Een uuuuur?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga twee borsten groeien, na een vrouwenstudie die ik gekozen heb ,is het nu wel compleet duidelijk dat ik gewoon eigenlijk een semi-vrouw ben.
Zojuist een uur getelefoneerd.
Weet je hoe lekker op een hooiberg?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij boers met geil associeert.
je wordt een shemalequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga twee borsten groeien, na een vrouwenstudie die ik gekozen heb ,is het nu wel compleet duidelijk dat ik gewoon eigenlijk een semi-vrouw ben.
Zojuist een uur getelefoneerd.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker op een hooiberg?![]()
Hooooooiquote:
Dat is ie nog steedsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was je nog "intelligentste user".
Het kan verkeren
Woeste seks op de hooizolderquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij boers met geil associeert.
Huhu, vrouwengrapjes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was je nog "intelligentste user".
Het kan verkeren
Vertel mij wat.quote:
Nee, echt!quote:
Ow, GMTAquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, gesport. Arme schouder. Die voelt nu aan als een slappe vaatdoek. All for the good cause.
Seks in een hooiberg met hooikoorts. Je gaat me niet pijpen, anders is het "hatsjoe", "auw, mijn eikel"quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echt!Ondanks mijn hooikoorts, lekker warm
![]()
Ik denk dat t priktquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
pinguinquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, gesport. Arme schouder. Die voelt nu aan als een slappe vaatdoek. All for the good cause.
Allergiepilletjes ftwquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks in een hooiberg met hooikoorts. Je gaat me niet pijpen, anders is het "hatsjoe", "auw, mijn eikel"
Ik heb de rest ge-escaleerd en ze zoeken het maar uit. Ik verrek het om overspannen een vliegtuig in te stappen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe gaat het verder dan met Pheno?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks in een hooiberg met hooikoorts. Je gaat me niet pijpen, anders is het "hatsjoe", "auw, mijn eikel"
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hooooooi![]()
Ik wilde even zeggen dat ik je lief vind
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ja, je moet er ook wel wat onder leggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat t prikt
Ik wil nog steeds een keer samen naaktzwemmen, maar dat komt er steeds niet van
Het idee dat er iets mis kan gaan is niet aan jou besteed?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb twee weken aan mijn kont lopen krabbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echt!Ondanks mijn hooikoorts, lekker warm
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |