga zo maar door voelen of dat ze zich echt Afrikaan voelen. Zo voel ik mij meer Europeaan dan Nederlander.
Haha, best wel ja. Maar ik heb er minder moeite mee dan anderen eigenlijk. Stijlen kost wel tijd enzo, maar het is het waard. En ik vind het met slag mooier dan mijn eigen krul. Maar ik heb ook vaak genoeg mijn eigen krul hoor. Gelukkig is het minder kroes en pluizig dan 'echt' kroeshaar. Maar dat krijg je natuurlijk als je een halfbloedje bentquote:Op woensdag 8 december 2010 17:59 schreef Frag_adder het volgende:
Is het waar dat (vrouwelijke) negers altijd zoveel problemen met hun kapsel hebben?
edat heeft ie inderdaad. daarom wil ik dat zwarte pieten ook afgeschaft worden, het is gewoon racistisch, al is het een kinderfeest. Wat is er mis met gekleurde pieten, ik blijf hopen dat ik in mijn leven gekleurde pieten meemaakquote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
Wat vind jij nou vanBruinBeertje ( [ afbeelding ] )? Met Sinterklaas had ik nog wel de indruk dat het een Zwarte Piet moest voorstellen, maar Sinterklaas is inmiddels voorbij en die smiley heeft ja gans geen pietenmuts, volgens mij is het gewoon een karikatuur van een neger.
![]()
![]()
tuurlijk, wij moeten ons ook insmeren met zonnebrandcremequote:
eigenlijk veel wel, vooral de sterk-kroesharigen. Nu heb ik niet dik haar, wat ik niet hoef te kammen (het klit nooit) maar het groeit ook van geen meter. Nee, het is niet makkelijk maar een vette afro vind ik echt vétquote:Op woensdag 8 december 2010 17:59 schreef Frag_adder het volgende:
Is het waar dat (vrouwelijke) negers altijd zoveel problemen met hun kapsel hebben?
die vraag is nog niet voorbij gekomenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
en ts? wat was het verrassendste wat de fok!populatie jou wilde vragen?
wat grappig, half senegalees. Wat vind je van Akon? en waar heb je allemaal gewoond?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef fervente het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja dan voel ik mij meer Afrikaan dan Senegalees. Want ik heb ook niet in Senegal gewoond, maar in andere landen van Afrika. Maar ik voel me het meest Nederlands.
van alles wat, net als je zegt ook nog blauwe en paarse pieten erbij.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:10 schreef wceend18 het volgende:
Wat moet er dan rondlopen? Oranje pieten? Gele pieten? Ik was vroeger wel bang voor zwarte pieten trouwens.
oké, je krijgt mijn stem voor iritantste user, blijf je dan weg?quote:
oja? heb je daar cijfers van?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef AdvancedPower het volgende:
waarom steelt de donkere medemens zo veel?
Alleen als je het echt meent.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oké, je krijgt mijn stem voor iritantste user, blijf je dan weg?
nee, maar het is wel zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oja? heb je daar cijfers van?
Haha ik vind zijn muziek verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:13 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
wat grappig, half senegalees. Wat vind je van Akon? en waar heb je allemaal gewoond?
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
edat heeft ie inderdaad. daarom wil ik dat zwarte pieten ook afgeschaft worden, het is gewoon racistisch, al is het een kinderfeest. Wat is er mis met gekleurde pieten, ik blijf hopen dat ik in mijn leven gekleurde pieten meemaak
keniaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef fervente het volgende:
[..]
Haha ik vind zijn muziek verschrikkelijk.Ik heb gewoond in Rwanda, Benin en Niger. Van Rwanda kan ik mij echter bijna niks meer herinneren.
En wat is jouw afkomst?
iedereen heeft wel es wat gestolen. Van vbo'ers tot gymnasionisten. Al zijn het dropjesquote:
Hoe slaap je in hemelsnaam met een Afro? met je nek op een verhoging?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
eigenlijk veel wel, vooral de sterk-kroesharigen. Nu heb ik niet dik haar, wat ik niet hoef te kammen (het klit nooit) maar het groeit ook van geen meter. Nee, het is niet makkelijk maar een vette afro vind ik echt vét
Erg makkelijk... de donkere medemens steelt gewoon veel meer dan blanken! dus beantwoord de vraag eens goed!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
iedereen heeft wel es wat gestolen. Van vbo'ers tot gymnasionisten. Al zijn het dropjes
Ze zijn over het algemeen ook armer? misschien is het wel daaraan gerelateerdquote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Erg makkelijk... de donkere medemens steelt gewoon veel meer dan blanken! dus beantwoord de vraag eens goed!
Ah, Kenia. Wat leuk! Wil daar ooit nog eens naartoe.quote:
we knopen het in een doek bijv. We hebben lastig haar, maar als je het goed verzorgt is het leuk. Degene die het altijd straighten en kapot maken, doen het niet slim :pquote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoe slaap je in hemelsnaam met een Afro? met je nek op een verhoging?
Mijn haar krult ook als een gek maar ik kom toch echt met een platte kant het bed uitquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
we knopen het in een doek bijv. We hebben lastig haar, maar als je het goed verzorgt is het leuk. Degene die het altijd straighten en kapot maken, doen het niet slim :p
ben jij racist?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef 92Merel het volgende:
Durven vragen? Het interesseert me niet eens.
Ik straight het best vaak. En mijn haar is nog prima hoor (Y) Je moet gewoon goede producten gebruiken. En relaxen, dat is inderdaad errrug slecht. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
we knopen het in een doek bijv. We hebben lastig haar, maar als je het goed verzorgt is het leuk. Degene die het altijd straighten en kapot maken, doen het niet slim :p
Ik vind ze nu anders ook gekleurd hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
edat heeft ie inderdaad. daarom wil ik dat zwarte pieten ook afgeschaft worden, het is gewoon racistisch, al is het een kinderfeest. Wat is er mis met gekleurde pieten, ik blijf hopen dat ik in mijn leven gekleurde pieten meemaak
echt doen! superland, zeker ook naar de kust gaan (mombasa)quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef fervente het volgende:
[..]
Ah, Kenia. Wat leuk! Wil daar ooit nog eens naartoe.
zwart en wit behoort niet tot kleurenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind ze nu anders ook gekleurd hoor
geef gewoon je bankpas, inhoud portomenee en ik ben zeer tevredenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Unischroef het volgende:
Dansen hoe moet dat nu?
Zinken Afrikanen daadwerkelijk sneller door hun lichaamsbouw?
Hoeveel geld wil je van mij hebben voor het leed dat de blanken 'jullie' hebben aangedaan maar waar ik niets mee te maken had?
ja, zijn ze ook. Al horen ze qua cultuur meer bij het midden oosten (vind ik)quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Gforce304 het volgende:
marokkanen zijn toch oo afrikanen ?
Volgens die defenitie horen er veel (blanke) zuidafrikanen dus ook niet bijquote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, zijn ze ook. Al horen ze qua cultuur meer bij het midden oosten (vind ik)
Het is niet veel maar ik wil het wel opsturen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
geef gewoon je bankpas, inhoud portomenee en ik ben zeer tevreden
Van een schoorsteen word je nou eenmaal niet geelquote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
zwart en wit behoort niet tot kleuren
Zwart en wit worden toch echt wel gebruikt om kleuren aan te duiden muggenziftsterquote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
zwart en wit behoort niet tot kleuren
afrikanen zijn gewoon afrikaans zoals ik zeiquote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgens die defenitie horen er veel (blanke) zuidafrikanen dus ook niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |