Of gewoon Sudo sleep, is het meteen lekker rustigquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar jij hebt sowieso een geheel vertekend beeld van me![]()
Is het zo'n koele tante, ja?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je moest eens weten hoe koud en berekend ze kan zijn Flash.
Bah bah bahquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, een spier is flink overbelast en er zit ook iets wat ze niet kunnen thuisbrengen. Om dat te ontlasten moet ik andere spieren dan die spier trainen, zodat die wat werk kunnen overnemen. Houding veranderen dus.
Maar wat ze nu voelen bij die spier, een verharding, maar misschien door de constante belasting of zo. Ik ben geen dokter, of in dit geval therapeut.
Niet helemaal hetzelfde, maar misschien dat je het ook wel mooi vind. Ik studeer vaak met deze muziek op de achtergrond.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die het kunnen waarderen maar dit vind ik dus echt![]()
Ach, gelukkig rijden ze links in Nieuw Zeelandquote:
Ik krijg minnetjes voor mn emo-buienquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan zul jij vast met veel plusjes in de spreadsheet staan.
Je moest eens weten wat ze doet om zieltjes te winnen.quote:
duidelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook dan ook graag, zal wel een onbewuste poging te zijn om de mannen te plezieren dan
Jij wilt een webcam aanzetten als ik ga douchenquote:
Ik gaf het wel erg zwartwit weer ja. Maar zal het in de praktijk eens 80-20 zijn, dan heb ik gewoon helemaal gelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik durf best te zeggen dat ik een beetje intelligent ben en dat niet alles om emoties draait
Daar staan idd minnetjes voor, tenzij je daarna veel wilt knuffelen enzo, dat balanceert het weer een beetje uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg minnetjes voor mn emo-buien
Canon in Dquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar misschien dat je het ook wel mooi vind. Ik studeer vaak met deze muziek op de achtergrond.
Ik wil heel veel sex na mn ongesteldheid?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar staan idd minnetjes voor, tenzij je daarna veel wilt knuffelen enzo, dat balanceert het weer een beetje uit.
Ohquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ze doet om zieltjes te winnen.
Gezongen en nog goed ook.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil heel veel sex na mn ongesteldheid?
Sudo grep MArijkequote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wilt een webcam aanzetten als ik ga douchen![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, gelukkig rijden ze links in Nieuw Zeeland
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gaf het wel erg zwartwit weer ja. Maar zal het in de praktijk eens 80-20 zijn, dan heb ik gewoon helemaal gelijk
Hij maakt grapjes hoor, maar dan zonder PI!quote:
Klassieker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind een vierstemmig koor echt gaaf, bij voorkeur ook nog een beetje grootse muziek:
Ja dat is ook mooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind een vierstemmig koor echt gaaf, bij voorkeur ook nog een beetje grootse muziek:
Stuquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Er is laatst een vrouw overleden toen ze werd verpletterd door een boom
Haar man vroeg zich af hoe die boom in godsnaam in de keuken terecht was gekomen
Nou, ik gok hordes mannenquote:
dat wil ik wel even bevestigen dat ze dat absoluut niet isquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij maakt grapjes hoor, maar dan zonder PI!Dat je nu niet denkt dat ik een harteloze bitch ben ofzo
I bet you say that to all the boys.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hij maakt grapjes hoor, maar dan zonder PI!Dat je nu niet denkt dat ik een harteloze bitch ben ofzo
Oh, zingen. uh nee, dat wil ik niemand aan doen. Holy crap, de vorige keer dat ik meezong met iets begonnen de mussen uit de omringende wijken hun beklag te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is ook mooi
Ik ben zelf op zoek naar een acapalla groep om in te zingen
Uhuquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
I bet you say that to all the boys.
Ik weet dat ik meer +jes hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag maar eens of je zijn spreadsheets mag inzien!
sudo mount /dev/marijkecam.douche /mnt/stream0quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wilt een webcam aanzetten als ik ga douchen![]()
Ik wil nog een keer in een coverband of popkoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is ook mooi
Ik ben zelf op zoek naar een acapalla groep om in te zingen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zingen. uh nee, dat wil ik niemand aan doen. Holy crap, de vorige keer dat ik meezong met iets begonnen de mussen uit de omringende wijken hun beklag te doen.
Daar gaan mijn ouders altijd heen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden deden ze dat op de Night of the Proms.
Kippevel
ik ben bas en dan is acapalle of barbershop leukerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer in een coverband of popkoor.
Ja, wat is het nou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik wel even bevestigen dat ze dat absoluut niet is
De 'mannen' die alleen op botox-liposuctieminnende vrouwwezens of huid met botten (we weten het nog niet zeker) vallen, zijn de moeite niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik wel even bevestigen dat ze dat absoluut niet is
Niets d'r van, jij bent heul geen root en ook geen sudoquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
sudo mount /dev/marijkecam.douche /mnt/stream0
Ik ga mee, ik ga meequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ow Sintphonic is naar Spanje, ik heb een nieuwe ondertitel en sig
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik meer +jes heb
ze is dus niet harteloosquote:
Stiekem is ze geen harteloze bitch, maar ze is wel lief en zacht wat af en toe verborgen word door een laag zwarte humor.quote:
daar ben ik ook verbaasd overquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Er is laatst een vrouw overleden toen ze werd verpletterd door een boom
Haar man vroeg zich af hoe die boom in godsnaam in de keuken terecht was gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |