dan moet je de laatste pagina van het vorige topic even teruglezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan iemand mij de TT trouwens uitleggen?
* Marijkezwolle zet een zwoele telefoonstem opquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dr Freud, kom er maar in.Complexen in overvloed.
Nee hoor, genoeg mensen die daar gewoon goed in zijn, of iig tevreden over hoe goed ze erin zijn. Ik kan niet net doen alsof als me iets dwarszitquote:
Try this one.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dr Freud, kom er maar in.Complexen in overvloed.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bestel je 100 meter zilveren ketting, verpakt een of andere mongool het alsof het een bosje takken is.
Touwtje erom en in de doos![]()
![]()
![]()
Zit ik hier 100 meter ketting uit de frut te halenterug sturen, of een rekening naar ze sturen voor de extra werkuren, of gewoon niet betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Ja, dat ga ik over een uurtje ook wel doenquote:
Die heb ik vanmiddag nog geluisterd tijdens huiswerk makenquote:
Omdat het me al vaker problemen heeft opgeleverdquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden, in die zin, het is zoals het is![]()
En waarom? Zolang je niemand vermoord, niets aan de hand
Muckquote:
Wat heeft Marilyn Manson met complexen te maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Try this one.
http://www.youtube.com/user/MarilynMansonVEVO
Ik vind hem geniaal
Marilyn Mansonquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Try this one.
http://www.youtube.com/user/MarilynMansonVEVO
Ik vind hem geniaal
Muckjequote:
ik kan me redelijk inhouden maar als het dan niet meer lukt.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg mensen die daar gewoon goed in zijn, of iig tevreden over hoe goed ze erin zijn. Ik kan niet net doen alsof als me iets dwarszit
En das vooral in gezelschap niet handig
tissues?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan me redelijk inhouden maar als het dan niet meer lukt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |