Dat vind ik nog altijd een lastige.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben liever gelukkig dan perfect
dat bedoel ik nou, kijk eens wat beter in de spiegelquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet echt aantrekkelijk ben en al helemaal niet leuk om naar te kijken
[..]
Maar ik vind mijzelf ook niet echt webcam materiaal, maar val niet op dunne vrouwwezens of botoxxers
[..]
[..]![]()
En ik ben gewoon ik, niets bijzonders
Ja, dat is zeker waar.. Maar dat is andersom ook zo hequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen kunnen sommige issues dingen wel behoorlijk verpesten.
dan moet je gaan slapenquote:
Keuzes keuzesquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik nog altijd een lastige.
Ja hoi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar.. Maar dat is andersom ook zo heSommige mannen hebben ook complexen waar zelfs vrouwen niets mee kunnen
Nightwishquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef RealZeus het volgende:
Dit is ook zo mooi
Vanaf 3.20 kippevel
Rowwen Hezequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zing in de auto graag mee met Rowwen Heze, of Mumford en Sons. Maar dan wel met de raampjes dicht en zonder paassagiers.
Tuurlijk. Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar.. Maar dat is andersom ook zo heSommige mannen hebben ook complexen waar zelfs vrouwen niets mee kunnen
Googlen jij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nightwish![]()
![]()
Dat nummer ken ik niet trouwens
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben over het algemeen wel tevreden, allee zou ik dus soms willen dat ik wat beter mn gevoelens in de hand kon houden
Veel ook stiekemquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat en dat ik niet zo'n flapuit zou zijn. Als ik ergens mee zit zeg ik het, al is dat niet altijd handig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben over het algemeen wel tevreden, allee zou ik dus soms willen dat ik wat beter mn gevoelens in de hand kon houden
K's Choicequote:
Staat op het album Dark Passion Play. Het eerste album zonder Tarja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nightwish![]()
![]()
Dat nummer ken ik niet trouwens
dat wil iedereen welquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij mij is het meestal zo dat ik wel probeer niets te laten merken, maar dat t me niet lukt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat en dat ik niet zo'n flapuit zou zijn. Als ik ergens mee zit zeg ik het, al is dat niet altijd handig.
Ik ben best tevreden, in die zin, het is zoals het isquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |