stuartquote:
Ik ben er ook vaak geweest, het is echt zo tof.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar gaan mijn ouders altijd heen.
Ik ben normaal toch van wat andere muziek, maar voor studeren is het heel fijn om het erbij te hebben, maar ik heb helaas weinig nummers die in dat straatje passen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem is ze geen bitch, maar ze heeft wel zwarte humor.
Ik was vroeger in het schoolkoor alt geloof ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bas en dan is acapalle of barbershop leuker
Weet ik wel gelijk waarom ie me nog niet gevraagd heeftquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voordat wij iemand te huwelijk vragen moeten we ook minimaal een relatie van +80 of meer hebben met een ander persoon.
Dat word dan nog even puntjes sprokkelen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik wel gelijk waarom ie me nog niet gevraagd heeft
Dat inderdaad. Een vrouw moet zacht zijn en rondingen hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De 'mannen' die alleen op botox-liposuctieminnende vrouwwezens of huid met botten (we weten het nog niet zeker) vallen, zijn de moeite niet.
ik heb een cd van Voice Male in mijn auto en ik zit altijd lekker mee te brullen :Uquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was vroeger in het schoolkoor alt geloof ikZing nog steeds graag, vooral tijdens het afwassen en computeren
Jazekler welquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets d'r van, jij bent heul geen root en ook geen sudo
Ik zing altijd hard mee met onder andere deze:quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een cd van Voice Male in mijn auto en ik zit altijd lekker mee te brullen :U
nog meer sexen dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik wel gelijk waarom ie me nog niet gevraagd heeft
Damn, jeugdherinneringen komen hierbij op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zing altijd hard mee met onder andere deze:
De medeweggebruikers kijken me altijd erg vreemd aan
Ik vind het altijd gaaf als ik iemand in een auto met een liedje mee zie blerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zing altijd hard mee met onder andere deze:
De medeweggebruikers kijken me altijd erg vreemd aan
Dat dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is dus niet harteloos
Ze is gewoon liefalleen weigert ze dat zelf toe te geven
ik van The Baseballsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een cd van Voice Male in mijn auto en ik zit altijd lekker mee te brullen :U
Ik vind dat ik niet echt aantrekkelijk ben en al helemaal niet leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De 'mannen' die alleen op botox-liposuctieminnende vrouwwezens of huid met botten (we weten het nog niet zeker) vallen, zijn de moeite niet.
Maar ik vind mijzelf ook niet echt webcam materiaal, maar val niet op dunne vrouwwezens of botoxxersquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is dus niet harteloos
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem is ze geen harteloze bitch, maar ze is wel lief en zacht wat af en toe verborgen word door een laag zwarte humor.
Ik ben blijven hangen. Vraag me weinig over nieuwe muziek, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Damn, jeugdherinneringen komen hierbij op.
Kortom, ook een vrouw met issues.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is dus niet harteloos
Ik headbang mee met dat nummer. Dat helpt niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gaaf als ik iemand in een auto met een liedje mee zie bleren
Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem is ze geen harteloze bitch, maar ze is wel lief en zacht wat af en toe verborgen word door een laag zwarte humor.
gelukkig wel, een vrouw zonder issues is geen reet aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom, ook een vrouw met issues.
Ik was degene die bij voorkeur zijn bek moest houden en maar beter de microfoons kon gaan afstellenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was vroeger in het schoolkoor alt geloof ikZing nog steeds graag, vooral tijdens het afwassen en computeren
waar is je sneeuw nou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, gesport. Arme schouder. Die voelt nu aan als een slappe vaatdoek. All for the good cause.
Vrouwen hebben graag issues. Ik niet. Ik doe niet aan issues. Ik ben perfect.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom, ook een vrouw met issues.
Ik ben tenor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Big fail.quote:
Autorijden en zingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag ik dat als man even zelf bepaeln? Ja? Danku.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet echt aantrekkelijk ben en al helemaal niet leuk om naar te kijken
[..]
Maar ik vind mijzelf ook niet echt webcam materiaal, maar val niet op dunne vrouwwezens of botoxxers
[..]
[..]![]()
En ik ben gewoon ik, niets bijzonders
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik headbang mee met dat nummer. Dat helpt niet.
Ik ben liever gelukkig dan perfectquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen hebben graag issues. Ik niet. Ik doe niet aan issues. Ik ben perfect.
Dat beoordeel ik wel een keer in het echt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet echt aantrekkelijk ben en al helemaal niet leuk om naar te kijken
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen hebben graag tissues. Ik niet. Ik doe niet aan tissues. Ik ben perfect.
mag ik me daar bij aansluiten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik dat als man even zelf bepaeln? Ja? Danku.
Alleen kunnen sommige issues dingen wel behoorlijk verpesten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig wel, een vrouw zonder issues is geen reet aan
Ik zing in de auto graag mee met Rowwen Heze, of Mumford en Sons. Maar dan wel met de raampjes dicht en zonder paassagiersquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Autorijden en zingenIk ben blij met de airco van mijn pappie, dan kan ik zomers ook zingen
en waarom dat dan?quote:
Ja hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ook dat is een issue.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen hebben graag issues. Ik niet. Ik doe niet aan issues. Ik ben perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |