Eigenlijk onlogisch. Zwart neemt meer licht op. Dus negers zouden juist meer schade van de zon moeten ondervinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waarom hebben jullie een donkere huidskleur?
je weet dus ''alles al'' fijn, gefeliciteerd! dit topic is niet voor jou bedoelt, maar voor mensen die niks over ons weten, vertigo-hello!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Vind dit geen leuk topic. Ik heb veel Antiliaanse meisjes in de klas die veel praten dus ik weet wel het een en ander.
Evolutie foutquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk onlogisch. Zwart neemt meer licht op. Dus negers zouden juist meer schade van de zon moeten ondervinden.
God wou variatie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Door te gaan plukken.quote:
Je moeder.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoe komen jullie aan die dikke kont?
Omdat daarom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Waarom houden jullie zoveel van kip?
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Beach het volgende:
Waarom stelen jullie?
Waarom zijn jullie lui?
Waarom praten jullie anders dan blanken? (zowel amerika als hier)
niet elk donker mensen komt uit een land met een slaven-geschiedenis (niet lullig bedoelt)quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Dat komt omdat ze op katoenboerderijen hebben gezeten tijdens de slavernij.
Dankzij evolutie is het erin gebakken
meer melanine aangemaakt. En donkere mensen waren het er allereerst, jullie stammen van ons afquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
genetisch en niks andersquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoe komen jullie aan die dikke kont?
zoek eens een zwembad op in plaats van het rioolquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef robuden het volgende:
Als ik met jullie ga zwemmen krijg ik dan aids ?
Dit is niet echt een antwoord op mijn vraag dus bij deze nog een keer,quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
zoek eens een zwembad op in plaats van het riool
steel ik dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Beach het volgende:
Waarom stelen jullie?
Waarom zijn jullie lui?
Waarom praten jullie anders dan blanken? (zowel amerika als hier)
Als deze gekleurde personen aids hebben en bijvoorbeeld een open wond hebben en jij slikt dat water in, ja dan krijg je aidsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef robuden het volgende:
[..]
Dit is niet echt een antwoord op mijn vraag dus bij deze nog een keer,
Krijg ik van het zwemmen met ''gekleurde'' personen de ziekte aids ?
Waarom hebben veel Afrikanen bloedcellen in de vorm van een sikkel???quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
steel ik dan?
ik werk en ga naar school, is dat lui?
oh ..praat ik anders?
Dus als ze een wond hebben kan ik het krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef sciter het volgende:
[..]
gekleurde personen hebben altijd aids en als zij bijvoorbeeld een open wond hebben en jij slikt dat water in, ja dan krijg je aids
we hebben vaak sterkere tanden, zodat het makkelijker bijt. En watermeloen horen bij zon,. zee en strand en geeft ons een beetje vreugde bij dit koude nederlandsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Waarom houden jullie zo van watermeloen?
Als ze daaruit bloed verliezen en jij slikt toevallig dat water met bloed ofzo in dan kan je HIV krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef robuden het volgende:
[..]
Dus als ze een wond hebben kan ik het krijgen
Keniaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef Beach het volgende:
Waarom is Afrika één grote shithole en verneuken ze alles? Zie Zimbabwe/Zuid-Afrika.
we zijn meer avond/nacht mensen, dus slapen later en houden niet van ochtendtijdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef ditiseenusername het volgende:
Waarom zijn ze vaak te laat ?
Waarom komt sikkelcelanemie voornamelijk voor in Afrika???quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
we zijn meer avond/nacht mensen, dus slapen later en houden niet van ochtendtijden
omdat er daar geen genoeg kansen zijn om je te ontwikkelen. Dat komt allemaal door corrupte regeringen. en we zijn wel trots, maar de meeste donkere mensen zijn tweede of derde generatiequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef ditiseenusername het volgende:
waarom gaan ze niet allemaal naar afrika als ze zo trots zijn op hun afkomst?
daar zit het minste pigment doordat de zon daar niet kon komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
waarom zijn hun handen en voeten wit?
Waar ben je dan trots op?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
omdat er daar geen genoeg kansen zijn om je te ontwikkelen. Dat komt allemaal door corrupte regeringen. en we zijn wel trots, maar de meeste donkere mensen zijn tweede of derde generatie
Ik heb er een gewonnen omdat ik de miljoenste bezoeker van een webpagina was, wil je hem kopen voor 3 slaven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik wil ook neger worden en dan relaxed in een kleien hutje in een dorp in Congo wonen. Hoe kan ik een neger worden? En staan die hutjes ergens te koop op marktplaats?![]()
dus jullie lopen op handen en voeten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
daar zit het minste pigment doordat de zon daar niet kon komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |